Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #51 Del Skrevet 4. april 2023 ReneRene skrev (23 timer siden): Du kan ikke redusere arbeidstid og skaffe dagmamma på ett døgn eller to. Dessuten er det jo ikke helt til å tro at han aldri hadde gitt babyen hverken mat eller bleie før du begynte å jobbe. Dette er helt uforståelig fra a til å Men jeg har nok ikke mer å bidra med her i tråden. Hva er greia med å henge seg opp i merkelige små detaljer og grille HI omkring hendelsesforløpet? Er du sykelig opptatt av å finne "huller i forklaringen"? Sånn drev du i tråden til henne som var skuffa over barnas besteforeldre også. Poenget er jo hvordan man har det i en relasjon. Ikke hvem som sa hva først og gjorde hva klokka ditten eller datten. Man må gå ut fra den infoen man får, ikke finne opp ny info, eller spikke fliser omkring detaljene i det som blir fortalt. Og til din informasjon: du er ikke ansatt som privatetterforsker på forumet her. Anonymkode: 29047...7a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439331-jeg-forst%C3%A5r-ikke-partneren/page/3/#findComment-149940659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #52 Del Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er greia med å henge seg opp i merkelige små detaljer og grille HI omkring hendelsesforløpet? Er du sykelig opptatt av å finne "huller i forklaringen"? Sånn drev du i tråden til henne som var skuffa over barnas besteforeldre også. Poenget er jo hvordan man har det i en relasjon. Ikke hvem som sa hva først og gjorde hva klokka ditten eller datten. Man må gå ut fra den infoen man får, ikke finne opp ny info, eller spikke fliser omkring detaljene i det som blir fortalt. Og til din informasjon: du er ikke ansatt som privatetterforsker på forumet her. Anonymkode: 29047...7a7 Hehe. På kornet 👌🏼 Anonymkode: 145b6...52c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439331-jeg-forst%C3%A5r-ikke-partneren/page/3/#findComment-149940662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 4. april 2023 #53 Del Skrevet 4. april 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva er greia med å henge seg opp i merkelige små detaljer og grille HI omkring hendelsesforløpet? Er du sykelig opptatt av å finne "huller i forklaringen"? Sånn drev du i tråden til henne som var skuffa over barnas besteforeldre også. Poenget er jo hvordan man har det i en relasjon. Ikke hvem som sa hva først og gjorde hva klokka ditten eller datten. Man må gå ut fra den infoen man får, ikke finne opp ny info, eller spikke fliser omkring detaljene i det som blir fortalt. Og til din informasjon: du er ikke ansatt som privatetterforsker på forumet her. Anonymkode: 29047...7a7 Det er ikke lett å "holde seg til infoen" når Ts både sletter og kommer med ulike opplysninger. Jeg er ikke privatetterforsker nei, dessverre. Jeg leser med kritisk blikk, og det faller seg helt naturlig. Dessuten må det gå an å ikke bare jatte med, men si fra også, for jatting hjelper ikke en sjel. Og ihvertfall ikke om de er i en kritisk situasjon eller skal løse et problem. Da må faktisk folk se at de har et ansvar og må gjøre noe selv. Jatting og å forstå seg ihjel har aldri hjulpet folk noe særlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439331-jeg-forst%C3%A5r-ikke-partneren/page/3/#findComment-149940667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. april 2023 #54 Del Skrevet 4. april 2023 ReneRene skrev (18 minutter siden): Det er ikke lett å "holde seg til infoen" når Ts både sletter og kommer med ulike opplysninger. Jeg er ikke privatetterforsker nei, dessverre. Jeg leser med kritisk blikk, og det faller seg helt naturlig. Dessuten må det gå an å ikke bare jatte med, men si fra også, for jatting hjelper ikke en sjel. Og ihvertfall ikke om de er i en kritisk situasjon eller skal løse et problem. Da må faktisk folk se at de har et ansvar og må gjøre noe selv. Jatting og å forstå seg ihjel har aldri hjulpet folk noe særlig. Det er forskjell på å lese med et kritisk blikk og å granske lever og nyrer på hver minste ting. Når du starter meg "jeg regner med at du gikk på jobb dagen etter" (for øvrig ikke helt normalt å formulere seg sånn, men du er unik der også) og hun sier "nei, jeg skaffet dagmamma", så er det ikke normalt å svare "hvordan klarte du det på så kort tid". Det er normalt å anta at javel, det ble skaffet en dagmamma, og så tar vi det derfra. Så kan diskusjonen utvikle seg ut fra tilgjengelig info. Men neida! Du SKAL liksom etterforske du! Og derfor er denne tråden blitt kraftig ryddet i, kun dine avsporinger som du ser; selv om du har rapportert den for noe helt annet... 🙄 Er det virkelig SÅ vanskelig å lære seg litt forum-kotyme? Det er heller ikke noen som mener at man skal "jatte" med i en krise, man skal anspore til handling, og det gjorde MANGE her. Tipset om krisesenter og det ene og det andre. Ditt bidrag, derimot, var bare mer navlepilleri omkring hvem som gjorde hva når. Totalt unyttig fokus. Anonymkode: 29047...7a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439331-jeg-forst%C3%A5r-ikke-partneren/page/3/#findComment-149940686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 5. april 2023 #55 Del Skrevet 5. april 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Men hva med når hi har slettet hovedinnlegget da? Anonymkode: a955a...68d Foreløpig viser resten av innleggene i tråden, inkludert de som kommer fra HI, nok av temaet slik at tråden gir mening, blant annet fordi mange henviser tydelig til det som opprinnelig sto der, så da kan den bli stående. Dersom TS ønsker tråden slettet kan hun ta kontakt med oss for vurdering. Forumassistent Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439331-jeg-forst%C3%A5r-ikke-partneren/page/3/#findComment-149940976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå