Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Det er observert mus i boden på enden av rekkehuset. Det er satt i gang tiltak i bodene. Leiligheten min ligger nærmest boden, bør jeg sette opp feller inne? Kan musene ha kommet fra boden og inn i leiligheten? Eller er det tett? Anonymkode: e6505...ed4
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Du vet ikke om det er tett, så gå over og sjekk for muselort først, du. Anonymkode: 04efc...241
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Du vet ikke om det er tett, så gå over og sjekk for muselort først, du. Anonymkode: 04efc...241 Var det jeg fryktet Kan ikke finne noe ved første øyekast, men får fortsette å lete Anonymkode: e6505...ed4
ReneRene Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Det er mye mus og rotter overalt nå virker det som. De trenger ikke mange mm for å komme inn. De søker ofte varme, men også matlukt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Mus kommer seg inn de mest utrolig veier, jeg ville satt opp musefelle uansett og vært ekstra nøye fremover på å ta ut all søppel hver dag og ikke ha mat fremme. Ha tørrfôr og mat i lufttette beholdere om mulig. Av alle ting de kan finne på å spise, jeg våknet en natt av en mus som satt på nattbordet og gnagde på stearinlyset 🤭😬 Anonymkode: 61975...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå