Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #76 Skrevet 9. april 2023 ReneRene skrev (58 minutter siden): Men kjære vene. Jeg prøver alt jeg kan! Men så kommer noen mer saklige kommentarer til meg som jeg syns det er greit å svare på. Ikke at din var så saklig men... 🙄 Greit å svare siden det er det som skjer. Kjære vene og himle med øynene er en hersketeknikk pr definisjon. Apro saklig. Anonymkode: 3edf7...304
amandine Skrevet 9. april 2023 #77 Skrevet 9. april 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Men kjære vene. Jeg prøver alt jeg kan! Men så kommer noen mer saklige kommentarer til meg som jeg syns det er greit å svare på. Ikke at din var så saklig men... 🙄 Greit å svare siden det er det som skjer. Prøv litt hardere. Du får det nok til til slutt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #78 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Hvor fort tror dere egentlig omgangssyke smitter? Dere er jo helt hysteriske. Det er dråpesmitte, og jeg vil ikke tro faren skal leke direkte oppi ansiktet med barna? Det er lov å ikke miste hodet selv om det er snakk om omgangssyke. Anonymkode: 2be66...9af Veldig fort! I 2018 ble nesten 50 personer smittet på noen av Turistforeningens hytter i påsken. Det var hytter som lå sånn til at det var typisk å gå fra hytte til hytte... "Ta din ring og la den vandre"... det var bare fornavnet. Inkubasjonstid er 12 til 48 timer. Jeg var der, hadde endelig latt meg overtale til påskeskitur i fjellet.... Turistforeningen satte opp busser for å frakte folk ned fra fjellet enten fordi de var syke, eller fordi de hadde vært i nærheten av folk som var syke. (Stakkars bussjåfører sier jeg) Det var en lite trivelig busstur. Det var dessuten svært få av dem som var på turisthyttene som hadde vært helt oppi hverandre, så nei, man trenger ikke å være rett oppi ansiktet på noen for å bli smittet. Det kan være nok med dårlig håndvask. Omgangssyke er ufarlig for de aller fleste, men det kan være veldig farlig for noen. Anonymkode: 155bb...f71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #79 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Veldig fort! I 2018 ble nesten 50 personer smittet på noen av Turistforeningens hytter i påsken. Det var hytter som lå sånn til at det var typisk å gå fra hytte til hytte... "Ta din ring og la den vandre"... det var bare fornavnet. Inkubasjonstid er 12 til 48 timer. Jeg var der, hadde endelig latt meg overtale til påskeskitur i fjellet.... Turistforeningen satte opp busser for å frakte folk ned fra fjellet enten fordi de var syke, eller fordi de hadde vært i nærheten av folk som var syke. (Stakkars bussjåfører sier jeg) Det var en lite trivelig busstur. Det var dessuten svært få av dem som var på turisthyttene som hadde vært helt oppi hverandre, så nei, man trenger ikke å være rett oppi ansiktet på noen for å bli smittet. Det kan være nok med dårlig håndvask. Omgangssyke er ufarlig for de aller fleste, men det kan være veldig farlig for noen. Anonymkode: 155bb...f71 Haha. Husker saken. Og nordlendingene som var så forbanna fordi det var et helvetes snøvær nordpå slik at de snødde inne. «Her er vi alle innesnødd og ingen skriver om det, sørpå har femti drette i buksa og det er topp nyhetssak» Må elske nordlendinger. 😂 Anonymkode: 54b4a...f71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #80 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Haha. Husker saken. Og nordlendingene som var så forbanna fordi det var et helvetes snøvær nordpå slik at de snødde inne. «Her er vi alle innesnødd og ingen skriver om det, sørpå har femti drette i buksa og det er topp nyhetssak» Må elske nordlendinger. 😂 Anonymkode: 54b4a...f71 Hehe 😅 Tror de fleste ville glatt foretrukket å snø inne fremfor den bussturen. Tror faktisk det går innunder noe av det siste jeg vil sjekke av på «har ikke gjort» listen min. Anonymkode: 3edf7...304
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #81 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hehe 😅 Tror de fleste ville glatt foretrukket å snø inne fremfor den bussturen. Tror faktisk det går innunder noe av det siste jeg vil sjekke av på «har ikke gjort» listen min. Anonymkode: 3edf7...304 Ja, det var ikke kjekt i det hele tatt, bussturen altså. Det var noen timer på bussen, og dem som ikke hadde spydd før, spydde i løpet av turen... enten av norovirus eller synet og lukta av alle som var syke. Anonymkode: 155bb...f71
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #82 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Ja, det var ikke kjekt i det hele tatt, bussturen altså. Det var noen timer på bussen, og dem som ikke hadde spydd før, spydde i løpet av turen... enten av norovirus eller synet og lukta av alle som var syke. Anonymkode: 155bb...f71 Men det var jo ikke farlig og ingen døde (?) så da er det bare syt å klage. Litt oppkast x 100 må man da tåle Anonymkode: e2d30...54b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2023 #83 Skrevet 9. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, det var ikke kjekt i det hele tatt, bussturen altså. Det var noen timer på bussen, og dem som ikke hadde spydd før, spydde i løpet av turen... enten av norovirus eller synet og lukta av alle som var syke. Anonymkode: 155bb...f71 Å Gud, snakk om anti bucket list. Anonymkode: 3edf7...304
Gjest Danida Skrevet 9. april 2023 #84 Skrevet 9. april 2023 Da tror jeg i alle fall vi har slått fast én gang for alle hvem det er som virkelig lager "drama"... og det er ikke de som misliker omgangssyke i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå