Gå til innhold

Drømmer meg vekk i natten.

Anbefalte innlegg

Danida skrev (6 minutter siden):

Det er du selv som velger å poste "har ingen venner" i 100 ulike formuleringer, og det er du selv som velger å poste 2-3 ganger i uka. Du velger også helt selv å dytte trådene opp ved å sitere deg selv når du ser at en tråd er i ferd med å dø ut.

Hva tenker du at dette tilfører forumet? Og hva tenker du at det tilfører deg? Husker du hun som sammenlignet med å spise gluten når man ikke tåler det...?

Jeg skjønner. Det er allikevel vondt å være uønsket. Husker den. 

Anonymkode: 51e90...c00

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke kjekt med disse negative svarene. Men ser det menes det er min egen feil. Og bedre jeg ikke skriver noe for dere. 

Nå må du slutte å ta den martyrrollen!

Det er bedre for deg selv at du slutter å skrive alle disse tråden.

Du har til og med innrømmet det selv tidligere.

For når du skriver disse trådene ender de med at du fokuserer mer og mer og mer og mer på det negative. Og ja, derfor får du også negative kommentarer etterhvert. Om du slutter å skrive alle disse negative trådene om deg selv, så slipper du negative tilbakemeldinger også.

Logg av alt av forum og sosiale medier i påsken og resten av april, som en avrusing.

Kom deg istedenfor ut hver dag, spis sunt, gjør noen treningsøvelser daglig. Rydd og vask slik at du har det hyggelig rundt deg. Ta initiativ til å møte andre. Kontakt en frivillig organisasjon slik at du kan komme inn i et positivt miljø hvor folk bryr seg om hverandre og hvor du kan bry deg om andre.

Du må velge deg selv, HI. Hver eneste dag!

Hver gang du skriver disse selvskadende trådene på nett så velger du deg selv bort.

Velg heller deg selv. Ta en forum-detox og kom deg ut i det virkelige livet.

Du har masse muligheter, bruk dem og skap deg et bedre liv, aksepter at det tar tid.

Anonymkode: 07bcd...201

Gjest Danida
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har noen sagt at du er "uønsket"? 
Og hvis det nå skulle stemme, hvis noen faktisk sier at du er det: hva er greia med å pille de samme folka på nesen igjen og igjen og minne dem på at du er her?

Du har to spørsmål å stille deg selv: Hva vil du oppnå med din aktivitet her? Og hvordan lykkes du i å oppnå det?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Igjen velger du en kunstig martyrrolle.

Du er ikke uønsket. Men alle ser at måten du skriver disse trådene på er selvskading, og det er vondt å se andre selvskade i så stor grad som det du gjør. Folk forsøker på alle måter, alt fra med omtanke til virkelighetsorientering, til ja, skarpe kommentarer å få deg til å innse dette, og har gjort det i et år eller halvannet nå. Det er det omtanke i, en omtanke mange, mange på forumet har vist deg. Du velger å gjøre også det til noe negativt, og derfor har disse tråder ingen hensikt lenger enn selvskading for din egen del.

Skal du få det bedre MÅ du slutte med disse selvskadende trådene!.

Slutt å svare i tråden her og nå - kom deg ut, enten du har drittvær eller strålende sol. Du har alle muligheter - hvis du selv velger deg selv hver dag og tar ansvar for eget liv.

Over og ut fra meg - håper du tar til deg det at du må velge deg selv.

Logg av, kom deg ut!

God påske! :)

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du? Jeg savner veldig en kjæreste. Ikke fordi han skal gjøre meg selvstendig. 

Javel, du har ikke kjæreste, men du har en jobb, du skal på ferie, du har et barn og dermed familie. Hva faen er det du klager på hele tiden.

Anonymkode: d6ff2...04b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når jeg ikke har 100% kan jeg vel ikke bli sykemeldt på % jeg ikke har vel? 

Vi skal på tur, men jeg har virkelig spart og offret for denne tur og har minimalt igjen etterpå i buffer. 

Nei, men du må jo SKAFFE deg 100%. Du har nå VALGT å jobbe mindre. Det kunne jeg ønsket meg også, men det ville kostet meg for mye økonomisk. 

Tror du virkelig at det er alle forunt å kunne spare/ofre for å få en tur til varmere strøk? Bare det å kunne spare er en luksus. 

Anonymkode: 1e3cf...255

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Håper dere får fine dager. Skal prøve å holde meg unna her som dere sier 💔

Hva har du tenkt å gjøre for å bedre økonomien din? 

Anonymkode: df6ee...ba0

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hva har du tenkt å gjøre for å bedre økonomien din? 

Anonymkode: df6ee...ba0

Det trenger HI helt sikkert tid til å finne ut av. Nå er helsen hennes det viktigste.

Nå har HI sagt hun skal holde seg unna tråden/forumet og heller gjøre mer positive ting, da trenger ingen her å legge opp til at hun skal svare mer i tråden.

Selv om HI sliter har hun ressurser i seg, så hun kommer til å finne ut av ting etterhvert når hun har fokusert på å bli friskere og da vil ting ordne seg etterhvert :)

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Håper dere får fine dager. Skal prøve å holde meg unna her som dere sier 💔

Hvis du vil holde deg unna her, så gjør du det. Bare husk en veldig viktig ting, og det er at det -ikke- er din skyld at andre blir trigget og svarer stygt. Det er ene og alene deres ansvar og ikke din. De velger helt selv hvilke tråder de går inn på, og de velger helt selv hva de svarer. Sånn er det på alle forum og på alle steder folk er flere sammen og "sammen". Det er de som har problemer med andre tilstede som bør forlate stedet og ikke den som de finner plagsom. Husk det og forstå det.

Håper at du har det bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...