Gå til innhold

Den ungen som spiser og spiser på tiktok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange filmer av en gutt som spiser og spiser på tiktok. Han har et svært merkelig utseende og oppfører seg helt unormalt. Han tygger i full fart, helt desperat, stort sett bare frukt, ser skikkelig stressa og bekymra ut, og det ser ut som han overhodet ikke liker det han spiser. Han har åpenbart en diagnose, ingen øyekontakt og ikke språk. Hva er greia med den filminga? Jeg skjønner ikke hva foreldrene vil formidle. Kan noen forklare? 

Anonymkode: 1afd4...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må være mer spesifikk… ikke alle har samme algoritme som deg 😅

hva heter brukeren?

Anonymkode: c1b9e...753

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Tror du må være mer spesifikk… ikke alle har samme algoritme som deg 😅

hva heter brukeren?

Michael&Katie 

Skrevet

Mange av disse mukbang videoene er voksne som bruker div filter. Kanskje det er tilfellet her? 

Anonymkode: f55e1...d7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Mange av disse mukbang videoene er voksne som bruker div filter. Kanskje det er tilfellet her? 

Hva er mukbang??

Skrevet

Er vel ikke noe merkelig med det utseendet?

Anonymkode: 38c9b...052

Skrevet

Han ser helt normal ut, synes jeg :) Men synes det er spesielt av foreldre å legge ut videoer av barna sine som spiser..

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er vel ikke noe merkelig med det utseendet?

Han ser jo ut som en svært bekymret, gammel mann? Og som om han ikke liker maten mens han desperat spiser? Og kun frukt?

Skrevet

Noen som kan linke?

Anonymkode: 7f66d...f83

Skrevet

Er det han som har en sykdom som gjør at han ser ut som han er 8 år, men som er i tyveårene kanskje? Jeg husker ikke navnet, men får han opp på FB noen ganger. 

Anonymkode: ac3c9...a6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er det han som har en sykdom som gjør at han ser ut som han er 8 år, men som er i tyveårene kanskje? Jeg husker ikke navnet, men får han opp på FB noen ganger. 

Jeg tenkte og på han, kommer ikke på navnet jeg heller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han ser jo ut som en svært bekymret, gammel mann? Og som om han ikke liker maten mens han desperat spiser? Og kun frukt?

Tror du virkelig den ungen kun spiser frukt? Og ungen er helt normal utseendemessig. Skjerp deg! Virkelig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Tror du virkelig den ungen kun spiser frukt? Og ungen er helt normal utseendemessig. Skjerp deg! Virkelig!

Men han ser faktisk urovekkende bekymret ut. Og lite kontakt, kun veldig fokusert på å spise i full fart? Går ikke direkte på utseende i form av ansiktstrekk e.l, mer oppførsel kanskje

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva er mukbang??

Sånn som "gulper i seg" store mengder mat på kort tid. 

Er flere som spiser rå egg f.eks, kaster innpå flere titalls egg på kort tid mens de filmer.

Anonymkode: 9eb3b...919

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva er mukbang??

Det er alle disse spisevideoene, spesielt fra Asia. Gjerne unge jenter, og noen som ser ut som barn, som spiser usannsynlige mengder med mat og smatter og slurper. Jeg aner ikke hva greia er. Du kan google😉. Tenkte kanskje det var en sånn video det var snakk om her. Litt lite info i hovedinnlegget.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han ser helt normal ut, synes jeg :) Men synes det er spesielt av foreldre å legge ut videoer av barna sine som spiser..

Kanskje de tjener penger på det? Er mange freaks der ute som elsker å se på at andre spiser...

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er alle disse spisevideoene, spesielt fra Asia. Gjerne unge jenter, og noen som ser ut som barn, som spiser usannsynlige mengder med mat og smatter og slurper. Jeg aner ikke hva greia er. Du kan google😉. Tenkte kanskje det var en sånn video det var snakk om her. Litt lite info i hovedinnlegget.. 

Nei, han her er ikke asiat, kanskje engelsk eller noe sånt. Pappaen har faktisk vært med på et par filmer der han "leker" med gutten, men kun sittende i den samme spisestolen. Barnet kommuniserer ikke, og er like frenetisk opptatt av lekene, med samme bekymrede og desperate uttrykk i fjeset. Ser veldig mange kommenterer ang dette, men foreldrene svarer ikke på verken det, eller hvorfor de pøser på med disse svære porsjonene med frukt. Ungen må jo få i seg toksisk dose med sukker altså!

Skrevet

Haha, er det Hasbulla du mener?

Han er en voksen mann på 20 år. Så ingen grunn til bekymring 

Anonymkode: dc65c...503

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Nei nei! En 2-3 åring

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Søk på Catblackdig eller Michael&katie

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei nei. Ikke han. Dette er en helt vanlig unge. 

Anonymkode: 1cef7...106

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.4.2023 den 1.47):

Han har et svært merkelig utseende

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Herregud, skjerp deg. Det barnet har jo et helt normalt utseende. Han har ikke noe merkelig utssende, han ser ikke ut som en svært bekymret gammel mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...