Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #26 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du trenger en helt ny omgangskrets. Ikke noe av dette er normalt. Anonymkode: 595ed...d47 Støttes! Kom deg ut av både forholdet og vennekretsen Anonymkode: d5aad...00e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #27 Skrevet 30. mars 2023 ReneRene skrev (3 timer siden): Er det rus i bildet her Ts? Vi var på fest, så alkohol var det. Men det var kanskje ikke det du tenkte på? Anonymkode: 2fb1a...33a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #28 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge har du vært sammen han? Og hvor gamle er dere? Det var sånt enkelte gutter kunne vrenge utav seg i fylla i 16-årsalderen, men som er HELT uakseptabelt når man blir eldre enn det. Anonymkode: 72199...667 Vært sammen i 9 år, så kjenner han godt. Vi er godt voksne Anonymkode: 2fb1a...33a
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 #29 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vi var på fest, så alkohol var det. Men det var kanskje ikke det du tenkte på? Anonymkode: 2fb1a...33a Nei.. Jeg syns bare at det var så spesiell oppførsel. Har litt vanskelig for å skjønne at dette var en engangshendelse og at han oppfører seg "normalt" ellers. Det virket litt uforståelig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #30 Skrevet 30. mars 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Nei.. Jeg syns bare at det var så spesiell oppførsel. Har litt vanskelig for å skjønne at dette var en engangshendelse og at han oppfører seg "normalt" ellers. Det virket litt uforståelig. Han er noe for seg selv. Egentlig veldig sjalu. Men er sjelden vi er på fest.. Anonymkode: 2fb1a...33a
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 #31 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han er noe for seg selv. Egentlig veldig sjalu. Men er sjelden vi er på fest.. Anonymkode: 2fb1a...33a Ok. Men er han seriøst sjalu, eller liker han bare drama? Jeg mener, en mann som sier han vil drepe en som sitter sammen med deg, uten at du blir redd eller at andre reagerer, og uten at han ellers er voldelig og truende, virker som en dramatisk type? Jaja, be han vokse opp 🙂 eller dra på fest alene.
Gjest Danida Skrevet 30. mars 2023 #32 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Han sa til vertskapet at han ville drepe han bare pga jeg og han mannen satt i sofaen. Anonymkode: 2fb1a...33a Ja, det ble det jo ikke akkurat noe bedre av....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #33 Skrevet 30. mars 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Ok. Men er han seriøst sjalu, eller liker han bare drama? Jeg mener, en mann som sier han vil drepe en som sitter sammen med deg, uten at du blir redd eller at andre reagerer, og uten at han ellers er voldelig og truende, virker som en dramatisk type? Jaja, be han vokse opp 🙂 eller dra på fest alene. Jeg blir ikke redd fordi jeg vet at han ikke kommer til å gjøre det. Han skulle kun drepe hvis vi hadde hatt sex. Og utro har jeg aldri vært. Dra på fest alene er ikke helt ok for han. (For et kaos) Anonymkode: 2fb1a...33a
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 #34 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir ikke redd fordi jeg vet at han ikke kommer til å gjøre det. Han skulle kun drepe hvis vi hadde hatt sex. Og utro har jeg aldri vært. Dra på fest alene er ikke helt ok for han. (For et kaos) Anonymkode: 2fb1a...33a Nei han vil nok mest sannsynlig ikke gjøre det. Da ville han nok ikke demonstrert på den måten, og om ikke du hadde reagert, så hadde andre. Men grei oppførsel er det ikke, og han må jo skjerpe seg sånn at folk ikke syns han blir for teit til å be på fest igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #35 Skrevet 30. mars 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Nei han vil nok mest sannsynlig ikke gjøre det. Da ville han nok ikke demonstrert på den måten, og om ikke du hadde reagert, så hadde andre. Men grei oppførsel er det ikke, og han må jo skjerpe seg sånn at folk ikke syns han blir for teit til å be på fest igjen. Helt enig! Anonymkode: 2fb1a...33a
Gjest Danida Skrevet 30. mars 2023 #36 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg blir ikke redd fordi jeg vet at han ikke kommer til å gjøre det. Han skulle kun drepe hvis vi hadde hatt sex. Og utro har jeg aldri vært. Dra på fest alene er ikke helt ok for han. (For et kaos) Anonymkode: 2fb1a...33a Dette ble det heller ikke bedre av... så det du sier er egentlig at hvis han er overbevist om at du har hatt sex, så er han klar til å drepe. Og du sier også at han ikke lar deg dra ut aleine? Du vet hva vi kaller sånne folk, sant?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #37 Skrevet 31. mars 2023 Dette hørtes ikke bra. Ville ikke hatt det sånn eller tolerert noe sånt. Anonymkode: 138b1...a0e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #38 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (På 29.3.2023 den 23.08): Ts her. Jeg har aldri noen sinne i mitt liv vært utro. Jeg flørter heller aldri med andre. Men min mann tror hele tiden at menn flørter med meg. Slitsomt Anonymkode: 2fb1a...33a Har han så dårlig selvtillit? Trist. Guttevalp. Anonymkode: 3e296...c73
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #39 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg er enig. Ble veldig sur pga hans oppførsel! Han hadde blitt så sint at han snakket om å drepe denne mannen 😨 Anonymkode: 2fb1a...33a Hva?? Har dere barn sammen? Glem det, uansett om dere har barn sammen eller ei, dette er ikke greit. ❤️ Du fortjener så mye bedre. Man lever bare én gang. Orker du å ha det slik RESTEN av ditt liv? Anonymkode: 3e296...c73
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #40 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva?? Har dere barn sammen? Glem det, uansett om dere har barn sammen eller ei, dette er ikke greit. ❤️ Du fortjener så mye bedre. Man lever bare én gang. Orker du å ha det slik RESTEN av ditt liv? Anonymkode: 3e296...c73 Jeg orker ikke å ha det sånn nei. Det er så vanskelig! Helt grusomt Anonymkode: 2fb1a...33a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #41 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Har han så dårlig selvtillit? Trist. Guttevalp. Anonymkode: 3e296...c73 Ja. Det har han nok Anonymkode: 2fb1a...33a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2023 #42 Skrevet 31. mars 2023 Han skulle "bare drepe hvis vi hadde hatt sex". Åjammendaså, da er det jo helt greit... Altså, du hører at dette er sjukt?
frk Nilsen Skrevet 31. mars 2023 #43 Skrevet 31. mars 2023 Her er det bare å komme seg bort fort som f! Ikke noe av dette er normal oppførsel.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #44 Skrevet 31. mars 2023 Drapstrusler er kriminelt. Anonymkode: 19bf0...60b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #45 Skrevet 31. mars 2023 Jeg ville ikke vært redd for om han ville drepe. Spriten som snakker, tøff i trynet. Jeg ville vært redd fordi jeg var i et dårlig forhold med en mann som mener at hans syke følelser skal avgjøre om jeg kan gjøre helt normale ting eller ikke. Jeg sa det i sted også: krev at han oppsøker hjelp til å håndtere den skjøre psyken sin, eller finn deg en frisk og bra mann. Evn lev alene. Sikkert nydelig det også. Anonymkode: b6962...e16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå