Gå til innhold

Hva gjør dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prokrastinerer.
Vanner planter, forbarmer meg over snøen som kom IGJEN, smårydder, flytter på ting, vasker opp, setter på vaskemaskiner, tørketrommel og oppvaskmaskin, støvsuger og andre kjempespennende gammelkjerringoppgaver, alt dette mens jeg venter på at promillen skal gå ut av kroppen etter en knallkveld på byen i går.

Det jeg burde gjort er å jobbe med studiene.

Jeg har rydda og vaska kjøkken før jeg lagde frokost til alle. Nå har jeg lakka negler i spreke forskjellige farger fordi jeg skal på tradisjonsparty klokka 14, i verdens styggeste grilldress. Mann og barn skal forhåpentligvis på trampolineparken om mannen er i form 

Anonymkode: 8ec16...10e

Har overhodet ingen planer - og det er helt nydelig! Mannen og yngste har dratt avgårde på en liten miniferie. Eldste driver på med sitt og jeg har derfor egentid i et par dager. Har vært og trent styrke og skal gå en tur senere i dag. Kanskje rydde litt. Nyter fri!

Annonse

Ekspatt skrev (19 minutter siden):

Jeg prokrastinerer.
Vanner planter, forbarmer meg over snøen som kom IGJEN, smårydder, flytter på ting, vasker opp, setter på vaskemaskiner, tørketrommel og oppvaskmaskin, støvsuger og andre kjempespennende gammelkjerringoppgaver, alt dette mens jeg venter på at promillen skal gå ut av kroppen etter en knallkveld på byen i går.

Det jeg burde gjort er å jobbe med studiene.

Samme her! Bortsett fra det med studiene.

Med en syk mann og en fyllesyk sønn blir det en tur i nærmiljø for mor, minstemann og hund. Det blåser stikker og strå, men det er forhåpentligvis roligere inni skogen. 

Planen er oksestek til middag, men hvis ingen orker å spise, så gidder jeg ikke å styre. Da blir det skinkestek på enklest mulig måte. 

Anonymkode: 2cc21...4fd

Pinnekjøttet er på kok, gutten min har løst påskerebusen og funnet påskeegget. Nå sitter vi i sofaen, gutten min ser på film og koser seg med påskeegget, og jeg må straks gjøre klart til vi får middagsbesøk. 

Anonymkode: 89eb1...2d5

Annonse

Jeg har vært ute og ryddet i hagen og kalket plenen før i dag. Barna har syklet og lekt i lekehuset, mannen har bygget videre på en levegg. Pinnekjøtt på kok nå, middag med flere venner i kveld. En kald øl i solnedgangen (den ble ikke delt på SoMe🤪).

Livet er godt🤩

Anonymkode: bc93a...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...