Gå til innhold

Snart 40, tips til enkel hudpleie? Så meg i speilet og innså at jeg kanskje burde bruke noe annet enn såpe og Nivea😅

Anbefalte innlegg

Aldri brukt tid eller energi på huden, hatt fin hud, og lite rynker. Men ser jeg har begynt å få endel linjer nå, huden virker slappere og jeg har endel sorte prikker/ hudormer på nesen. Gikk inn og søkte og ble relativt satt ut over alle syrene, kremene, rens osv. Skjønte retinol er tingen men hva mer trenger jeg? Ønsker ikke å bruke mye penger, det må være raskt og enkelt. Har normal hud🙂

Anonymkode: 7c67e...649

Fortsetter under...

Haha, vært litt ute i sola i påsken? Jeg la merke til akkurat det samme selv i går, etter et par dager i solveggen. Oioioi! Rynker?! Dro sporenstreks og kjøpte L’Oréal antirynkekrem og smurte som en gal. Haha, tragisk!

Anonymkode: 8fb49...080

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du blir eldre. Endringene du ser er naturlige og forsvinner ikke selv om du bruker "produkter".

Anonymkode: da69b...129

Hehe, det vet jeg jo! Ikke veldig forfengelig av meg, men tenkte kanskje noe hjalp for hudormer i det minste🤣🤣 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha, vært litt ute i sola i påsken? Jeg la merke til akkurat det samme selv i går, etter et par dager i solveggen. Oioioi! Rynker?! Dro sporenstreks og kjøpte L’Oréal antirynkekrem og smurte som en gal. Haha, tragisk!

Anonymkode: 8fb49...080

Hehe, panikk😅Neida her har jeg fått baby og sovet lite i ett år, blitt akutt gammel! Ikke sånn gradvis🤣

Det er ikke noe av det som er bevist å virke som er billig. 
Rens hver kveld. Retinol kveld og c-vitamin dag. Start med lav %. Faktor hele året og ikke retinol og c-vitamin når du er eksponert for sol. 
Jeg har brukt retinol i 15 år nå. Er 48 og har svært lite rynker, synlige porer. 

Anonymkode: 34bc2...789

Annonse

Min mamma blir 79 år i år, og har nesten ikke rynker, det er helt utrolig. Jeg er 46 og har mer enn henne. Hun har smurt seg med Loreal sin dagkrem/antirynkekrem dag ut og dag inn i alle år, så lenge jeg kan huske. 

Om det er kremen som har gjort det, vet jeg jo ikke med sikkerhet, men jeg angrer nå på at ikke jeg også begynte med det da jeg var 20....

Anonymkode: fd3fc...f50

Jeg er 41 og har ikke rynker eller linjer. Har brukt retinol om kvelden i flere år, samt gode kremer med mye fukt i 20 år. Supernøye med solkrem med faktor 50 året runt. 

Anonymkode: 3af6e...c57

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Aldri brukt tid eller energi på huden, hatt fin hud, og lite rynker. Men ser jeg har begynt å få endel linjer nå, huden virker slappere og jeg har endel sorte prikker/ hudormer på nesen. Gikk inn og søkte og ble relativt satt ut over alle syrene, kremene, rens osv. Skjønte retinol er tingen men hva mer trenger jeg? Ønsker ikke å bruke mye penger, det må være raskt og enkelt. Har normal hud🙂

Ville ha droppet såpa, og heller funnet en billig og lett rengjøringsmelk/lotion. Jeg bruker en som kan kjøpes på Coop, men den er god til å fjerne sminke med.

Anonymkode: b1d6c...fa9

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Og for de sorte prikkene må du bruke god rens og skrubb. Du må få klemt dem ut skikkelig. 

Eh nei, du skal ikke klemme på hudormer 🙄

Anonymkode: a5946...cbb

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Eh nei, du skal ikke klemme på hudormer 🙄

Anonymkode: a5946...cbb

Jo du må få fjerna dem, og så forebygge. Du vet at det er det de gjør hos hudpleiere? De klemmer dem ut, en gang for alle. Hvordan har du ellers tenkt å fjerne dem?

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Rens, god fuktighetskrem( eventuelt serum og nattkrem) og SOLKREM

Anonymkode: 4dafa...b4b

Annonse

Jeg bruker CeraVe

https://www.cerave.no/?gclid=EAIaIQobChMIz4H4rOSU_gIVwo1oCR2D6APlEAAYASAAEgLlDPD_BwE

Rimelig, de har det på alle apotek, allergivennlig og anbefalt av veldig mange

Har en pumpeflaske med fuktighetsgivende rens i dusjen, så jeg vasker ansiktet med den hver gang jeg dusjer.

Har en fuktighetskrem med solfaktor som jeg smører ansiktet med etter hver dusj.

Fungerer gull for meg :)

Anonymkode: 40f39...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...