Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har de som heter hotel selection fra Kid.

Veldig fornøyd med dem, tykke og gode, blir myke i tørketrommelen og har holdt lenge uten å bli slitt.

Jeg kjøpte dem da de hadde halv pris på håndklær da, de har slike kampanjer hele tiden så jeg hadde nok ikke betalt full pris...

https://www.kid.no/baderom/handklar-og-kluter?sortBy=PriceDesc&count=24&size=70x140+cm&brand=Hotel+Selection

Anonymkode: 5c0ee...e4f

Jeg fikk noen fra Rusta til jul, kjempefine, godeog like fine enda. Men alle mine håndklær holder seg bra selv om de er i tørketrommel etter hver eneste vask, har håndklær fra forskjellige steder. jeg har aldri opplevd håndklær som ikke holder lenger enn et noen måneder. Hvor har du kjøpt dine håndklær hi?

Anonymkode: 843eb...484

Annonse

Jeg kjøpte en pakke med håndklær i forskjellige størrelser på Sparkjøp for rundt 17 år siden. De er i daglig bruk enda. Tørkes i tørketrommel etter hver vask. Så billig kan absolutt være bra. 

Fikk noen dyrere i julegave for 2-3 år siden, der ble det ene til filler nylig, det revnet.

Anonymkode: 96911...e93

Jeg har honkler fra Nille og Jysk, hatt de i snart sju år og de holder seg veldig bra enda. Det måtte noen ganger i vask og tørketommel før jeg syns de tørka skikkelig, men så ble de bra. Har så få honkler at alle er i vask en til to ganger i uka, så alle er godt brukt. Vi bruker de noen ganger før vi vasker de også. Jeg vasker også på 90grader. 

Fikk ett honkle til jul fra Kid tror jeg det er. Det er tynnere enn de jeg har og det begynner å se gjennomsiktig ut. Jeg liker det ikke. Ene ungen har noen tynne honkler, slike barnehonkler med motiv på. De ahr hun vel ahtt i femten år snart og de holder seg fint selv om en ser de ikke er helt nye. Forventa ikke at de skulle holde lenge, men de holder seg overraskende bra. 

Anonymkode: 90851...ff8

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har honkler fra Nille og Jysk, hatt de i snart sju år og de holder seg veldig bra enda. Det måtte noen ganger i vask og tørketommel før jeg syns de tørka skikkelig, men så ble de bra. Har så få honkler at alle er i vask en til to ganger i uka, så alle er godt brukt. Vi bruker de noen ganger før vi vasker de også. Jeg vasker også på 90grader. 

Fikk ett honkle til jul fra Kid tror jeg det er. Det er tynnere enn de jeg har og det begynner å se gjennomsiktig ut. Jeg liker det ikke. Ene ungen har noen tynne honkler, slike barnehonkler med motiv på. De ahr hun vel ahtt i femten år snart og de holder seg fint selv om en ser de ikke er helt nye. Forventa ikke at de skulle holde lenge, men de holder seg overraskende bra. 

Anonymkode: 90851...ff8

Honkler?????

Anonymkode: 843eb...484

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...