Gå til innhold

Var på fest i helgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har tenkt en del på dette. Jeg og mannen var på fest. Mannen min fikk for seg at en annen mann sjekket meg opp. Jeg satt i en sofa med denne mannen, han ga meg en drink. Det likte ikke mannen min. Jeg måtte på toalettet og denne mannen ville røyke. Min mann såg at vi gikk ut av stuen... min mann etter, vrengte opp døren til toalettet og ville ha svar på om vi hadde pult ! Ehh nei, selvsagt ikke. Jeg skulle jo tisse 😳 overreagerer min mann?

Anonymkode: 2fb1a...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såsant du ikke har en forhistorie med å dra flørt med andre menn for langt, eller du har vært utro, så gikk mannen din laaaangt over streken.

Jeg hadde spurt ham klart og tydelig hvorfor han ikke tålte at du pratet normalt med en mann du ikke er interessert i, og hvorfor han tydeligvis ikke stoler på deg. Tror jeg hadde slengt på og spurt om han har så lite tiltro til deg fordi han er utro selv.

Om du ikke har en historie med å gjøre ting som gjør at mannen din ikke har kunnet stole på deg mtp. andre menn, så overreagerer han så mye at hadde det vært meg hadde jeg tatt et kraftig oppgjør med ham!

Anonymkode: 1a444...171

Skrevet

Ehh overreagerer voldsomt. På grensen til sykelig. Hvis det ikke ligger mer bak som du ikke forteller så klart.

Anonymkode: 3b620...e84

Skrevet

Ts her. Jeg har aldri noen sinne i mitt liv vært utro. Jeg flørter heller aldri med andre. Men min mann tror hele tiden at menn flørter med meg. Slitsomt 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ts her. Jeg har aldri noen sinne i mitt liv vært utro. Jeg flørter heller aldri med andre. Men min mann tror hele tiden at menn flørter med meg. Slitsomt 

Da er han sykelig sjalu. Ingen kan leve godt med en partner som er så sykelig sjalu.

Jeg foreslår at du får ham med deg i parterapi, og der bør det også tas opp at han bør gå i terapi for sine sjalusiproblemer.

Om han ikke vil, så bør du vurdere hele forholdet slik at du selv ikke blir ødelagt, for det er skadelig å leve på tåhev slik du må.

Anonymkode: 1a444...171

Skrevet

Ja, syns det var drøyt 😳 ts

Skrevet

Herregud, så han ikke at du var alene på do. Hadde du pult med deg selv mens den andre mannen var ute og røyka da eller?

Jeg hadde nektet plent å finne meg i sånn oppførsel.

Greit han er sjalu og sliter med selvfølelsen sin, men det skal overhodet ikke føre til at du må gå på tå hev hele tiden og tenke på hvordan mannen vil reagere på ting.

Anonymkode: 53ef5...88d

Skrevet

Søppel

Anonymkode: 595ed...d47

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Herregud, så han ikke at du var alene på do. Hadde du pult med deg selv mens den andre mannen var ute og røyka da eller?

Jeg hadde nektet plent å finne meg i sånn oppførsel.

Greit han er sjalu og sliter med selvfølelsen sin, men det skal overhodet ikke føre til at du må gå på tå hev hele tiden og tenke på hvordan mannen vil reagere på ting.

Jeg er enig. Ble veldig sur pga hans oppførsel!  Han hadde blitt så sint at han snakket om å drepe denne mannen 😨

Skrevet

Søppel

Må nesten si meg enig

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er enig. Ble veldig sur pga hans oppførsel!  Han hadde blitt så sint at han snakket om å drepe denne mannen 😨

OK, nå er vi på et nytt nivå av sjuk her... 

Bør du egentlig være gift med ham???

Skrevet
Danida skrev (22 minutter siden):

OK, nå er vi på et nytt nivå av sjuk her... 

Bør du egentlig være gift med ham???

Jeg tror ikke han mente det. Men er sykt irriterende at han skal være så mistenksom!  

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg tror ikke han mente det. Men er sykt irriterende at han skal være så mistenksom!  

Hvis man får seg til å si noe sånt høyt, så andre hører på, da er det mer enn bare sykt irriterende. Da begynner det å bli farlig. Sorry, men sånn er det faktisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Tror ikke han mente det?

Bare at han sa det gjør jo at alle varsellamper lyser. Du kan ikke være sammen med en sånn mann!

Skrevet

Tror ikke han mente det?

Bare at han sa det gjør jo at alle varsellamper lyser. Du kan ikke være sammen med en sånn mann!

Nei, er jo ikke sunt. 

Skrevet
Danida skrev (2 timer siden):

Hvis man får seg til å si noe sånt høyt, så andre hører på, da er det mer enn bare sykt irriterende. Da begynner det å bli farlig. Sorry, men sånn er det faktisk.

Han hadde aldri gjort det. Men er spesielt at han sier det til folk på festen. Jeg blir kvelt av det

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han er ikke mistenksom, han er sprø. Og det bør ikke være irriterende, det bør være skremmende. Du er faktisk nødt til å kreve av ham at han oppsøker hjelp hvis han vil fortsette å være sammen med deg. Det der blir ikke bedre, det blir verre 

Anonymkode: b6962...e16

Skrevet

Han forsøker å diktere og korrigere din oppførsel. La aldri noen styre deg inn på en annen væremåte, så lenge du vet du kan stå inne for din nåværende. Aldri. Du mister deg selv.

Gjest Danida
Skrevet

Han hadde aldri gjort det. Men er spesielt at han sier det til folk på festen. Jeg blir kvelt av det

Ja, det blir du kanskje før du aner...

Seriøst, dette blir verre og verre. Jeg trodde han kun sa det til deg. Sa han til vertskapet at han ville drepe en av gjestene deres fordi dere to hadde vært ute av rommet samtidig?

Skrevet
Danida skrev (41 minutter siden):

Ja, det blir du kanskje før du aner...

Seriøst, dette blir verre og verre. Jeg trodde han kun sa det til deg. Sa han til vertskapet at han ville drepe en av gjestene deres fordi dere to hadde vært ute av rommet samtidig?

Han sa til vertskapet at han ville drepe han bare pga jeg og han mannen satt i sofaen.

Skrevet

Du trenger en helt ny omgangskrets. Ikke noe av dette er normalt.

Skrevet

Hvor lenge har du vært sammen han? Og hvor gamle er dere? Det var sånt enkelte gutter kunne vrenge utav seg i fylla i 16-årsalderen, men som er HELT uakseptabelt når man blir eldre enn det.

Anonymkode: 72199...667

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Og har tenkt en del på dette. Jeg og mannen var på fest. Mannen min fikk for seg at en annen mann sjekket meg opp. Jeg satt i en sofa med denne mannen, han ga meg en drink. Det likte ikke mannen min. Jeg måtte på toalettet og denne mannen ville røyke. Min mann såg at vi gikk ut av stuen... min mann etter, vrengte opp døren til toalettet og ville ha svar på om vi hadde pult ! Ehh nei, selvsagt ikke. Jeg skulle jo tisse 😳 overreagerer min mann?

Ja, så til de grader. Vrenge opp døren når du sitter på do?! 

Anonymkode: d5aad...00e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...