Gå til innhold

Hvilke virus går nå? Sør for Oslo

Anbefalte innlegg

Sønnen min fikk først vondt i magen, og ble kvalm. Slapp, ingen matlyst og 38,5 i feber. Kastet aldri opp, ingen diaré. Hodevondt kom, og vonde øyne, fortsatt feber og lite matlyst. Etter 3 dager er han blitt litt snørrete og litt rød i halsen, fortsatt lite matlyst og feber. 

Er ikke typisk forkjølelse eller omgangssyke, aldri vært sånn før. 

Covid? Kyssesyke? Noen som har erfaring med liknende? Er litt bekymret nå før påske om han kan bli sykere om vi drar opp på hytta på fjellet. Han er liksom ikke syk nok til å gå til lege, leker og er vanlig sånn sett blir bare fort sliten. 

Anonymkode: 58ae7...b37

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Sønnen min fikk først vondt i magen, og ble kvalm. Slapp, ingen matlyst og 38,5 i feber. Kastet aldri opp, ingen diaré. Hodevondt kom, og vonde øyne, fortsatt feber og lite matlyst. Etter 3 dager er han blitt litt snørrete og litt rød i halsen, fortsatt lite matlyst og feber. 

Er ikke typisk forkjølelse eller omgangssyke, aldri vært sånn før. 

Covid? Kyssesyke? Noen som har erfaring med liknende? Er litt bekymret nå før påske om han kan bli sykere om vi drar opp på hytta på fjellet. Han er liksom ikke syk nok til å gå til lege, leker og er vanlig sånn sett blir bare fort sliten. 

Anonymkode: 58ae7...b37

Veldig mange barn på avdelingen min i barnehagen har hatt akkurat disse symptomene. I Stavanger. De har ikke vært hos lege, så vet ikke hva slags virus de kan ha hatt. Det har vært i barnehagen, så lenge de ikke har hatt feber, siden de heller ikke har kastet opp, så kan vi ikke kreve at de holdes hjemme . 

Anonymkode: 74990...a08

Samme her. Og det kommer igjen og igjen. Tredje runden her nå. Nøyaktig samme symptomer hver gang. Ca 14 ganger mellom hver gang. Blir gal snart. Jeg har har hodepine rundt øynene i fem uker nå. 

Anonymkode: 63355...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...