Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #1 Skrevet 4. april 2023 Nå gir jeg snart opp, kroppen er så full av vondter at jeg går snart på veggen. Knasker på smertestillende som det var drops føler jeg. Går til fysioterapeut jevnlig, hun bruker massasjepistol (eller ser vel mer ut som gevær) på vonde punkter spesielt på hamstring og rygg. Regner med at den utgaven fysioen har er en prisklasse som ikke passer oss vanlig dødelige. Så når jeg sitter å googler så kommer det opp forskjellige varianter av massasjepistoler i alle prisklasser. Er det noen som har massasjepistol og er det verdt å bruke penger på? Fortell gjerne hvilken du har, for jeg kan ingenting om dette her. Anonymkode: 13d98...f0b
TheWitch Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Jeg fikk en i gave til jul, mener den er kjøpt på thigts.no og kostet mellom 1500-2000. Den er utrolig god og kraftig. Du kan selv velge mellom 6 ulike nivåer.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #3 Skrevet 4. april 2023 Da skal jeg inn å lese om den, tusen takk for svar 😍 Anonymkode: 13d98...f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå