Gå til innhold

Jeg har blitt betatt av venninnen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var på fest går med noen kompiser. Barna skal være hos bestemor og bestefar hele helgen. Greit nok det. I går bestemte jeg meg for å drikke litt vin, og ringte en venninne om hun ville komme over.

Vi satt og pratet om alt mulig. Så spurte hun meg hvordan det gikk med meg og mannen min. Jeg fortalte at det ikke gikk helt bra. Han er snill, flink med barna, tar sin del av husarbeidet, og alt det der. Men sex og nærhet er ikke eksisterende. Vi har ikke hatt sex på snart 5 år, og jeg holder på å tørne. Ja, vi har pratet om dette og vært i parterapi, men det hjelper ikke en dritt. Får bare en klem når han drar avgårde liksom. Aldri et kyss. Han klyper meg aldri i rumpa engang. Vi sover på hvert vårt rom for å få nok søvn. Vi bor bare sammen som venner. Mangelen på nærhet er uutholdelig. Klarer snart ikke mer. 

Jeg åpnet meg fullstendig opp for venninnen min, og hun kunne se at jeg var lei meg. Etterhvert skjedde det noe veldig uventet. Hun satt seg inntil meg og ga meg en god klem, lenge. Jeg ville ikke at hun skulle slippe. Så begynte hun å kysse meg på hodet. Jeg ble bare sittende i armene hennes før jeg til slutt så på henne. Vi satt å så på hverandre uten å si noe før jeg kysset henne. Jeg tenkte, nå har jeg gått for langt, og var klar til å si unnskyld, før hun plutselig kysset meg tilbake. Vi lå på sofaen og kysset lenge, vi tok litt på hverandre, men noe mer skjedde ikke. Etter vi hadde lagt sammen på sofaen en stund gikk hun hjem. Hun ga meg et kyss på munnen da hun reiste. Det hele var helt absurd. 

Så nå ligger jeg her å tenker på henne. Mannen ligger fortsatt å sover i det andre rommet og jeg ligger her å tenker på en venninne som jeg har kjent i mange år, men ikke på denne måten. Jeg er frustrert over samlivet med mannen min som egentlig bare er snill. Men har også en rar følelse i magen pga venninnen min, og så er jeg utrolig kåt selvfølgelig, etter det som skjedde i går. Jeg fikk nettopp en melding av henne. "Takk for i går, rart det som skjedde, men jeg likte det. Jeg liker deg, og skulle gjerne gjort mer, men håper mest av alt at det ordner seg for deg og (navnet til mannen). Jeg er her for deg". Jeg har ikke svart henne ennå. Vet ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg vet bare at hun vil mer, og at jeg vil mer, at jeg vil ha sex og nærhet med henne. Samtidig tenker jeg på mannen min. Jeg er glad i ham, pratet med han så mange ganger, tatt initiativ til sex og nærhet uten at jeg får noe igjen. Jeg har gitt fullstendig opp. Vi har også vært i parterapi, men det var bare tull og hjalp ingenting...

Vet ikke hva jeg vil med innlegget. Men tror jeg vet hva jeg komme til å gjøre...

Vet at dette er vanskelig å tro.          Takk for du orket å lese.

Anonymkode: 2f64e...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å ødelegge vennskapet deres.

Er det verdt å ofre vennskapet for noe kortvarig så for all del.

Men jeg ville ikke gjort det.

Det både kroppen din og du med hele deg lengter etter er å bli sett, holdt om, nærhet, både fysisk og personlig. Du føler en hunger. Dette er som å spise sjokolade når du er sulten.

Anonymkode: f55be...63b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer til å ødelegge vennskapet deres

Jeg tenker også på dette. Er veldig forvirret. Ja, jeg lengter etter nærhet, det jeg fikk i går satt det helt på spissen. Nærheten med henne ga meg noe jeg ikke har hatt før på en måte. Men vil selvsagt ikke ødelegge vennskapet. Skrev en melding til henne at jeg tror det er lurt at vi prater litt om dette. Det var hun enig i. 

Hi

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet

Kjem ikkje nødvendigvis til å ødelegge vennskapet. Dette skjedde mellom meg og en veninne for 7 år siden.. Vi er den dag i dag gode venninner, og en gang i året drar vi på hotellhelg sammen for å kose oss! 

Anonymkode: b818b...8e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kjem ikkje nødvendigvis til å ødelegge vennskapet. Dette skjedde mellom meg og en veninne for 7 år siden.. Vi er den dag i dag gode venninner, og en gang i året drar vi på hotellhelg sammen for å kose oss! 

Tuller du med meg? Alt er like greit mellom dere når dere er sammen med andre venner?? 

Er litt slike ting jeg trenger å høre om... 

Jeg har vært hos min venninne i dag, uten at det skjedde noe. Vi klinte litt før jeg dro. Jeg fortalte henne om mine følelser, og hvor godt det var å ha nærhet til henne. Vi snakket litt om å ta det videre. Vi to kan ha god sex, mens mannen min er aseksuel, men fantastisk på alle andre måter... 

Hi 

Skrevet

Tror du skal vurdere om hun utnyttet deg i en sårbar situasjon? Jeg sier ikke at hun gjorde det, men sannsynligheten er absolutt der hvis det skjedde som du skriver. 

Skrevet
ReneRene skrev (4 minutter siden):

Tror du skal vurdere om hun utnyttet deg i en sårbar situasjon? Jeg sier ikke at hun gjorde det, men sannsynligheten er absolutt der hvis det skjedde som du skriver. 

Velger dine synspunkt bort iom at du ikke har leseforståelse. Men kan svare på det at hun overhode ikke utnytter meg. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Velger dine synspunkt bort iom at du ikke har leseforståelse. Men kan svare på det at hun overhode ikke utnytter meg. 

Hi

Hm. Da så. Det er jo bra at du vet at hun ikke utnytter deg da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.4.2023 den 8.37):

Jeg tenker også på dette. Er veldig forvirret. Ja, jeg lengter etter nærhet, det jeg fikk i går satt det helt på spissen. Nærheten med henne ga meg noe jeg ikke har hatt før på en måte. Men vil selvsagt ikke ødelegge vennskapet. Skrev en melding til henne at jeg tror det er lurt at vi prater litt om dette. Det var hun enig i. 

Hi

Jeg har vært i den situasjonen, og selvom jeg singel og ikke utro, så ødela det vennskapet helt. Sexen var overhodet ikke verdt det å miste vennskapet.

Anonymkode: 37695...653

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tuller du med meg? Alt er like greit mellom dere når dere er sammen med andre venner?? 

Jeg har vært hos min venninne i dag, uten at det skjedde noe. Vi klinte litt før jeg dro. Jeg fortalte henne om mine følelser, og hvor godt det var å ha nærhet til henne. Vi snakket litt om å ta det videre. Vi to kan ha god sex, mens mannen min er aseksuel, men fantastisk på alle andre måter... 

Hi 

Tuller 

Hi 

Tuller ikkje. Når vi er sammen med andre, så er det som om ingenting har skjedd. Kan bli ett par interne glis, men ellers ingenting. Vi er veldig avslappet til det heile.. Eg er gift og mannen min syns det er heilt greit at eg møter ho og er på hotellhelg med ho. 

VELDIG avslappet og uformelt :)

Skrevet

Tuller 

Tuller ikkje. Når vi er sammen med andre, så er det som om ingenting har skjedd. Kan bli ett par interne glis, men ellers ingenting. Vi er veldig avslappet til det heile.. Eg er gift og mannen min syns det er heilt greit at eg møter ho og er på hotellhelg med ho. 

VELDIG avslappet og uformelt :)

Så deilig da. Er jo en drømmesituasjon. Hadde mannen her gått med på det, hadde jeg vært overlykkelig. Tenk hvor enkelt det hadde vært. Men jeg har to valg.

1: spør han om det er greit, noe han mest sannsynlig ikke synes. 

2: møte henne i all hemmelighet en til to ganger i uken. 

Det ender nok opp med alternativ 2. Men blir ikke hver dag da jeg har barn og jobb som de fleste andre. Som sagt har det ennå ikke skjedd noe, men skal treffe henne til onsdag. Da vil vi nok ha sex. Vi har blitt enige om at vi vil litt mer enn det som skjedde på fredag. Vil har også sagt at vi ikke skal prøve å ødelegge vennskapet. Jeg har mulighet til å treffe henne en til to kvelder i uka, og det holder. Hun er singel og har ikke barn, og er helt inneforstått med min situasjon. Hun har sagt at jeg bare må komme når det passer meg. Ser frem til onsdag, det kribler i hele kroppen, og jeg er fryktelig opphisset av det hele. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så deilig da. Er jo en drømmesituasjon. Hadde mannen her gått med på det, hadde jeg vært overlykkelig. Tenk hvor enkelt det hadde vært. Men jeg har to valg.

1: spør han om det er greit, noe han mest sannsynlig ikke synes. 

2: møte henne i all hemmelighet en til to ganger i uken. 

Det ender nok opp med alternativ 2. Men blir ikke hver dag da jeg har barn og jobb som de fleste andre. Som sagt har det ennå ikke skjedd noe, men skal treffe henne til onsdag. Da vil vi nok ha sex. Vi har blitt enige om at vi vil litt mer enn det som skjedde på fredag. Vil har også sagt at vi ikke skal prøve å ødelegge vennskapet. Jeg har mulighet til å treffe henne en til to kvelder i uka, og det holder. Hun er singel og har ikke barn, og er helt inneforstått med min situasjon. Hun har sagt at jeg bare må komme når det passer meg. Ser frem til onsdag, det kribler i hele kroppen, og jeg er fryktelig opphisset av det hele. 

Hi

Du ville ba bare ha positive svar som passer inn i fantasien ser jeg,

Anonymkode: 37695...653

Skrevet

Du savner det du hadde med mannen din. Du er hverken betatt eller forelsket. 

Kan dere begynne å sove sammen? 

Jeg sov på ett annet rom i 2 år. sez kanskje 3 ganger på den tiden. 

Nå var det nok. 

Jeg sover med mannen nå, har hatt sex 2 ganger på én uke, og vi e r helt nyforelska. Vært sammen i 20 år. 

Glad jeg ikke bare stakk når det var litt vanskelig. 

Anonymkode: 8b765...709

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du savner det du hadde med mannen din. Du er hverken betatt eller forelsket. 

Kan dere begynne å sove sammen? 

Jeg sov på ett annet rom i 2 år. sez kanskje 3 ganger på den tiden. 

Nå var det nok. 

Jeg sover med mannen nå, har hatt sex 2 ganger på én uke, og vi e r helt nyforelska. Vært sammen i 20 år. 

Glad jeg ikke bare stakk når det var litt vanskelig. 

Anonymkode: 8b765...709

Vi har prøvd. Som jeg skriver i Hi. Vi har sovet sammen, men vi syntes det er best å sove hver for oss. Har ikke tenkt å stikke noen plass. Jo, jeg er betatt av venninnen min. Uansett å rart og merkelig det måtte virke for deg. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...