Gå til innhold

Min mann snapper med ei på 25

Anbefalte innlegg

Ei som eg ikkje kjenner, ser og dei følgar kverandre på Instagram. Eg såg tilfeldigvis eit ukjent navn som kom opp på snap når han glemte tlf sin. Måtte inn å sjå seinare, og hun ligger rett under meg på "bestevenner", og dei har snappet 4 dagar i strekk. Tenkte eg sku følge med, men blir litt skeptisk. Tips?

Anonymkode: 3dd8a...43b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439304-min-mann-snapper-med-ei-p%C3%A5-25/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis mannen din er over 50 så er han sikkert smigret av oppmerksomheten. Hvis han føler seg oversett hjemme er han sikkert det uavhengig av alder. Hvis du aldri har hørt om henne og dere har et forhold hvor dere vanligvis er åpne mot hverandre, så bør du bli litt bekymret. Hvis dere er vant til å holde en del ting for dere selv, og må spørre den andre om en av dere lurer på noe, så spør. Er han en som flørter med andre, så ville du kanskje ikke ha skrevet dette.

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Ei som eg ikkje kjenner, ser og dei følgar kverandre på Instagram. Eg såg tilfeldigvis eit ukjent navn som kom opp på snap når han glemte tlf sin. Måtte inn å sjå seinare, og hun ligger rett under meg på "bestevenner", og dei har snappet 4 dagar i strekk. Tenkte eg sku følge med, men blir litt skeptisk. Tips?

Tips til hva? 

Anonymkode: 95d6c...113

Eg har ikkje hørt om ho,han er 41 og kjekk. Han er ikkje førsteprioritet heime for vi har tvillinger på 9 måneder, men vi har det greit og har sex innimellom. Han har vore utro tidligare, trur ikkje han er det nå, men er redd han flørter og beveger seg på farlig grunn med tanke på ekteskapet ikkje består om han er utro igjen. Eg vil ikkje ta det opp nå, men vil " ta" han på det når eg veit meir ka han driver med. Skal kikke på snappen hans kvar dag tenkte eg! Eg har lov, men gjer det aldri så er trur ikkje han vil være forsiktig før det eventuelt blir nok meir enn flørt.

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Eg har ikkje hørt om ho,han er 41 og kjekk. Han er ikkje førsteprioritet heime for vi har tvillinger på 9 måneder, men vi har det greit og har sex innimellom. Han har vore utro tidligare, trur ikkje han er det nå, men er redd han flørter og beveger seg på farlig grunn med tanke på ekteskapet ikkje består om han er utro igjen. Eg vil ikkje ta det opp nå, men vil " ta" han på det når eg veit meir ka han driver med. Skal kikke på snappen hans kvar dag tenkte eg! Eg har lov, men gjer det aldri så er trur ikkje han vil være forsiktig før det eventuelt blir nok meir enn flørt.

Hva er poenget med å "ta" ham på det istedenfor å spørre? Gasliighter han deg? 

Å flørte sånn med en yngre kvinne er i mine øyne like mye utroskap som å ha sex med henne. 

Hadde jeg oppdaget dette med min mann hadde jeg tatt det opp med ham tvert og spurt hvorfor i helvete han driver med dette, for det er ikke greit i det hele tatt 😏

Anonymkode: 94f9e...fae

Eg veit jo ikkje enda om han flørter. Eg antar han har blitt kjent med ho via sin fritidsaktivitet, men syntes jo det er rart at dei i det heile tatt har kvarandre på snap. Ville alle tatt det opp med ei gong? Eg vil jo vite om eg er gift med ein som faktisk ikke kan ta seg saman å vere monogam. Han kjem jo til å slette ho fra snap og sei det ikkje er noko, men det vil nok ende med at eg vil eg bli bli lurt igjen seinare. Tenker det er lurere å gje han litt tid nå som han ikkje mistenkar noko å se om det faktisk blir noko meir før eg tek det opp, dabber det av kan eg ta det opp uansett men blir det flørt, sexting, da skal han ut. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du går vel bare å klager, er ikke rart han er lei av deg. Skjønner han godt jeg. 

Anonymkode: 95d6c...113

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Eg veit jo ikkje enda om han flørter. Eg antar han har blitt kjent med ho via sin fritidsaktivitet, men syntes jo det er rart at dei i det heile tatt har kvarandre på snap. Ville alle tatt det opp med ei gong? Eg vil jo vite om eg er gift med ein som faktisk ikke kan ta seg saman å vere monogam. Han kjem jo til å slette ho fra snap og sei det ikkje er noko, men det vil nok ende med at eg vil eg bli bli lurt igjen seinare. Tenker det er lurere å gje han litt tid nå som han ikkje mistenkar noko å se om det faktisk blir noko meir før eg tek det opp, dabber det av kan eg ta det opp uansett men blir det flørt, sexting, da skal han ut. 

Hæ, får han ikke ha en venn fra en fritidsaktivitet på snap uten at du reagerer?

Anonymkode: 87bee...cd6

Jeg ville sagt at jeg visste om hans kontakt med xxx og at han har én eneste sjanse til å fortelle deg sannheten og til å vise deg all kommunikasjon mellom dem.

Siden han har vært utro før trenger du ikke mer bevis, HI.

Du må ikke gi ham mulighet til å slette kommunikasjon mellom dem, derfor må du konfrontere ham og be om å få se telefonen der og da.

Du fortjener bedre enn en mann som er utro og som fremdeles velger å ha tett kontakt med andre kvinner han ikke har fortalt deg om...

Anonymkode: 6d971...ba8

Annonse

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Ja, jeg ville tatt det opp med en gang og få det ut av verden. At du tenker at du blir lurt er jo tegn på lite tillit. Det skal jo ikke være sånn i et forhold at man går rundt og er redd for å bli lurt, og heller ikke at det du sier blir blåst bort.

Kanskje dere bør snakke ordentlig ut eller gå i parterapi.. 

Hi her, har ikkje spurt han enda, og har ikkje fått mulighet til å sjå på telefonen hans siden jeg skrev innlegget. Han har den i lomma heile tida. Låg på lading i stad for han var visst helt tom for strøm. Ladet den i 15 min før han tok den i lomma og la seg til å sove. Aldri hatt for vane å legge telefonen i lomma når han sover på sofaen😰 kjenner eg blir stressa nå! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...