GĂ„ til innhold

Det jeg foreslĂ„r til middag er ikke godt nokđŸ€”

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig i at tilbehĂžret hĂžrtes helt feil ut! Sorry altsĂ„, men nĂ„r man ser erer det som er litt bedre hovedingrediens, sĂ„ er det skikkelig nedtur at tilbehĂžret raserer mĂ„ltidet. KjĂžpte flĂžtegratinerte poteter er virkelig ikke godt, og rĂždvinssaus til and? Her burde det vĂŠrt sprĂž grĂžnnsaker eller ovnsbakte med god syrlig saus. MEN : mannen din kan holde munn, og heller foreslĂ„ mat og kanskje lage den selv?  Å komme med er noe annet enn kritikk, sĂ„ der gjorde han helt klart feil.

Du er ikke hushjelp for mann og barn?  Du mÄ si fra, og ta en alvorsprat med ham/ dem.

Du klarte ikke Ă„ dy deg for Ă„ kritisere...

Anonymkode: cbd1e...82e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du klarte ikke Ă„ dy deg for Ă„ kritisere...

Anonymkode: cbd1e...82e

Jeg er vel ikke mannen hennes eller gjest heller? I siste tilfellet hadde jeg skrytt av maten uansett, og i fÞrste hadde jeg foreslÄtt noe annet. Her har jeg jo ikke den rollen i det hele tatt, sÄ kan nok fint si hva jeg mener. Og jeg syns som sagt ikke mannens oppfÞrsel er ok i det hele tatt. 

ReneRene skrev (21 minutter siden):

Jeg er enig i at tilbehĂžret hĂžrtes helt feil ut! Sorry altsĂ„, men nĂ„r man ser erer det som er litt bedre hovedingrediens, sĂ„ er det skikkelig nedtur at tilbehĂžret raserer mĂ„ltidet. KjĂžpte flĂžtegratinerte poteter er virkelig ikke godt, og rĂždvinssaus til and? Her burde det vĂŠrt sprĂž grĂžnnsaker eller ovnsbakte med god syrlig saus. MEN : mannen din kan holde munn, og heller foreslĂ„ mat og kanskje lage den selv?  Å komme med forslag er noe annet enn kritikk, sĂ„ der gjorde han helt klart feil.

Du er ikke hushjelp for mann og barn?  Du mÄ si fra, og ta en alvorsprat med ham/ dem.

Som vanlig er du helt i utakt vedr hva trÄden handler om. Herlighet, at det er mulig Ä aldri treffe blink. 

Anonymkode: cd0d8...322

ReneRene skrev (56 minutter siden):

Jeg er enig i at tilbehĂžret hĂžrtes helt feil ut! Sorry altsĂ„, men nĂ„r man ser erer det som er litt bedre hovedingrediens, sĂ„ er det skikkelig nedtur at tilbehĂžret raserer mĂ„ltidet. KjĂžpte flĂžtegratinerte poteter er virkelig ikke godt, og rĂždvinssaus til and? Her burde det vĂŠrt sprĂž grĂžnnsaker eller ovnsbakte med god syrlig saus. MEN : mannen din kan holde munn, og heller foreslĂ„ mat og kanskje lage den selv?  Å komme med forslag er noe annet enn kritikk, sĂ„ der gjorde han helt klart feil.

Helbom igjen, NotNaomi... 

Anonymkode: 43f2c...5c7

ReneRene skrev (1 time siden):

Jeg er vel ikke mannen hennes eller gjest heller? I siste tilfellet hadde jeg skrytt av maten uansett, og i fÞrste hadde jeg foreslÄtt noe annet. Her har jeg jo ikke den rollen i det hele tatt, sÄ kan nok fint si hva jeg mener. Og jeg syns som sagt ikke mannens oppfÞrsel er ok i det hele tatt. 

"Mannen din har rett, men han sier det pÄ feil mÄte"? Er det det som er budskapet?

Anonymkode: ebb19...406

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...