Gå til innhold

Jeg er litt frustrert over at de har hatt priskrig på påskegodteri

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det blir ikke mer påskegodt av at folk handler tidligere. Det blir bare tidligere tomt.

Anonymkode: 800c6...37c

Det er ikke noe nytt at påskegodteri kommer på tilbud (eller at det blir en eller annen form for priskrig). Hvis man vil unngå tomme hyller, så planlegger man bedre. Det er ikke første gang folk hamstrer. 

Anonymkode: 39e06...970

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men er butikken faktisk rensket for godteri? Melkesjokolade, nonstop, seigmenn, smash, Nidarposer osv osv? Ikke en eneste ting igjen? Det har jeg faktisk problemer med å tro helt på altså? Eller mener du at det ikke er bilde av kylling på godteposene? MÅ du ha akkurat disse posene, eller går det faktisk helt greit å bruke "vanlig" godteri, innholdet er ofte NØYAKTIG det samme. Og posene kaster man jo i det øyeblikket man tømmer godteriet over i skåla? 

Anonymkode: 4e87b...d31

Jeg dynes noe av det som er stas er å spise det spesielle påskegodtet i påsken. Selv om jeg elsker vanlig melkesjokolade er det ikke det jeg forbinder med påske. Da er det marsipan, følte egg  apelsinsjokolade ol i tradisjonelle påskefasonger som gjelder.

Anonymkode: 800c6...37c

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men er butikken faktisk rensket for godteri? Melkesjokolade, nonstop, seigmenn, smash, Nidarposer osv osv? Ikke en eneste ting igjen? Det har jeg faktisk problemer med å tro helt på altså? Eller mener du at det ikke er bilde av kylling på godteposene? MÅ du ha akkurat disse posene, eller går det faktisk helt greit å bruke "vanlig" godteri, innholdet er ofte NØYAKTIG det samme. Og posene kaster man jo i det øyeblikket man tømmer godteriet over i skåla? 

Anonymkode: 4e87b...d31

Jeg har ikke sagt at butikkene er rensket for godteri.

Hi

Anonymkode: 58437...2a1

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke noe nytt at påskegodteri kommer på tilbud (eller at det blir en eller annen form for priskrig). Hvis man vil unngå tomme hyller, så planlegger man bedre. Det er ikke første gang folk hamstrer. 

Anonymkode: 39e06...970

Det er faktisk ikke så lenge siden påskegodteri kom på tilbud etter påske. Dette med å ha priskrig på slikt er relativt nytt, det startet med jul, og nå har påsken kommet etter.

Jeg syns ærlig talt dette er fryktelig slitsomt å skulle forholde seg til, å måtte handle alt i latterlig god til og så videre, da lar jeg heller være å kjøpe spesielle påskegreier. Mulig dette gjør meg til en gammel påskegrinch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...