Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #51 Skrevet 31. mars 2023 Danida skrev (7 timer siden): Man velger seg en fin påske. Den er nemlig forutsigbar - påsken står i almanakken flere år i forveien. Så den kan man planlegge, og gjøre noe bra ut av. For en svart/hvitt tanke Anonymkode: 6dadf...661
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #52 Skrevet 31. mars 2023 Danida skrev (7 timer siden): Det er du selv som bestemmer over det, så du trenger ikke "håpe". Eh nei du skjønner , ting kan skje, det kan ha skjedd ting som gjør tiden nå vanskelig osv Anonymkode: 6dadf...661
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mars 2023 #53 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å det var trist. Mistet gamlingen min på 12 år rett før jul. Da hadde siste seniorkontroll avdekket at noe ikke var i orden. Trolig kreft, men han hadde ikke plager på det tidspunktet. Gikk seks måneder så merket jeg at nå må jeg nok ta det tunge valget. 💔 Jeg har lyst på ny hund men sorgen og savnet må legge seg litt, Påsken er jo også en super tid å ha hund, deilig vær for både to og firbente Skjem han godt bort. ❤️ Anonymkode: 20abf...d80 Uffja, selv om man vet det er det riktige å gjøre, så er det likevel vondt og vanskelig. Spesielt for ungene, kanskje særlig tenåringen, dette er jo bestekompisen deres. Nå skal vi bare bruke dagene på å kose oss sammen, lage gode minner. Så får vi se, har egentlig tenkt at vi vil ha noen år uten hund nå, men så spørs det hvor lenge jeg holder ut uten.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mars 2023 #54 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Eh nei du skjønner , ting kan skje, det kan ha skjedd ting som gjør tiden nå vanskelig osv Anonymkode: 6dadf...661 Ja, men man kan likevel velge et positivt fokus.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #55 Skrevet 31. mars 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Ja, men man kan likevel velge et positivt fokus. Delvis enig, når en ikke kan se en sluttdato, har en godt av å akseptere og skifte fokus. Men enkelte hendelser og opplevelser er av og til greit å bare anerkjenne, dette blir litt dritt, men det passerer. I slike situasjoner kan mentaliteten til Petter Stordalen med sin endelig mandag og du selger de jordbæra du har, være like irriterende som myggen en sommerkveld. Anonymkode: 6731d...d78
ostepop123 Skrevet 31. mars 2023 #56 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Skal bli fint. Jobber to dager - så storbyferie med familien noen dager. Resten av påsken bare pusle og sulle hjemme. Håper på vårglimt og bra turvær. Oslo er topp i påsken ❤️ Anonymkode: af65d...e66 Nøyaktig samme planer her. Gleder meg! Og gode tanker til deg, @LillaGorilla♥♥ 💛
Gjest Danida Skrevet 31. mars 2023 #57 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eh nei du skjønner , ting kan skje, det kan ha skjedd ting som gjør tiden nå vanskelig osv Anonymkode: 6dadf...661 Ja, det har det skjedd også i mitt liv. Men det betyr ikke at jeg skal fokusere på det og la være å gjøre påsken min best mulig.
Gjest Danida Skrevet 31. mars 2023 #58 Skrevet 31. mars 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Delvis enig, når en ikke kan se en sluttdato, har en godt av å akseptere og skifte fokus. Men enkelte hendelser og opplevelser er av og til greit å bare anerkjenne, dette blir litt dritt, men det passerer. I slike situasjoner kan mentaliteten til Petter Stordalen med sin endelig mandag og du selger de jordbæra du har, være like irriterende som myggen en sommerkveld. Anonymkode: 6731d...d78 Men som sikkert de fleste har skjønt her, så trenger HI all den drahjelp hun kan få, og ikke flere oppfordringer om å anerkjenne alle sine negative følelser. For de ligger allerede som et vått ullteppe over alle de andre.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #59 Skrevet 31. mars 2023 Danida skrev (1 minutt siden): Men som sikkert de fleste har skjønt her, så trenger HI all den drahjelp hun kan få, og ikke flere oppfordringer om å anerkjenne alle sine negative følelser. For de ligger allerede som et vått ullteppe over alle de andre. Aner ikke hjem HI er, svarte på generelt grunnlag. Anonymkode: 6731d...d78
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2023 #60 Skrevet 31. mars 2023 Gleder meg til å sove lenge, slappe av, kanskje gå noen turer. Bare være hjemme og gjøre så lite som mulig. 😉 Anonymkode: ed92c...acd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #61 Skrevet 1. april 2023 LillaGorilla♥♥ skrev (På 29.3.2023 den 20.48): Gleder meg til ekstra tid med familien ja, men gruer meg litt også, siden det er siste uken med hunden vår. Fikk beskjed av veterinæren om at han bør få slippe før det han sliter med blir særlig mye verre, så vi har bestemt at det blir første tirsdagen etter påska- så vi kan bruke fridagene til å ta et skikkelig farvel. Så det blir jo bittersøtt dette her. 💔 Gruer meg skikkelig, han har vært både bestekompis, turvenn og ren terapi i noen år som har vært litt kjipe. 😢 Så vi skal bruke påsken på å skjemme ham bort og bare gjøre fine ting ❤️ Så leit, kos dere sammen den siste tiden ❤️ Anonymkode: 9c5d8...0ee
prekæs Skrevet 1. april 2023 #62 Skrevet 1. april 2023 Har en påskeliste så lang som et vondt år . Det jeg trenger nå er vær til å utføre oppgavene. Deilig med noen fridager blir det uansett.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #63 Skrevet 1. april 2023 Danida skrev (23 timer siden): Ja, det har det skjedd også i mitt liv. Men det betyr ikke at jeg skal fokusere på det og la være å gjøre påsken min best mulig. Neivel så fint for deg Anonymkode: 6dadf...661
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #64 Skrevet 1. april 2023 Nei, ikke så veldig. Jeg blir å måtte være på allerten hele tiden av to grunner. Har i teorien fri hele påsken, men er høyt på listen over å bli kalt tilbake til jobb ved litt større ulykker, og jeg ser dessverre at lokale råd om skredfare og kjøreforhold ikke følges. Den andre grunnen er en litt ustabil tenåring med ADHD som ikke alle i familien er like god å ta hensyn til. Vi bor trangt i påskeferien. Jeg er klar til at jeg og ungdommen reiser litt tidligere hjem enn opprinnelig plan. Har alltid plan A, B og C, men det er ganske slitsomt i lengden å kjenne på hvor langt strikken skal strekkes og hvem sin strikk skal strekkes, når gå over til neste plan osv. Da det oftest skjer når man skal kose seg og slappe av, når man går ut av rutinen som jobb og skole gir. Anonymkode: 310a8...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2023 #65 Skrevet 1. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, ikke så veldig. Jeg blir å måtte være på allerten hele tiden av to grunner. Har i teorien fri hele påsken, men er høyt på listen over å bli kalt tilbake til jobb ved litt større ulykker, og jeg ser dessverre at lokale råd om skredfare og kjøreforhold ikke følges. Den andre grunnen er en litt ustabil tenåring med ADHD som ikke alle i familien er like god å ta hensyn til. Vi bor trangt i påskeferien. Jeg er klar til at jeg og ungdommen reiser litt tidligere hjem enn opprinnelig plan. Har alltid plan A, B og C, men det er ganske slitsomt i lengden å kjenne på hvor langt strikken skal strekkes og hvem sin strikk skal strekkes, når gå over til neste plan osv. Da det oftest skjer når man skal kose seg og slappe av, når man går ut av rutinen som jobb og skole gir. Anonymkode: 310a8...f8a Vanskelig å slappe av når en er «i beredskap» hele tiden. Skjønner litt hva du mener, har en tilsvarende situasjon selv, målet er å komme helskinnet ut på andre siden. Håper du får en god påske uansett og at det kommer noen øyeblikk du kan senke skuldrene. Anonymkode: 6731d...d78
Gjest Danida Skrevet 2. april 2023 #66 Skrevet 2. april 2023 Anonym bruker skrev (På 1.4.2023 den 10.01): Neivel så fint for deg Anonymkode: 6dadf...661 Det var fint for meg at jeg tok akkurat det valget, ja. Så slapp jeg å dyrke bitterheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå