Gå til innhold

Personlig bilskilt

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner at jeg kanskje kaster stein i glasshus nå, men jeg synes det er harry å presse seg på i et fellesskap man ser ned på. 

Synes for øvrig også at det er harry med personlige dørskilt. 

Anonymkode: fa6b5...7c6

Hva er det du snakker om a?? 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Blodharry, men vi har alle en harry side i oss 🤪

Anonymkode: 3e41e...e35

Det er kult å tørre å være «harry» innimellom. Sånn generelt så liker jeg mennesker som er seg selv. Ofte så synes jeg det er slitsomt med folk som er redd for å ikke fremstå korrekt hele tiden. Hva er galt med å hente frem sin indre råner innimellom? 
Ikke for at jeg noen gang vil rægge over svenskegrensa skjærtorsdag med rumpa hengende ut av vinduet. 
Jeg synes man skal være snill med andre mennesker og så får man gjerne være litt harry også. 😊

Tante Hufsa skrev (4 minutter siden):

Det er kult å tørre å være «harry» innimellom. Sånn generelt så liker jeg mennesker som er seg selv. Ofte så synes jeg det er slitsomt med folk som er redd for å ikke fremstå korrekt hele tiden. Hva er galt med å hente frem sin indre råner innimellom? 
Ikke for at jeg noen gang vil rægge over svenskegrensa skjærtorsdag med rumpa hengende ut av vinduet. 
Jeg synes man skal være snill med andre mennesker og så får man gjerne være litt harry også. 😊

Enig, men stikkordet er som du sier å være seg selv. For meg er personlige bilskilt ultrateit bruk av penger, men jeg har tatoveringer og nesering, som jeg vet at mange andre synes er harry. Og det plager meg fint lite. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...