Gå til innhold

Gleder du deg til påske?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alltid deilig med litt ferie.

Søsteren min og ungene kommer på besøk et par dager.

Vi skal til Sverige på harrytur, selv om det vel ikke er så billig der lenger. Men ungene ville dit å kjøpe smågodt, så tar vi det derfra.

Så blir det bare fred og ro, stulling og stelling i hagen, vasking av sykler og litt "våronn" i hus og hage. Hadde jo tenkt at havemøblene måtte frem, puter hentes på loftet osv, men værmeldingen ser litt kald ut. Vi får grille noen pølser i bålpanna og kle oss godt :)

Anonymkode: 2bac0...e51

Annonse

Nei. Påske har aldri vært noe spesielt for meg. Men blir kjekt å kunne sove til 10 å finne på litt gøye ting med barnet mitt på 11 år som egentlig syns det meste er kjedelig. Bowling en dag,kino en dag å håper å tvinge han med på en fjelltur om været blir bra. Pleier å hjelpe når jeg frister med powerade,bolle og kvikklunsj på toppen. 

Anonymkode: 876f7...b77

Gleder meg til ekstra tid med familien ja, men gruer meg litt også, siden det er siste uken med hunden vår. Fikk beskjed av veterinæren om at han bør få slippe før det han sliter med blir særlig mye verre, så vi har bestemt at det blir første tirsdagen etter påska- så vi kan bruke fridagene til å ta et skikkelig farvel. Så det blir jo bittersøtt dette her. 💔 Gruer meg skikkelig, han har vært både bestekompis, turvenn og ren terapi i noen år som har vært litt kjipe. 😢

Så vi skal bruke påsken på å skjemme ham bort og bare gjøre fine ting ❤️

Annonse

Ja, første året siden jeg var ungdom siden jeg har hatt så mye fri. Skal bare jobbe man og tir, så det ble litt skjær i regninga når ingen av ungene skal være hjemme i påska. De er litt sure for de har glemt de ville på eggjakt på hytta med hele slekta påskeaften, men det har blitt skjær for nesten hele familien, ingen nesten skal være der. Så for øyeblikket skal jeg være alene på hytta, men det kan bli veldig deilig. Jeg nyter alenetid og har mye jeg skal gjøre der. Som også er veldig praktisk siden ingen andre skal være der. Tviler på at mamma klarer å holde seg hjemme som pappa påstår de skal være, men men. 

Jeg har ett stort lager med garn, litt jeg må gjøre på hytta og veldig mye jeg kan gjøe om jeg vil om ikke så har jeg masse ved, tv, strikketøy og mat som jeg kan kose meg med. Fridagene skal nytes skikkelig.

Anonymkode: df8c2...d9b

Ja,gleder meg til fri😊 Ingen vekkeklokke,matpakker og stress.        
Vi har ingen store planer i år,men satser på at dette været som er nå fortsetter🌞🌞 

Da blir det litt turer,kaffe ute,grille ei pølse,invitere venner/familie på middag,lese,se påskekrim og nyte. 

Anonymkode: 966e2...293

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Masse! Selv om jeg blir alene 8 av 10 dager. Jeg skal nikose meg! Masse turer og mange kulturplaner og god mat og vin.  Påskeegg og bøker og hyttekos.

Anonymkode: 1d1db...914

Så utrolig deilig med 10 dager fri, det hadde vært noe.
Jeg jobber til og med lunsj på onsdag, og fri til og med mandagen, så bare , 5,5 dager her

LillaGorilla♥♥ skrev (12 timer siden):

Gleder meg til ekstra tid med familien ja, men gruer meg litt også, siden det er siste uken med hunden vår. Fikk beskjed av veterinæren om at han bør få slippe før det han sliter med blir særlig mye verre, så vi har bestemt at det blir første tirsdagen etter påska- så vi kan bruke fridagene til å ta et skikkelig farvel. Så det blir jo bittersøtt dette her. 💔 Gruer meg skikkelig, han har vært både bestekompis, turvenn og ren terapi i noen år som har vært litt kjipe. 😢

Å. Det var skikkelig leit❤️

Ja åååå skal bli digg med fri!! Vi skal være hjemme og jeg gleder meg til late dager med turer, serier og strikking. Vi var i utlandet rett før påske og skal på tur igjen helgen etter påske så i påsken har jeg lyst å bare dingle hjemme 😃😃😃

Anonymkode: 7558b...a09

Nei, ikke annet enn at jeg slipper å dra to troll opp hver morgen. Denne påsken har jeg så mye som må gjøres, i tillegg er det litt forventet at vi skal sosialisere med familie. Helt ærlig vil jeg helst bare ligge på sofaen mellom slagene. 

Anonymkode: 6731d...d78

LillaGorilla♥♥ skrev (14 timer siden):

Å nei! Det var trist å høre ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...