Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #26 Skrevet 4. april 2023 Prøv alle kjærringråd du kan og spør de rundt deg om sine kjærringråd. For kanskje finner du noe som gjør st ikke slt kommer opp igjen og barnet får noe i seg, mengder er helt ubetydelig for det er det lille som blir igjen i kroppen som er viktig Hos mine barn er saftis, de med mest sukker som er de beste. Da får de i seg litt veske, men så seint at det lille ikke kommer opp igjen. Litt energi så de føler kroppen blir litt bedre og da kanskje orker å smake på noe annet. Dau cola og ritz kjeks er kostholdet når det er omgangsyke her i huset. Hva og hvorfor er helt ubetydelig for meg. Salt skal vist være bra og ritz kjeks er bedre å evt kaste opp igjen enn feks potetgull. Ganske smakløst også, noe som er litt viktig når en kaster opp. For mye lukter kan gjøre en kvalm. Mine tidligere bonusbarn drakk farris med eplemost. De spiste havregrøt for deg var minst smak i og greit å kaste opp igjen. Når ungene er syke så får de alt de vil ha hos meg, om jeg syns det er rart eller ei er helt ubetydelig. Om det ikke er noe sunt er også helt greit. Uansett hva som kommer inn i kroppene deres er positivt. Frosene bær kan også være noe å prøve. Kan være godt å suge på ett frossent bringebær når kroppen er varm. Anonymkode: d75e2...e61
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #27 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Gi gjerne en blanding av Farris naturell og eplejuice, da får barnet i seg både salter og litt fruktsukker. Dette hjelper både i fht dehydrering og energi 😊 Gi bare litt om gangen, om du må 1 skje hvert 5 minutt. Uansett hvor lenge/kort det måtte bli i magen vil det være bedre enn ingenting. Det et også mindre ubehagelig for barnet å kaste opp litt væske enn bare magesyre og slim. Riktig god bedring til den syke ❤ Anonymkode: ab4c9...2fc Tusen takk for tips 🙏❤️ det skal jeg gjøre Anonymkode: 3480a...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #28 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Prøv alle kjærringråd du kan og spør de rundt deg om sine kjærringråd. For kanskje finner du noe som gjør st ikke slt kommer opp igjen og barnet får noe i seg, mengder er helt ubetydelig for det er det lille som blir igjen i kroppen som er viktig Hos mine barn er saftis, de med mest sukker som er de beste. Da får de i seg litt veske, men så seint at det lille ikke kommer opp igjen. Litt energi så de føler kroppen blir litt bedre og da kanskje orker å smake på noe annet. Dau cola og ritz kjeks er kostholdet når det er omgangsyke her i huset. Hva og hvorfor er helt ubetydelig for meg. Salt skal vist være bra og ritz kjeks er bedre å evt kaste opp igjen enn feks potetgull. Ganske smakløst også, noe som er litt viktig når en kaster opp. For mye lukter kan gjøre en kvalm. Mine tidligere bonusbarn drakk farris med eplemost. De spiste havregrøt for deg var minst smak i og greit å kaste opp igjen. Når ungene er syke så får de alt de vil ha hos meg, om jeg syns det er rart eller ei er helt ubetydelig. Om det ikke er noe sunt er også helt greit. Uansett hva som kommer inn i kroppene deres er positivt. Frosene bær kan også være noe å prøve. Kan være godt å suge på ett frossent bringebær når kroppen er varm. Anonymkode: d75e2...e61 Tusen tusen takk for fine råd ❤️🙏 Anonymkode: 3480a...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #29 Skrevet 4. april 2023 Tusen hjertelig takk for omtanke fra dere alle ❤️ Anonymkode: 3480a...d9b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #30 Skrevet 4. april 2023 Kan anbefale salinas kjeks, her foretrekkes salinas i stedet for ritz kjeks, både fordi de er litt saltere og fordi de er tynnere så de blir ikke så tørre i munnen som ritzs kjeks blir. Anonymkode: 7bd6a...998
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #31 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Jeg ringte ❤️ det er jeg glad for. Ble betrygget. Fikk råd og tips. Blir ikke lege i dag. Tusen takk for svar alle ❤️ Anonymkode: 3480a...d9b Å bli betrygget er uvurderlig. God bedring til gutten din ☺️ Anonymkode: 7bd6a...998
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #32 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Vil legekontoret ta oss inn? Eller skal jeg ringe legevakten? Han spyr jevnt hele tiden. Får ikke i seg særlig mat, bare drikke. Anonymkode: 3480a...d9b Viktig med elektrolytter, han vil ikke holde på noe væske ellers. Å gi litt og litt, enten kjøper du på apotek, ellers blander du eplemost og Farris og rister ut kullsyra! Anonymkode: e1b1c...0ab
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #33 Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tusen tusen takk for fine råd ❤️🙏 Anonymkode: 3480a...d9b Glemte salt chips eller salte kjeks, hvis han orker og liker det - hjelper litt på maktbalansen og tomheten i magen. Anonymkode: ab4c9...2fc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2023 #34 Skrevet 6. april 2023 Anonym bruker skrev (På 3.4.2023 den 23.45): Vil legekontoret ta oss inn? Eller skal jeg ringe legevakten? Han spyr jevnt hele tiden. Får ikke i seg særlig mat, bare drikke. Anonymkode: 3480a...d9b Det må bare gå sin gang, kan ta 5-6 dager, drikke er viktigst Anonymkode: 9e71a...4f4
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #35 Skrevet 7. april 2023 Er ikke rart at legekontorene er så fulle når overhysteriske mødre renner ned dørene! Det er ingenting legen kan gjøre med at barnet kaster opp;det må bare gå sin gang. Det er ikke noe som en trenger å gå til lege for! Anonymkode: de345...6ac
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #36 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er ikke rart at legekontorene er så fulle når overhysteriske mødre renner ned dørene! Det er ingenting legen kan gjøre med at barnet kaster opp;det må bare gå sin gang. Det er ikke noe som en trenger å gå til lege for! Anonymkode: de345...6ac Hvis du leser hele tråden ser du at det var litt mer enn bare oppkast en dag. Anonymkode: cb4d4...cf8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #37 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Er ikke rart at legekontorene er så fulle når overhysteriske mødre renner ned dørene! Det er ingenting legen kan gjøre med at barnet kaster opp;det må bare gå sin gang. Det er ikke noe som en trenger å gå til lege for! Anonymkode: de345...6ac Og hvis du hadde vært så oppegående som du selv tror du er hadde du visst både å lese tråden skikkelig og at det er annerledes med barn. Anonymkode: 23154...f33
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #38 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvis du leser hele tråden ser du at det var litt mer enn bare oppkast en dag. Anonymkode: cb4d4...cf8 Er helt vanlig at det er flere dager med oppkast uten at det er noe grunn til å renne ned legekontoret! Anonymkode: de345...6ac
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #39 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er helt vanlig at det er flere dager med oppkast uten at det er noe grunn til å renne ned legekontoret! Anonymkode: de345...6ac Hi skriver at barnet er svært medtatt og slapt. Da ringer man legen. Anonymkode: 94913...41a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2023 #40 Skrevet 7. april 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hi skriver at barnet er svært medtatt og slapt. Da ringer man legen. Anonymkode: 94913...41a Jeg gjorde det. Fikk gode råd ❤️ Anonymkode: 3480a...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå