Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Jul, påske og sommerferie. Tid der det er ekstra vanskelig å være alene 😔 Anonymkode: 1bf2b...50c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jul, påske og sommerferie. Tid der det er ekstra vanskelig å være alene 😔 Anonymkode: 1bf2b...50c Hva gjør du for å endre dette da? Anonymkode: 5a655...5da
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jul, påske og sommerferie. Tid der det er ekstra vanskelig å være alene 😔 Anonymkode: 1bf2b...50c Da må du gjøre noe med det. Meld deg på turistforeningen sine singel turer? Jobb ekstra (jobber du egentlig?), gå turer, besøk foreldrene dine, en gammel tante? inviter noen venner? Anonymkode: 01b40...be3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 Ja julen er jo rett rundt hjørnet. Anonymkode: 68efd...584
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jul, påske og sommerferie. Tid der det er ekstra vanskelig å være alene 😔 Anonymkode: 1bf2b...50c Men du er jo ikke alene. Du har barn og foreldre. Anonymkode: 64bb4...cdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Men du er jo ikke alene. Du har barn og foreldre. Anonymkode: 64bb4...cdc Det er sant. Tror de skal vekk og ungdommen være her noen dager. Anonymkode: 1bf2b...50c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er sant. Tror de skal vekk og ungdommen være her noen dager. Anonymkode: 1bf2b...50c Snakker du ikke med familien din? Anonymkode: 64bb4...cdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Snakker du ikke med familien din? Anonymkode: 64bb4...cdc Jo, litt. Møtes av og til. Anonymkode: 1bf2b...50c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #9 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, litt. Møtes av og til. Anonymkode: 1bf2b...50c Så da er det ikke du som er alene. Du har rett og slett empati med andre? Det er en fin ting. Anonymkode: 64bb4...cdc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Så da er det ikke du som er alene. Du har rett og slett empati med andre? Det er en fin ting. Anonymkode: 64bb4...cdc Er mye alene. Ja, empati er fint. Anonymkode: 1bf2b...50c
ReneRene Skrevet 30. mars 2023 #11 Skrevet 30. mars 2023 Jeg skjønner godt at høytider og sommerferie er tungt hvis du ikke har særlig med venner og familie. Jeg tror at vår og sommer kan være verre, og det opplevde jeg selv da jeg flyttet langt hjemmefra også. Det er jo da alle "finner på ting" sammen og er utendørs. Husker spesielt de sommerkveldene jeg satt ute og hørte alt liv og folk som festet, og der satt jeg. Den gangen var jeg ung og turde ikke helt å gå ut alene i en stor og ganske fremmed by, men kjipt var det, og jeg tror ikke at det er noe bedre selv om man er voksen og ikke fester lengre så mye heller.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #12 Skrevet 30. mars 2023 Her skal barna til faren sin, og jeg gleder meg til å få litt tid alene. Helt alene. Gjøre det JEG vil. Gå de turene JEG vil. La det handle litt om MEG. Elsker å være alene og slippe å forholde meg til alle andre hele tiden. DET er ferie det Anonymkode: dee3b...137
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #13 Skrevet 30. mars 2023 Men du HI, du har vel slik jeg har forstått det hatt mange tilbud om sosiale sammenkomster? Så har du valgt å takke nei til en del, også har du blitt fornærmet fordi noen har møttes uten deg. Sånt opplever vi alle og det er ingen krise. Vil ikke kategorisere deg som ufrivillig ensom akkurat. Får også inntrykk av at du har barn? Anonymkode: 02e44...221
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #15 Skrevet 30. mars 2023 Jeg lurer litt på om du har hørt som noe som kalles RSD? Det er ikke en diagnose, i hvert fall ikke i Norge, men jeg tror du kunne hatt nytte av å lese om dette, HI, for å kanskje forstå deg selv bedre. Anonymkode: 79200...eb0
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2023 #16 Skrevet 30. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg lurer litt på om du har hørt som noe som kalles RSD? Det er ikke en diagnose, i hvert fall ikke i Norge, men jeg tror du kunne hatt nytte av å lese om dette, HI, for å kanskje forstå deg selv bedre. Anonymkode: 79200...eb0 Her er litt om det: How Can RSD Affect Your Life? People who have the condition sometimes work hard to make everyone like and admire them. Or they might stop trying and stay out of any situation where they might get hurt. This social withdrawal can look like social phobia, which is a serious fear of being embarrassed in public. RSD can affect relationships with family, friends, or a romantic partner. The belief that you're being rejected can turn into a self-fulfilling prophecy. When you act differently toward the person you think has rejected you, they may begin to do so for real. Anonymkode: 79200...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå