Gå til innhold

Hva bruker du din airfryer til, er den verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er en ganske stor familie,  og da er airfryer helt bortkastet.  

Den vi har er stor, men likevel alt for liten. Maten må lages i omganger, og det gidder jeg ikke.  

Min bror som bor alene bruker sin daglig.  Han lager så og si all varm mat i den. Maten blir jo saftig og sprø. 

Anonymkode: 00933...669

Jeg var fremdeles gift da den kom på markedet, og siden eks-mannen hadde en iditotisk tendens til å kjøpe "alt" som var nytt, så ville han kjøpe det. Det var en av de gangene han hørte på meg og lot være. De som har nytte av det er folk som er få i husstanden og som har det travelt. Å få sprø mat er det flere triks å få til, og mange varmluftovner gjør akkurat samme nytte. Men bor dere to, tre travle personer i huset, så kan dere ha fordel av det. 

Fikk en til jul. Og den er mye brukt. Her er det bare meg to barn. Hadde vi vært flere hadde den vært for liten. Bruker den til det meste som kan stekes i ovn. Både pomfri, stekegrønnsaker, vårruller osv. Dette fungerer den supert til. 

Anonymkode: 9aa1c...1cf

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vi er en familie på fire og bruker den mye. Det som virkelig er langt bedre enn en hver ovn er helgrillet kylling. Jeg lager også ofte poteter i den. 

Anonymkode: c4be6...043

Nøyaktig den bruken jeg ser for meg. Vi skal ha tapas i morgen. Kyllingvinger og fries tenkte jeg å lage i den. 

Anonymkode: 0f5ba...f4c

Annonse

Vi er fem i familien og bruker vår cosori mye. Absolutt verdt pengene. 
Kylling blir saftigere og sprøere enn i ovn. Rotgrønnsaker, kjøtt/fisk, oppvarming av middagsrester, poteter+++

baker ikke i af, lager større porsjoner når jeg baker. 

Anonymkode: 7360f...a90

ReneRene skrev (På 5.4.2023 den 14.04):

Jeg var fremdeles gift da den kom på markedet, og siden eks-mannen hadde en iditotisk tendens til å kjøpe "alt" som var nytt, så ville han kjøpe det. Det var en av de gangene han hørte på meg og lot være. De som har nytte av det er folk som er få i husstanden og som har det travelt. Å få sprø mat er det flere triks å få til, og mange varmluftovner gjør akkurat samme nytte. Men bor dere to, tre travle personer i huset, så kan dere ha fordel av det. 

Nei det er ikke de som har nytte av set 🙄 helt tydelig at du ikke har prøvd , likevel har du sterkt meninger 

Anonymkode: 1fcb7...dad

Hvofor svarer du på ting du ikke har peiling på?

Anonymkode: 8430a...d91

Det var veldig mange ord bare for å forklare at du aldri har prøvd og dermed ikke ser poenget med en sånn..  

Anonymkode: 180a1...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...