Gå til innhold

Synes du denne vesken er harry eller klassisk?

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at mange synes synlige logoer er harry og ekstremt lettkopierte, men akkurat dette logomønsteret synes jeg er vakkert. Kan styre meg for LV og lignende, men liker dette så godt. Vesken er jo av samme årgang som Chanel sine udødelige klassiker så den er jo på mange måter tidløs.

https://www.gucci.com/no/en_gb/pr/women/handbags/shoulder-bags-for-women/gucci-horsebit-1955-shoulder-bag-p-60220492TCG8563?gclid=Cj0KCQjw_r6hBhDdARIsAMIDhV_YO17KdUaFODH67cJrmA-bhqaJ0Kw1261rbqxEuC-AdRy_BT2QezIaAuftEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 90d14...f6d

Fortsetter under...

Absolutt ikke harry. Jeg hadde ikke valgt å kjøpe akkurat denne hvis jeg skulle ha tillatt meg å bruke såpass mye penger på en veske, men det handler bare om preferanser. Dette er helt klart en klassisk veske. 

Anonymkode: 004d1...b82

Jeg synes ikke den er harry, og den er jo absolutt klassisk. Om den er fin er jo et helt annet spørsmål, jeg ville ikke hatt den. Og det er nettopp pga logoene som ikke er min smak. 

Endret av amandine

Annonse

Annonse

ReneRene skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke glad i Guicci, har aldri vært av ulike grunner. Denne vesken var derimot fin og langt fra kjedelig i mitt syn. En ganske stilig veske egentlig. 

Åpenbart. Du klarer jo ikke skrive det korrekt en gang. 😂

Anonymkode: f335e...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...