HeiteH Skrevet 2. april 2023 #26 Skrevet 2. april 2023 Ja! Jeg pynter med påskeduk, påskepynt ungene har laget, eggehøne, malte egg og porselensegg.
Vin5 Skrevet 2. april 2023 #27 Skrevet 2. april 2023 Jeg har allerede farget egg med barna, kjøpt pynt til huset, bestilt hvite roser her https://ekspressblomster.no/. Generelt elsker jeg denne ferien og matlaging, barna er også alltid glade.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #28 Skrevet 2. april 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Påsken er ikke før på Torsdag så nei. Anonymkode: a97f6...d56 Vel, noen pynter til jul opptil 2 mnd før.... Uansett er det palmesøndag i dag, og da er det påske! Jeg pyntet allerede på torsdag, fordi det var da det passet å gjøre det. Har ikke så veldig mye, og det er lite knall gult!! Anonymkode: 91ddc...c89
WaltzingMathilda Skrevet 2. april 2023 #29 Skrevet 2. april 2023 Den første dagen i påsken, er palmesøndag. Men det ser ut som mange her inne tror at påsken først starter når helligdagene trer inn. Det stemmer altså ikke. Påsken startet i dag, selv om det ikke er helligdag i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #30 Skrevet 2. april 2023 WaltzingMathilda skrev (12 minutter siden): Den første dagen i påsken, er palmesøndag. Men det ser ut som mange her inne tror at påsken først starter når helligdagene trer inn. Det stemmer altså ikke. Påsken startet i dag, selv om det ikke er helligdag i morgen. Det er vel bare en her inne som har sagt at påsken først starter på torsdag. Flere har sitert personen og påpekt at påsken starter i dag... Anonymkode: a379b...ee2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #31 Skrevet 2. april 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er palmesøndag i dag... ringer det noen bjeller? Eller feirer du jødisk påske? Anonymkode: 0bbd8...304 Imorgen er det helt vanlig arbeidsdag,så nei det overhodet ikke påske nå. Begynner å pynte på Torsdg når påsken begynner. Anonymkode: a97f6...d56
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #33 Skrevet 2. april 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Imorgen er det helt vanlig arbeidsdag,så nei det overhodet ikke påske nå. Begynner å pynte på Torsdg når påsken begynner. Anonymkode: a97f6...d56 Du kan pynte når du selv ønsker det. Du kan til og med la være å pynte dersom du føler for det. Men de å si at påsken ikke har begynt når det er palmesøndag bli litt feil selv om du ikke føler at påsken har begynt Anonymkode: a379b...ee2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #34 Skrevet 2. april 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Imorgen er det helt vanlig arbeidsdag,så nei det overhodet ikke påske nå. Begynner å pynte på Torsdg når påsken begynner. Anonymkode: a97f6...d56 Snl.no regnes vel som en rimelig pålitelig kilde, eller? Anonymkode: 109ea...43b
TinaK 1990 Skrevet 2. april 2023 #35 Skrevet 2. april 2023 Har 3-4 vasker med gule tulipaner, en gul duk på kjøkkenbordet og noen påskekyllinger barna har lager i barnehagen/skolen gjennom åra. Pyntet i går. Det er påskeferie og naturlig å ha påskepynt fremme
TinaK 1990 Skrevet 2. april 2023 #36 Skrevet 2. april 2023 TinaK 1990 skrev (Akkurat nå): Har 3-4 vasker med gule tulipaner, en gul duk på kjøkkenbordet og noen påskekyllinger barna har lager i barnehagen/skolen gjennom åra. Pyntet i går. Det er påskeferie og naturlig å ha påskepynt fremme Vaser, ikke vasker
Tekla123 Skrevet 2. april 2023 #37 Skrevet 2. april 2023 (endret) Elsker å endre interiør etter sesong og humør, og påsken er absolutt et høydepunkt! Etter en litt traust tid etter julepynten ble tatt ned, er det forfriskende og livsgivende med påskens glade gulfarge++ I dag kom vårgardinene opp og gule og grønne duker på bordene, samt gule løpere på sjenk og tvbenk. Massevis av hjemmelaget påskepynt, noe så gammelt som 38 år (min bror som har laget). Noe kjøpt er det også, og selvfølgelig er både tulipaner, callaer, påskeliljer og uteblomster på plass. Sikler på noen litt store høner til å dekorere i trappa med. Endret 2. april 2023 av Tekla123 Rettskriving
frk Nilsen Skrevet 2. april 2023 #38 Skrevet 2. april 2023 Så langt er det bare gule tulipaner som minner om påske. Skal se hva jeg finner i morgen 🐣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå