Gå til innhold

Personlig bilskilt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vel, hadde jeg hatt de penga helt til overs, så skulle jeg kjøpt et. OG brukt det for alt det var verdt overfor de som burde hatt akkurat det skiltet. 

Harry? Ja, absolutt, men alt kan ikke være så himla straight støtt. 

Anonymkode: 39fba...590

Annonse

Det er harry, men hver sin smak. Jeg må innrømme at jeg ler litt i mitt stille sinn av en som går på samme treningsstudio som meg som kjører en sånn skikkelig bad ass bil, stor og svart, og har skilt som sier Work Out. Når mannen er ca 170 høy og kanskje 50 kg, så er det litt morsomt. 

Anonymkode: 16d1c...509

Jeg kan syns det er kult- kommer helt an på. Er det ironi eller humor i det så kan det være det.

Og så må jeg bare si at å være på forum som dette har skyhøy harryfaktir. En gjeng damer som krengler om alt fra antall kaker til hvor greit det er å servere taco i konfirmasjon. Det er absolutt ingenting vi ikke kan krangle om, og her hagler smålige angrep og spydigheter og det er tråder om det mest banale til mer heavy familiekilonflikter.

Bilskilt blir veldig lite harry i

forhold til dette 🤣

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Harry på de som har skilt de tenker er kule. Litt morsomt med de som har skilt som har humor. Jeg ler fortsatt av bilen jeg møtte som har skilt med BRUK BH.

Anonymkode: f7d55...1c4

Nå lo jeg så det kom vann ut av nesen. 

Anonymkode: 12cac...964

Jeg er selv relativt harry, men personlige bilskilt er bortkastet penger. Ikke kan man kjøre med personlige bilskilt i utlandet heller, har jeg hørt. Som jeg har sagt før, det er like bortkastet å bruke penger på personlige bilskilt som å bruke penger på fillers og botox. 

Syns det er litt harry, men enkelte gir meg en god latter, andre får meg til å lure.

En som får meg til å lure er en jeg til tider ser når jeg kjører til og fra jobb, det er en gammel blå Skoda Fabia, altså en ganske billig bil, den har skiltet EGO TRIP...

Anonymkode: ee02e...64a

Jeg bryr meg ikke lengre om hva som er harry eller ikke, og gidder ikke tenke på sånt. Men siden du spør så kan jeg si jeg synes folk gjør som de vil. Jeg har ingen motforestillinger, har heller ingen tanker om at det er kult, jeg er altså nøytral 😅 

Jeg har navnet mitt med på bildøra mi da, og det er vel i samme gate. Har det fordi jeg har lyst, og fordi det er 3-4 likedane biler i samme lille bygda her 😄

Anonymkode: 0a7fe...dba

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg bryr meg ikke lengre om hva som er harry eller ikke, og gidder ikke tenke på sånt. Men siden du spør så kan jeg si jeg synes folk gjør som de vil. Jeg har ingen motforestillinger, har heller ingen tanker om at det er kult, jeg er altså nøytral 😅 

Jeg har navnet mitt med på bildøra mi da, og det er vel i samme gate. Har det fordi jeg har lyst, og fordi det er 3-4 likedane biler i samme lille bygda her 😄

Anonymkode: 0a7fe...dba

Har du navnet ditt på bilen? Uten at det er ett firmanavn? Heidi Dahl liksom? 

Anonymkode: a599a...19c

ReneRene skrev (12 timer siden):

Jeg kan syns det er kult- kommer helt an på. Er det ironi eller humor i det så kan det være det.

Og så må jeg bare si at å være på forum som dette har skyhøy harryfaktir. En gjeng damer som krengler om alt fra antall kaker til hvor greit det er å servere taco i konfirmasjon. Det er absolutt ingenting vi ikke kan krangle om, og her hagler smålige angrep og spydigheter og det er tråder om det mest banale til mer heavy familiekilonflikter.

Bilskilt blir veldig lite harry i

forhold til dette 🤣

Skjønner at jeg kanskje kaster stein i glasshus nå, men jeg synes det er harry å presse seg på i et fellesskap man ser ned på. 

Synes for øvrig også at det er harry med personlige dørskilt. 

Anonymkode: fa6b5...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...