Gå til innhold

Barna vil så gjerne i bassenget.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg setter alltid barna først😆 Men det hjelper fint lite på selvtiliten.. 

Anonymkode: c714b...244

Det er jeg enig med deg i, men samtidig enig med den som skrev "sett barna først". Det var ihvertfall den tankegangen jeg måtte ha, for å greie å drite litt i hvordan jeg ser ut i badetøy. Skal virkelig min usikkerhet omkring egen kropp, føre til at mamma ikke er med ungene på stranda/badeland osv. Skal de virkelig gå glipp av å bade sammen med moren sin, fordi jeg ikke er fornøyd med kroppen min. Jeg er jo også et forbilde for mine barn, og jeg ønsker at de skal vokse opp med den tankegangen at "kropp er kropp", og ikke at kroppen er noe man skjemmes over.

Anonymkode: 79fe4...6fd

Annonse

Shorts or tskjorte/uv-drakt dekker vel alle plassene du har strekkmerker og cellulitter? 

Jeg er ikke spesielt glad i å bade i basseng, men klarer fint å finne badetøy som dekker alt jeg ikke liker. 

Anonymkode: f3c99...567

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Shorts or tskjorte/uv-drakt dekker vel alle plassene du har strekkmerker og cellulitter? 

Jeg er ikke spesielt glad i å bade i basseng, men klarer fint å finne badetøy som dekker alt jeg ikke liker. 

Jeg har badedrakt. Men en shorts utenpå den hadde vært genialt. Tusen takk for tips! Det var genialt 😁  hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har badedrakt. Men en shorts utenpå den hadde vært genialt. Tusen takk for tips! Det var genialt 😁  hi

https://cubus.com/no/p/lang-bikinishorts-svart-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7349626_F990?gclid=CjwKCAjwrJ-hBhB7EiwAuyBVXV3m8g3ilM3kM70EcIBz6LxihRHItUIQm6lMYVClO5qMYH34Yo5jMhoCHkQQAvD_BwE

Anonymkode: b990f...86d

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det og så er det så stygt når leppene synes gjennom.

Anonymkode: 42f0f...dbe

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det og så er det så stygt når leppene synes gjennom.

Anonymkode: 42f0f...dbe

Badedrakten jeg har er svart og har sånn "rynketøy" forran. Så ingenting vises igjennom på min.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du gjør jo ikke det mår du prioriterer å skjule dine cellulutter forran at barna skal få en tur i bassenget.

Anonymkode: 9e54b...fde

Annonse

Det beste du gjør Ts er å berolige andre og gi dem selvtillit til å gjøre akkurat det samme. Alle komplekser og usikkerhet på en og annen måte er noe veldig mange har felles- du er ikke den eneste, og det handler ikke om fornuft og å sette barna først. 

Vær den som setter et eksempel. Ikke gå med usikre skritt og bøyd hode liksom. Som en skriver over her : hopp i det! 

Alle kvinner dømmer og kritiserer ikke, langt fra også. 

Ved å bare dra i bassenget slik du er. De andre som er der er for opptatt med sine egne komplekser for kroppen sin, til å legge noe merke til strekkmerkene eller cellulittene dine. Kos dere, lev livet med den kroppen du har, det er det beste du kan vise barna dine. ❤️

Anonymkode: 42138...61e

Viss du drar på hotell i varmere strøk, hvor det finnes småbarns familier, så skal du lete leeeeeenge etter en perfekt kropp! Desse er mødre som har kommet lenger og godtatt seg selv, og det gjør godt å kunne gå i bikini uten at folk glor..

Anonymkode: 3c544...ca8

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du gjør jo ikke det mår du prioriterer å skjule dine cellulutter forran at barna skal få en tur i bassenget.

Anonymkode: 9e54b...fde

Vi skal jo i bassenget😆

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ved å bare dra i bassenget slik du er. De andre som er der er for opptatt med sine egne komplekser for kroppen sin, til å legge noe merke til strekkmerkene eller cellulittene dine. Kos dere, lev livet med den kroppen du har, det er det beste du kan vise barna dine. ❤️

Anonymkode: 42138...61e

🥰

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ikke så fornøyd med cellulittene og strekkmerkene. Hvordan drite i det å gå i bassenget likevel? 

Bare tenk på at ingen bryr seg og de fleste har nok med seg selv uansett. Dra og bad med barna og ha det gøy!

Anonymkode: 2f2fb...78e

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Ved å prøve å tenke at du ikke er SÅ viktig at ALLE glor på kun DEG?

Anonymkode: 9e8b0...285

Hvis du føler deg eksponert og avkledd, er det helt greit å ty til shorts eller skjørt. Slik som denne:

(Joda, vi skal være stolt av hva kroppen har fikset og hvordan den er, men det er lov å kjenne på at du ikke vil dele det med hele omverden i flombelysning, uten at det gjør deg til en dårligere person av den grunn) 

https://www.ellos.no/ellos-collection/bikiniskjort-jennalie/7017596-01-5456?gclid=Cj0KCQjwz6ShBhCMARIsAH9A0qXrrkvgo9nl-VqpS2tc246xhI5bbbRcxX3P_TneCRItWXZtmUXs9okaAv9SEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: f8d20...f3b

Anonym bruker skrev (På 2.4.2023 den 15.26):

Hvis du føler deg eksponert og avkledd, er det helt greit å ty til shorts eller skjørt. Slik som denne:

(Joda, vi skal være stolt av hva kroppen har fikset og hvordan den er, men det er lov å kjenne på at du ikke vil dele det med hele omverden i flombelysning, uten at det gjør deg til en dårligere person av den grunn) 

https://www.ellos.no/ellos-collection/bikiniskjort-jennalie/7017596-01-5456?gclid=Cj0KCQjwz6ShBhCMARIsAH9A0qXrrkvgo9nl-VqpS2tc246xhI5bbbRcxX3P_TneCRItWXZtmUXs9okaAv9SEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: f8d20...f3b

Denne var fin🥰

Vet hvordan du har det! Sliter med å gå i bare badetøy foran andre selv. Å blir ikke bedre av at kjæresten maser om at nå bør jeg begynne å trene for å få sommerkroppen. Altså jeg bruker klær i str small,så kan ikke akkurat være altfor svær. Men har litt mage og for mye på rumpen. Tror jeg faktisk hadde hatt bedre selvtillit om jeg var singel,for alle burde jo kunne gå på stranden som de er!

Anonymkode: 567d6...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...