Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere dusj og håndhånkle?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bytter etter dusj hver dag. Bruker samme både til hår og nedentil og hadde ikkje kome på å brukt det fleire gonger.

Anonymkode: 28067...f1c

Er du ikke ren etter du dusjer? 

Anonymkode: 6e7f7...7e0

Annonse

Jeg kan bruke håndkle til hår 2-3 ganger, men til kroppen bytter jeg hver gang. Tørker meg med et lite håndkle. Føler det blir skittent uansett hvor rein jeg er - tørker meg tross alt overalt på kroppen. 

håndhånkle byttes et par ganger i uka

Anonymkode: 54cbf...4f6

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Morsomt det at håndhåndkledet som mange bruker og faktisk er et smitteproblem byttes sjelden, mens dusjhåndkledet, som i peaksiss ikke sprer smitte, byttes etter hver bruk 😅

Anonymkode: f0782...690

Det samme tenkte jeg på.

Anonymkode: 1d093...c80

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Morsomt det at håndhåndkledet som mange bruker og faktisk er et smitteproblem byttes sjelden, mens dusjhåndkledet, som i peaksiss ikke sprer smitte, byttes etter hver bruk 😅

Det er vel ikke bare smitte man tar hensyn til. Ren hygiene er ikke å forkaste. 

Anonymkode: 131c6...f10

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så hvorfor bytter man ikke et felles håndkle hver dag da? Man vet jo aldri hvor hygieniske andre er på badet.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hygiene dreier seg jo om å hindre smittespredning. Hvorfor skulle det være viktigere for hygienen å skifte dusjhåndklede enn håndhåndklede?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hygiene dreier seg jo om å hindre smittespredning. Hvorfor skulle det være viktigere for hygienen å skifte dusjhåndklede enn håndhåndklede?

Kjære. Skift så ofte du vil, jeg svarte på våre vaner. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kjære. Skift så ofte du vil, jeg svarte på våre vaner. 

Det har jeg aldri nektet deg, din søtnos. Jeg forsøkte å forstå logikken♥️

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så hvorfor bytter man ikke et felles håndkle hver dag da? Man vet jo aldri hvor hygieniske andre er på badet.

De samme som bruker dette håndhåndkleet, er jo de samme som tar på ting rundt i huset og vi er sammen med på dagene. Er det noe smitte, blir en smittet uansett. Men har vi gjester, byttes det oftere

Anonymkode: 5e673...a2a

Bytter håndhåndkle hver dag. Har vi gjester, blir det nytt både før og etter gjester. Dusjhåndkle byttes med 5-7 dagers mellomrom. Dere som bytter dusjhåndkle hver dag, er dere få i familien? Vi er seks personer, så her ville det betydd håndklevask hver dag.

Anonymkode: efe25...3f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...