Gå til innhold

Egenandel og frikort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert til fastlegen min,  og jeg har vert på laboratoriet å tatt blodprøver flere ganger. Samt vert på laboratoriet og tatt B12 flere ganger.  Jeg betaler altid.  

Men hvorfor står det at jeg ikke har betalt noen egenandeler på helsenorge sin side der som man kan se hvor mye egenandel man har betalt og hvor langt der er igjen til frikort? 

Anonymkode: 5f968...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du var hos fastlegen?
Er ikke alle fastleger som rapporterer inn daglig.
Når det gjelder prøvetakning er det vel ikke egenandel man betaler, men for utstyret som er brukt og dermed vil det ikke bli registrert som egenandel

Anonymkode: ecea1...1c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvor lenge er det siden du var hos fastlegen?
Er ikke alle fastleger som rapporterer inn daglig.
Når det gjelder prøvetakning er det vel ikke egenandel man betaler, men for utstyret som er brukt og dermed vil det ikke bli registrert som egenandel

Anonymkode: ecea1...1c5

Blodprøver blir registrert på egenandelen jo, når man har frikort, så betaler man ingenting for blodprøver.

Anonymkode: c62fd...b37

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har vert til fastlegen min,  og jeg har vert på laboratoriet å tatt blodprøver flere ganger. Samt vert på laboratoriet og tatt B12 flere ganger.  Jeg betaler altid.  

Men hvorfor står det at jeg ikke har betalt noen egenandeler på helsenorge sin side der som man kan se hvor mye egenandel man har betalt og hvor langt der er igjen til frikort? 

Anonymkode: 5f968...63d

Da har ikke legen sendt det inn, de skal sende det inn innen 3 uker. Rart at ingenting har blitt registrert.

Anonymkode: c62fd...b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...