Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Jeg synes det. Jeg koser meg mer og slapper i påsken enn i julen. Er mye styr før jul og forventninger Anonymkode: 29860...44c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Nei, arbeidsmengden er på topp rundt påske, denne gangen treffer fristene så dårlig at jeg må jobbe noen av de røde dagene. Liker julen best, både mat og hva som skjer i julen. Påsken har den fordelen at den er varmere og lysere, det kan jeg sette pris på. Anonymkode: 02a98...bc8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Ikke i år, her er det oppkast, diaré, og dårlig allmenntilstand 🥵
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Begge deler har sin sjarm. I julen nyter jeg stemningen, forberedelser, innpakking av gaver, julefilmer osv. I påsken nyter jeg at ingenting annet enn påskegodteri må «forberedes», at det ikke er så mange samlinger osv. Koser meg like mye med begge deler, og kunne ikke ønske begge deler var som påsken eller begge deler som julen. På samme måte som at jeg syns alle sesonger er fine og ikke kunne tenkt meg å bo i et land hvor det var «en sesong» hele året. God påske 🐣 Anonymkode: 7e36b...a33
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 Nei. Påske er bare fridager - jul er så mye mer. Anonymkode: d876b...ce3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Den perfekte mor, påan igjen skrev (29 minutter siden): Ikke i år, her er det oppkast, diaré, og dårlig allmenntilstand 🥵 Lillejulaften våknet jeg i dårlig form. Korona. Det ble ei lang jul Anonymkode: 29860...44c
Spurvugla Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Jeg liker nok jul best, men det er herlig å ha en høytid som det ikke er knyttet så mye planer og forventninger til. Påsken kan man feire akkurat som man vil, dra til fjells, til syden, eller hygge seg hjemme med ekstra mye TV. Alt er like akseptert.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Liker påsken best. Er ikke så glad I alt styret rundt jul, alt som skal kjøpes og fikses. Det er mørkt og kaldt. Jeg har en jobb som gjør at jeg har lite fri i julen, stort sett kun de røde dagene, så lite avslapping og mye som skjer hele tiden. Anonymkode: 474b3...e3e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 Ja! Elsker påske 😀😀 «alle» reiser bort. Vi er nesten alene i gata. I morgen blir det sykkeltur og grilling. torsdag og fredag tar vi på sparket lørdag familie middag og kos. Anonymkode: 97549...742
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Første feriedag idag og jeg ligger syk med korona 😝 Regner kanskje med at flere I huset følger etter 🤪 Så akkurat nå syns jeg jul er best! Anonymkode: 5ab41...22d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #12 Skrevet 4. april 2023 Meh påske er som alle andre dager får meg, julen og desember er såååå utrolig koseligt med alt som skjer rundt😍 Anonymkode: dd137...8b6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. april 2023 #13 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Lillejulaften våknet jeg i dårlig form. Korona. Det ble ei lang jul Anonymkode: 29860...44c 2. juledag begynte vi med korona igjen. Var ikke kjempedårlig, men det utløste falsk krupp på minsten så det ble en natt på sykehuset også😅
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #14 Skrevet 4. april 2023 Lå med feber fra 21 des og var ikke bra før på nyåret. Oppkast i vinterferien og feber nå i starten av påska, bare meg alt dette😮💨 Anonymkode: 71fcc...303
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #15 Skrevet 4. april 2023 Like koselige, men på hver sin måte. Anonymkode: bf9d8...9ef
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #16 Skrevet 4. april 2023 Begge deler er like ille. Anonymkode: 264e4...0cb
sug lut Skrevet 4. april 2023 #17 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Begge deler er like ille. Anonymkode: 264e4...0cb Du er jo en skikkelig gledesspreder.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #18 Skrevet 4. april 2023 sug lut skrev (2 minutter siden): Du er jo en skikkelig gledesspreder. Hva vet du om det? Anonymkode: 264e4...0cb
ReneRene Skrevet 4. april 2023 #19 Skrevet 4. april 2023 Førjulstid en, lille julaften og julaften er en fin tid og koselige dager. Liker at det er mye liv og lys i mørketiden. Resten av jula kan bli for stille, og spesielt her hvor det er mye lyd og mennesker ellers. Ikke støy, men lyd. Påsken er fin fordi de stille dagene er mye finere på denne årstiden. Lite trafikk, men folk spretter frem overalt og går turer med barn og dyr. Det er koselig å bare sitte i parken alene eller med andre og se på folk og nyte våren. Koser meg mer med mat og middager med andre i påsken fordi det er mye mer nedpå uten alt styr og mas. Pluss med begge høytider.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #20 Skrevet 4. april 2023 Absolutt ikke! Påske er ikke noe spesielt for meg,alle reiser bort å vi blir alene. Jul derimot elsker jeg! Gleder meg lenge før jul. Da samles vi både til førjulsmiddag og julebesøk på juleaften. Veldig koselig for er ikke så ofte familien er samlet ellers i en travel hverdag. Anonymkode: fc768...28c
Gjest Danida Skrevet 4. april 2023 #21 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg synes det. Jeg koser meg mer og slapper i påsken enn i julen. Er mye styr før jul og forventninger Anonymkode: 29860...44c Jula er magien og mørket og har den helt spesielle stemninga. Alle sangene og duftene og mye annet fint. Hvert år gleder jeg meg til jul, og især syns jeg romjula er fantastisk. Da har ungene skolefri og alt er langsomt og deilig. Man kan nyte å lese i bøkene man fikk til jul, slange seg på sofaen, de tente lysene og julegodtet. Men mht avslapning, der er det påska som leder. Det skal jeg gi deg rett i. Flere røde dager da alt er stengt, mindre regler på hva man skal spise når, og hvem som skal feire med hvem, og i det hele tatt løsere snipp. Og så er det ofte fint ute på denne tida. Man kan starte grillsesongen, eller ha uteleker med ungene.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #22 Skrevet 4. april 2023 Den perfekte mor, påan igjen skrev (6 timer siden): Ikke i år, her er det oppkast, diaré, og dårlig allmenntilstand 🥵 Her og Anonymkode: bee79...e3c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #23 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Begge deler er like ille. Anonymkode: 264e4...0cb Surpomp! Anonymkode: ea1c8...bc9
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #24 Skrevet 4. april 2023 Liker påsken bedre. Lysere ute, mere kos og mindre stress. Anonymkode: 9e7cf...10b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2023 #25 Skrevet 5. april 2023 Elsker begge deler🥰 Jula er magisk med så mye koselig lys,julemusikk,julefilmer og alt som hører til. Påska er deilig for det begynner og bli vår,kan sitte ute og drikke kaffe,grille pølser og alt er lysere. Anonymkode: 420a0...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå