ReneRene Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Vendela og Petter. Bahareh og Per. Og de er sammen enda flere år etter at de ble kjærester. De virker til å ha det bra begge parene. Hvorfor trodde ikke folk på dem?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Har du lite å gjøre på? Anonymkode: a2c46...145
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Har du lite å gjøre på? Anonymkode: a2c46...145 Ja. Så jeg så litt på Bahareh og Per i hotellet og husket hvor mye mistro de ble møtt med. Samme med Vendela og Petter, men sistnevnte fikk jeg ikke med meg så mye om, da jeg kun visste såvidt hvem hun var. Fikk med meg mistroen da.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Ja. Så jeg så litt på Bahareh og Per i hotellet og husket hvor mye mistro de ble møtt med. Samme med Vendela og Petter, men sistnevnte fikk jeg ikke med meg så mye om, da jeg kun visste såvidt hvem hun var. Fikk med meg mistroen da. Bahareh og Per ble vel ikke akkurat møtt med mer mistro enn andre aldersblandede par. Hoveddelen av kritikken gikk jo på at Per var minister og ikke greide å holde rede på jobbmobilen og andre konfidensielle ting. Reisen til Iran ble heller ikke varslet til Statsministerens kontor på forhånd. Sandberg sier at dette hadde sine grunner, men nektete lenge å si hvorfor. Anonymkode: 85cdc...eba
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Bahareh og Per ble vel ikke akkurat møtt med mer mistro enn andre aldersblandede par. Hoveddelen av kritikken gikk jo på at Per var minister og ikke greide å holde rede på jobbmobilen og andre konfidensielle ting. Reisen til Iran ble heller ikke varslet til Statsministerens kontor på forhånd. Sandberg sier at dette hadde sine grunner, men nektete lenge å si hvorfor. Anonymkode: 85cdc...eba Nei, mulig det gikk på aldersforskjellen. Husker jo mye kritikk om at hun lurte han osv. Det gjaldt vel tildels Vendela og Petter også. Det som er bra er jo at begge parene har fått mange til å snu, for nå blir de heiet på og likt. Ikke av alle selvfølgelig, men av mange. Jeg trodde på Bahareh og Per da. Vi var sikkert flere som gjorde det, men jeg skrev ikke noe om det. Syns synd på eksen til Per den gangen 🙂
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #6 Skrevet 17. april 2023 ReneRene skrev (På 30.3.2023 den 14.33): Vendela og Petter. Bahareh og Per. Og de er sammen enda flere år etter at de ble kjærester. De virker til å ha det bra begge parene. Hvorfor trodde ikke folk på dem? Jinx! Anonymkode: a86dc...c8c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #7 Skrevet 17. april 2023 ReneRene skrev (På 30.3.2023 den 14.33): Vendela og Petter. Bahareh og Per. Og de er sammen enda flere år etter at de ble kjærester. De virker til å ha det bra begge parene. Hvorfor trodde ikke folk på dem? Alle driter i det. Ingen bryr seg overhodet. Anonymkode: 34ba2...025
ReneRene Skrevet 17. april 2023 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Alle driter i det. Ingen bryr seg overhodet. Anonymkode: 34ba2...025 Beviselig helt feil 🙂
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #9 Skrevet 17. april 2023 ReneRene skrev (4 timer siden): Beviselig helt feil 🙂 Nei, det stemmer. Jeg liker å puste opp støv. Ikke noe annet. Har ikke sett et minutt av tv-programmet om dem, aldri sett et minutt av Vendele og Petter heller, og får gåsehud når navnet på den tidligere ministeren nevnes. Så nei, ingen bryr seg faktisk. Det morsomste her er egentlig deg, som tror du finner opp kruttet. Anonymkode: 85cdc...eba
Østerdølen Skrevet 17. april 2023 #10 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, det stemmer. Jeg liker å puste opp støv. Ikke noe annet. Har ikke sett et minutt av tv-programmet om dem, aldri sett et minutt av Vendele og Petter heller, og får gåsehud når navnet på den tidligere ministeren nevnes. Så nei, ingen bryr seg faktisk. Det morsomste her er egentlig deg, som tror du finner opp kruttet. Anonymkode: 85cdc...eba Selv om du sier du ikke bryr deg (noe du tydeligvis gjør siden du gidder å bruke tid på å svare i denne tråden), vet du ikke hva andre mener om saken. Så du kan ikke svare for alle i Norge, kan du vel?! Eller var svaret ditt egentlig bare for å kunne i HI et lite spark?
Admin Skrevet 17. april 2023 #11 Skrevet 17. april 2023 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Admin
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #12 Skrevet 17. april 2023 https://www.facebook.com/157229607632918/photos/a.814190498603489/1929435650412296/ Anonymkode: da455...f6b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #13 Skrevet 17. april 2023 https://www.vg.no/rampelys/i/15yaGW/brudd-mellom-per-sandberg-og-bahareh-letnes Anonymkode: 4b39b...cf3
ReneRene Skrevet 17. april 2023 Forfatter #14 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/15yaGW/brudd-mellom-per-sandberg-og-bahareh-letnes Anonymkode: 4b39b...cf3 💔
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #15 Skrevet 17. april 2023 Ok, jeg skal forsøke å svare deg relativt saklig. For å være helt ærlig, så var jeg, og nok temmelig mange med meg, ganske så inneforstått med hva Letnes "så i", og ville ha ut av et forhold med Sandberg. At hun holdt så lenge som fem år, var ganske mye, og relativt imponerende med den gubben, men nå har hun jo oppnådd det hun trengte. Ingen kan vel med hånden på hjertet si at de er overrasket. Vendela og Petter holder vel gjerne i et par år til, tenker jeg. Anonymkode: bd08c...e6a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #16 Skrevet 17. april 2023 Østerdølen skrev (5 timer siden): Selv om du sier du ikke bryr deg (noe du tydeligvis gjør siden du gidder å bruke tid på å svare i denne tråden), vet du ikke hva andre mener om saken. Så du kan ikke svare for alle i Norge, kan du vel?! Eller var svaret ditt egentlig bare for å kunne i HI et lite spark? Ja, det skulle helst ha vært et stort et, da. Anonymkode: 85cdc...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå