Gå til innhold

Forum - forumbrukere

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo fasinerende når noen går så iherdig inn for å bevise hi sitt poeng som man ser i denne tråden. 

Jeg er også skyldig i å kaste ved på bålet da jeg finner det underholdende, men skal ta din kommentar til ettertanke. Vi må ta tak for å ‘redde’ forumet, for slik det er nå er det svært lite hyggelig her. Jeg er overrasket over at admin lar i hovedsak én bruker få sette standard på den måten man opplever her nå. 

Anonymkode: 21abe...4fd

Bare til opplysning så var det ikke jeg som lagde denne tråden! Men jeg bruker den til å dokumentere og si hva jeg oppfatter som feil med forumet og hvordan brukere oppfører seg- hvilket er intensjonen med tråden. Dere er jo absolutt i rett til å gjøre det samme! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hei, ingen i denne tråden har vært stygg mot deg.

Siden du altså mener at "å motsi" er å være trassen og negativ. Ingen er det her. Da har ingen motsagt deg.

Anonymkode: 80f54...cec

Hva er det du snakker om du egentlig??? 

Skrevet (endret)

Her kan man drive både aktiv og teknisk ignorering, likevel blir det uinteressant å delta i tråder når annethvert svar er av én bruker uten avknapp.

Endret av sug lut
Skrevet
ReneRene skrev (21 minutter siden):

Bare til opplysning så var det ikke jeg som lagde denne tråden! Men jeg bruker den til å dokumentere og si hva jeg oppfatter som feil med forumet og hvordan brukere oppfører seg- hvilket er intensjonen med tråden. Dere er jo absolutt i rett til å gjøre det samme! 

Men det er bare avsporinger, ingenting annet. Lag deg din egen tråd og "dokumenter" i, ikke kupp andres tråder med fjaset ditt. Folk blåser en lang marsj i hva du synes er galt med forumet.

Anonymkode: bb648...69f

Skrevet
ReneRene skrev (37 minutter siden):

Hva er det du snakker om du egentlig??? 

Din egen påstand om hva ordet "motsi" betyr. Ifølge deg betyr det å være trassen eller negativ.

Anonymkode: 80f54...cec

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, negativ brukerdebatt og avsporinger. Grunnet gjentatte ryddinger blir tråden nå stengt.

Admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...