Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Hvordan var det? Hva slet du med? Jeg fikk enten influensa eller covid i januar. Fem dager feber, litt hoste kraftig hodepine og sov mye. Etter jeg ble «frisk» ble jeg ikle helt kvitt hodepinen. Kom og gikk litt men med Paracet nå og da klarte jeg å holde meg oppegående. Så ble jeg syk for ti dager siden, forkjølelse og da eksplodere hodepinen. Sinnsykt vondt men Paracet tar den. Nå har jeg blitt forkjølet IGJEN og nå er jeg tungpustet og har mye grums i brystet. Har ikke feber men en hodepine fra helvete. Fortsatt virker Paracet ganske greit. Nå lurer jeg jo på om det er long covid da, og er det egentlig noe som hjelper? Føler meg helt elendig. Jeg er nesten aldri syk liksom. Jeg tror jeg kanskje har brukt egenmelding hvert tredje/fjerde år i snitt hele mitt yrkesliv. Nå har jeg egentlig vært syk siden januar. Trenger egentlig bare litt oppmuntring nå. 😩 Anonymkode: 06a58...2f7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Vær forsiktig med å bruke paracet mot hodepine, siden paracet kan gi mer og vatig hodepine hvis man bruker det for mye. Anonymkode: 0d41d...41a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Jeg fikk corona i slutten på nov 21. hadde nesten ikke pust,hadde legevakt her et par ganger og var selv inn og ut av legekontoret. Klarte ikke gå langt og trasig med trapper i mange mnd. Pluss at kroppen var helt tappet for alt av vitaminer. Startet på vitaminkurer,men kroppen tok det ikke til seg. Trasig. Måtte få jern intavinøst og gå på sykehuset og trene. Er mye bedre,men er enda ikke bra. Hadd corona enda en gang,men ikke like ille. dritt dette. Anonymkode: 24d14...f2b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Vær forsiktig med å bruke paracet mot hodepine, siden paracet kan gi mer og vatig hodepine hvis man bruker det for mye. Anonymkode: 0d41d...41a Jeg har hatt dialog med lege om det. Jeg er ennå innafor angående langvarig bruk. Det er kun de siste 14 dagene jeg har brukt hver dag. Anonymkode: 06a58...2f7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #5 Skrevet 6. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk corona i slutten på nov 21. hadde nesten ikke pust,hadde legevakt her et par ganger og var selv inn og ut av legekontoret. Klarte ikke gå langt og trasig med trapper i mange mnd. Pluss at kroppen var helt tappet for alt av vitaminer. Startet på vitaminkurer,men kroppen tok det ikke til seg. Trasig. Måtte få jern intavinøst og gå på sykehuset og trene. Er mye bedre,men er enda ikke bra. Hadd corona enda en gang,men ikke like ille. dritt dette. Anonymkode: 24d14...f2b Jeg har egentlig ikke følt meg så utmattet og sliten men siste uka har det blitt ganske mye verre. Jeg klarer å gå turer så lenge jeg har hodepinen under kontroll. Men i går så brøt det ut noe igjen da så nå hoster jeg mye og kjenner det surkler i brystet. Er vel ingen vits å oppsøke lege heller. Er jo ikke slik at jeg trenger sykehus og det finnes vel ingen medisiner å ta. Er rimelig fortvilende å hangle slik. Å være kronisk syk må være grusomt altså. Anonymkode: 06a58...2f7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Jeg har ikke hatt det selv men kjenner to. For begge har det vært pusten og at de blir forferdelig slitne. Den ene ble syk den første koronasommeren. Det tok 9 måneder før hun klarte å lufte hunden på en 10-minutters tur. Nå har hun kommet opp i 50% jobb, men hun må ta det veldig rolig på fritiden. Den andre fikk det i våres, for snart et på siden. Pusten hennes ble ganske ok litt før jul, men hun blir fortsatt ekstremt sliten. Nå er hun oppe i 40% jobb, men dagen etter jobb er hun sengeliggende. Anonymkode: 4dd43...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå