Gå til innhold

Dere som strikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvis plagget ikke blir brukt, ikke passer eller du føler mottaker ikke liker det så godt, blir du skuffet da? Jeg blir det. Prøver å ikke vise det, men jeg blir faktisk litt skuffet og lei meg hvis jeg har strikket noe som jeg trodde de ville like, og så blir det bare liggende i skapet. 

Anonymkode: 23a06...781

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Men hvis plagget ikke blir brukt, ikke passer eller du føler mottaker ikke liker det så godt, blir du skuffet da? Jeg blir det. Prøver å ikke vise det, men jeg blir faktisk litt skuffet og lei meg hvis jeg har strikket noe som jeg trodde de ville like, og så blir det bare liggende i skapet. 

Det løser du veldig enkelt med å spørre om de ønsker noe hjemmestrikket og i så fall hva. 

Anonymkode: ad1ec...5d3

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Det har aldri vært en problemstilling, egentlig. Jeg strikker kun ting til andre som de selv har valgt ut, eller som de har snakket såpass mye om/jeg kjenner dem så godt at jeg er helt sikker på at det vil falle i smak. F.eks. strikket jeg en jakke i gave i silk mohair til min mor i en farge hun tidligere hadde nevnt flere ganger at hun liker godt, og hun har ofte sagt at hun gjerne skulle hatt en lett strikkejakke. Den blir brukt kjempemye selv om hun ikke direkte valgte den selv. Ellers har jeg strikket mye til ungene, og de velger jo selv.

Anonymkode: f42ec...c0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...