Gå til innhold

Hai eller katt. Hvilket dyr er du mest redd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lite med haier å gjøre, og treffer dem kun i kontrollerte omgivelser. Så er ikke redd. 
Katter, altså vanlige huskatter, er jeg heller ikke redd for. Store kattedyr møter jeg i kontrollerte omgivelser. Dyrepark og Safari. Ikke redd da. 

Ville blitt redd for både hai og store kattedyr om jeg møtte dem på svømmetur eller skogstur🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3436d...700

Annonse

Jeg er selvfølgelig mer redd katter iom at sannsynligheten for å bli angrepet av hai er lik null. Jeg er ikke redd katter sånn vanligvis, men de er vesener jeg ikke forstår. Uberegnelige og har en helt koko oppførsel noen ganger, sånn at de er innpåslitne med oss som vil unngå dem, og de angriper folk som liker dem. Har alt for stor tro på seg selv noen ganger også og tar helt urimelige sjanser og skjønner ingenting når de mislykkes i forsøket. Syns også at de kan være stygge mot andre dyr noen ganger. Jeg har null "kjemi" med dem, med unntak av en rase som virker veldig fine- med kort tykk pels og små buede ører. De virker i det minste litt intelligente og snille. Jeg syns noen raser er flotte sånn rent visuelt, men de dyra er ikke min smak, det må jeg si. 

Må jeg velge en av de, ingen av de er en reell trussel i min hverdag 😅 

I åpent terreng, hai selvfølgelig. Enkelte kattedyr derimot ønsker jeg ikke møte på deres territorie, men en huskatt er null stress. 

Anonymkode: dd105...d9d

ReneRene skrev (32 minutter siden):

Jeg er selvfølgelig mer redd katter iom at sannsynligheten for å bli angrepet av hai er lik null. Jeg er ikke redd katter sånn vanligvis, men de er vesener jeg ikke forstår. Uberegnelige og har en helt koko oppførsel noen ganger, sånn at de er innpåslitne med oss som vil unngå dem, og de angriper folk som liker dem. Har alt for stor tro på seg selv noen ganger også og tar helt urimelige sjanser og skjønner ingenting når de mislykkes i forsøket. Syns også at de kan være stygge mot andre dyr noen ganger. Jeg har null "kjemi" med dem, med unntak av en rase som virker veldig fine- med kort tykk pels og små buede ører. De virker i det minste litt intelligente og snille. Jeg syns noen raser er flotte sånn rent visuelt, men de dyra er ikke min smak, det må jeg si. 

De er ganske forutsigbare. Territorielle skapninger som vil jakte, spise, kose, knulle. Katter er psykopater, forutsigbare psykopater 😆 

Anonymkode: dd105...d9d

Annonse

Anonym bruker skrev (På 5.4.2023 den 22.23):

Marihøner. Grøss. 

Anonymkode: 9773f...e80

Jeg er også skikkelig redd for marihøner av en eller annen grunn. Ikke ofte jeg ser flere som er det 😀

Anonymkode: dfca9...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...