Gå til innhold

Dere som samler på mummi kopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere ut mummi koppene/glass når dere får besøk av voksne og barn?

Jeg samler på mummi kopper men er redde for dem, voksne som kommer på litt cafe/te har jeg ikke noe i mot og legge dem fram, men små barn er det et nei.. små barn er ikke alltids forsiktige med glass/kopper. Og mummi koppene/glass betyr mye for meg da jeg har samlet på dem i nå 3 år, og redd for at hyperaktive unger skal ødelegge dem, samme med nevøer, nieser, uff føler meg litt sær men er glad i mine kopper🙈

Anonymkode: 09ced...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg samler ikke, men skjønner godt hva du mener. 

Om jeg hadde samlet på de, så hadde jeg kanskje hatt de til pynt på en hylle, og de hadde ikke blitt brukt. Du har sikkert masse andre kopper? Du MÅ jo ikke bruke disse, i alle fall ikke til barn som kan være litt uforsiktige. 

Anonymkode: 9a9b4...b31

Skrevet

Har ikkje glede av å ha koppar som ikkje er i bruk.

No har eg ikkje ein einaste uerstatteleg kopp, ein del er jo sesongkoppae som ikkje er i produksjon lenger men eg skulle levd fint med tapet om ein kopp knuste.

Skrevet

Har det ikke med mummi men andre ting, og helt enig. Antikke drikkeglass er ikke for barn.

Skrevet

Jo de settes frem til alle, men barna får de koppene ikke er noe spesielle og lette og erstatte.
For å vær ærlig, de har gått i gulvet et par ganger, men har ikke klart å knuse en enda

Anonymkode: 6a916...c58

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jo de settes frem til alle, men barna får de koppene ikke er noe spesielle og lette og erstatte.
For å vær ærlig, de har gått i gulvet et par ganger, men har ikke klart å knuse en enda

Anonymkode: 6a916...c58

Her også får de plastkopper om det kommer barn på besøk, men jeg setter ikke fram mummi koppene/glass for brus/saft eller kakao

Anonymkode: 09ced...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...