GÃ¥ til innhold

Bare for moroskyld📌

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde dratt tilbake til fortiden, til da du var 20 år gammel. Hva ville tidligere deg sagt om kroppen din nå? Og hvor gammel er du nå?

Jeg var tynn, ikke noe fett på kroppen og hadde egentlig en kropp mange misunte. Var ikke fornøyd selv da jeg ikke hadde pupper og fant feil som ikke eksisterte. Hadde jeg sett meg selv i speilet nå som 20 åring hadde jeg blitt sjokkert. 10 kg tyngre, løshud, fett på kroppen, cellulitter, hebgerompe osv. likevel er jeg fornøyd etter å ha huset 3 barn, og ett halvveis tvillingsvangerskap 💔. Kroppen har fått gjennomgå men livserfaringen er rik, selvsikkerheten 10 ganger bedre og jeg bryr meg ikke om små uviktige ting. Jeg hadde kanskje spydd av speilbildet mitt om jeg så meg nå som 20 åring, men jeg er lykkeligere nå enn da. 

Hva med deg? Kvinne 35.

Anonymkode: 9cf71...2d6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439357-bare-for-moroskyld%F0%9F%93%8C/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der fins ingen ting i mitt liv som 20-åring som jeg savner i dag. Verken fysisk eller mentalt. Ja, unntagen muligheten til å gjøre veivalg i livet, da. Den kunne jeg tenke meg å få igjen.

Kvinne 53

Anonymkode: 7913a...d05

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tynn, små pupper, spinkle legger, men fint ansikt, hadde nesten aldri kviser. Men uansett er jeg mer fornøyd med kroppen min nå, selv om jeg har litt flere kilo 😉. 

Anonymkode: 4bbc9...9b7

Jeg var forresten 14 år for 20 år siden. 

Anonymkode: 4bbc9...9b7

Annonse

Var fornøyd da og er fornøyd nå, og kroppen min har jeg ikke vært opptatt noe særlig av siden jeg var 14 og moren til en venninne kommenterte den. Selvtillit har jeg også alltid hatt, så det er ikke så mange forandringer her bortsett fra at jeg har blitt mindre og mindre alvorlig med årene. Jeg lo  ikke så lett for 20 år siden, og tok ting mer høytidelig. 

Jeg er 41. Om jeg reiste tilbake til meg selv som 20-åring, ville jeg nok sagt til meg selv: 

Fortsett å trene, selv om det føles mye i småbarnstiden, kutt ut løping og fokuser på styrke. Gitt noen tips om kosthold jeg har brukt usannsynlig mange år på å finne ut av med min irritable tarm. Hold deg unna snus, det er lettere å aldri starte enn å slutte. Da har du forhåpentligvis en meget velfungerende kropp om 21 år. 

Ellers er det mye annet jeg ville sagt, men siden dette handlet om kropp, må det nesten bli dette. 

Anonymkode: e9ce6...168

kviser går over... ellers føler jeg vel mye av det samme om kroppen da som nå. den er like usymmetrisk da som nå. jeg var allerede da enig med meg selv at ingenting skulle endres på uansett.  Men ta litt mer sjanser med hår enn å være så kjedelig.  hår vokser ut igjen. og ta kontakt med spesialist om den kroniske sykdommen, den som har vært rolig så lenge. ikke vent 12 år til før du kan prøve uten medisiner....legene har ikke såå god kontroll som deg.

Anonymkode: 61630...d67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...