Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Har to barn som har spydd siden fredag. Meget lite søvn på oss. Jeg er så sliten. Hvordan holde ut disse dagene? Jeg er så lei. Og nå er det påske"fri".. får ikke hvilt før det er jobb igjen på tirsdag 😭😭 folk har handlet for meg, men har da sittet varene utenfor Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Jeg angrer på at jeg ble mor. Er så slitsomt 😭😭 helt alene 😭 Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 05bf5...f65
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle er barna? Anonymkode: 05bf5...f65 3 og 5 ❤️ Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Hvordan er formen deres nå? Spyr de fortsatt? Hvis de er i bedre form så legger du deg samtidig med de i dag slik at du får en god natt søvn. Anonymkode: 05bf5...f65
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg angrer på at jeg ble mor. Er så slitsomt 😭😭 helt alene 😭 Anonymkode: 6f7ff...175 Å ja, barn er fryktelig slitsomt OG dyrt! Bruker faktisk å råde unge jenter til å ikke få barn. TENK det livet man kunne levd uten barn: sove når man vil, spise og drikke når man vil, dra akkurat på det man vil uten å måtte tenke barnevakt, bruke alle penger på seg selv, kun seg selv å stelle på morgenen, ingen bringing, henting, dugnader, karneval, adventskalendere osv osv. Anonymkode: 6f212...d11
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #7 Skrevet 5. april 2023 Dette er noen få dager i livet ditt og ungenes, Hi. Du har to fantastiske unger som nå trenger deg mer enn noen. Du er heldig som har personer nær deg som stiller opp og handler for deg. Du har en jobb. Du har egentlig veldig mye som er veldig bra i livet ditt ❤️ At du er sliten nå er ikke rart. Og du er sikkert også skuffet fordi påsken ikke ble helt som planlagt. Men kanskje er det bedre begge to fikk det nå, istedenfor at du måtte starte på nytt når ene var ferdig. Det kunne blitt enda verre på noen måter. Om det er du som hadde en tråd om 5-åring som var slapp så håper jeg du har vært i kontakt med lege nå? Det er gode sjanser for at du og dere får noen friske dager i slutten av påsken. Om noen år vil du snakke om denne påsken som ikke ble som den ble. Men det viktigste nå er at du kan være der for begge ungene dine og at de blir friske igjen. Du gjør en god jobb, det er lov å være sliten da, lov å bli litt frynsete etter flere døgn med minimalt med søvn. Men det går over, og det kommer til å gå raskt over. Klem til deg Anonymkode: 76572...271
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #8 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg angrer på at jeg ble mor. Er så slitsomt 😭😭 helt alene 😭 Anonymkode: 6f7ff...175 Hvis noen handler inn for deg, er du jo ikke det... Anonymkode: dd299...5f0
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #9 Skrevet 5. april 2023 Skjønner deg så alt for godt. Tenk positivt at du ikke ble syk. Alenemor selv og hatt noen runder hvor jeg også har kastet opp og omtrent ikke har klart å reise meg opp. Men med to små alenr så må man jøder. Tøft mens det står på , men lover deg at det blir bedre. Anonymkode: c60e9...d84
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #10 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Skjønner deg så alt for godt. Tenk positivt at du ikke ble syk. Alenemor selv og hatt noen runder hvor jeg også har kastet opp og omtrent ikke har klart å reise meg opp. Men med to små alenr så må man jøder. Tøft mens det står på , men lover deg at det blir bedre. Anonymkode: c60e9...d84 Ikke jøder, men så må man jo det 😅 Anonymkode: c60e9...d84
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #11 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis noen handler inn for deg, er du jo ikke det... Anonymkode: dd299...5f0 Jo alene fordi ingen kan komme inn pga av smitten. Da står man alene i det. Anonymkode: c60e9...d84
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #12 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis noen handler inn for deg, er du jo ikke det... Anonymkode: dd299...5f0 Jo alene fordi ingen kan komme inn pga av smitten. Da står man alene i det. Ja. Takk ❤️ Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #13 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å ja, barn er fryktelig slitsomt OG dyrt! Bruker faktisk å råde unge jenter til å ikke få barn. TENK det livet man kunne levd uten barn: sove når man vil, spise og drikke når man vil, dra akkurat på det man vil uten å måtte tenke barnevakt, bruke alle penger på seg selv, kun seg selv å stelle på morgenen, ingen bringing, henting, dugnader, karneval, adventskalendere osv osv. Anonymkode: 6f212...d11 Ja. Tabu å si 🙈 Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #14 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er noen få dager i livet ditt og ungenes, Hi. Du har to fantastiske unger som nå trenger deg mer enn noen. Du er heldig som har personer nær deg som stiller opp og handler for deg. Du har en jobb. Du har egentlig veldig mye som er veldig bra i livet ditt ❤️ At du er sliten nå er ikke rart. Og du er sikkert også skuffet fordi påsken ikke ble helt som planlagt. Men kanskje er det bedre begge to fikk det nå, istedenfor at du måtte starte på nytt når ene var ferdig. Det kunne blitt enda verre på noen måter. Om det er du som hadde en tråd om 5-åring som var slapp så håper jeg du har vært i kontakt med lege nå? Det er gode sjanser for at du og dere får noen friske dager i slutten av påsken. Om noen år vil du snakke om denne påsken som ikke ble som den ble. Men det viktigste nå er at du kan være der for begge ungene dine og at de blir friske igjen. Du gjør en god jobb, det er lov å være sliten da, lov å bli litt frynsete etter flere døgn med minimalt med søvn. Men det går over, og det kommer til å gå raskt over. Klem til deg Anonymkode: 76572...271 Jeg syns ikke dagene uten sykdom er noe bedre. Er et slit uansett 😢 er alltid alene og jeg kjeder meg. Er så lei av å være mor. Har vært mor i 18 år nå zzzz... Ja, kontaktet legevakten. Fikk gode råd. De har heldigvis ikke spydd siden i går morges 👏🤩 Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #15 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Ikke jøder, men så må man jo det 😅 Anonymkode: c60e9...d84 Jøder ja 😅 Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Skjønner deg så alt for godt. Tenk positivt at du ikke ble syk. Alenemor selv og hatt noen runder hvor jeg også har kastet opp og omtrent ikke har klart å reise meg opp. Men med to små alenr så må man jøder. Tøft mens det står på , men lover deg at det blir bedre. Anonymkode: c60e9...d84 Ja, man må jo bare. Er bare lei. Vært mor i 18 år. Alltid alene Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 Hvis du har vært mor i 18 år og alltid alene, hvorfor i all verden fikk du de på 3 og 5? Anonymkode: 8d035...c38
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #18 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg angrer på at jeg ble mor. Er så slitsomt 😭😭 helt alene 😭 Anonymkode: 6f7ff...175 Det tror jeg ikke du vil si om noen år, du kan angre på det du ikke fikk, ikke at du var så heldig å få det! Vet en venninne som alltid har sagt hun ikke vil ha barn, er nå 40 og kjenner at hun angrer….. Selvfølgelig vil du kjenne på det med å ikke ha egentid nå, slik var det for meg og, men angrer ikke et sekund på de 3 barna jeg har. Anonymkode: 557c7...f8d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #19 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, man må jo bare. Er bare lei. Vært mor i 18 år. Alltid alene Anonymkode: 6f7ff...175 Det er jo ræva planlegging av deg, så klart det blir tunge tak iblant. Unger blir syke, det må man nesten ta med i betraktning når man planlegger familien. Anonymkode: d9580...c68
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #20 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis du har vært mor i 18 år og alltid alene, hvorfor i all verden fikk du de på 3 og 5? Anonymkode: 8d035...c38 Jeg har selvsagt ikke fått de alene, har bare møtt menn som viser seg å være drittsekker. Anonymkode: 6f7ff...175
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #21 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, man må jo bare. Er bare lei. Vært mor i 18 år. Alltid alene Anonymkode: 6f7ff...175 Men du pulte på deg to til? Anonymkode: 3c513...fb8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #22 Skrevet 5. april 2023 Om de har spydd i fire dager burde du kanskje få dem til lege? Anonymkode: c6609...096
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #23 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Men du pulte på deg to til? Anonymkode: 3c513...fb8 Så stygg du er, møkkakjerring. Anonymkode: 8327a...0d5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #24 Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jo alene fordi ingen kan komme inn pga av smitten. Da står man alene i det. Anonymkode: c60e9...d84 Man står alene i å tørke spyet, ja? Det ville vel være rart om man fikk besøkende som tok seg av sånt? Anonymkode: dd299...5f0
Bie-damen Skrevet 6. april 2023 #25 Skrevet 6. april 2023 Det var da ikke måte på syt! Dette går selvfølgelig over. Deretter får du sette deg ned og planlegge for en bedre hverdag for deg og gullungene. Tenk på alle som skulle gitt hva som helst for å få barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå