Gå til innhold

Var dette rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent kontakter meg og spør om vi skal møtes snart. Jeg skrev det hadde vært kjekt og sier ikke til uken, men gjerne uken etter. Ikke et svar en gang. Hvorfor i alle dager sende noe sånt da? Dette er uken vi hadde kunne møttes. 

Anonymkode: 64009...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje mottaker av en eller annen grunn ikke fikk meldingen din.

Anonymkode: 76896...870

Skrevet

Dette må du nesten spørre den bekjente om isteden for å lage NOK EN tråd om det her inne. Folk er lei. Skjønner du ikke det?!

Anonymkode: 2ae01...d7d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En bekjent kontakter meg og spør om vi skal møtes snart. Jeg skrev det hadde vært kjekt og sier ikke til uken, men gjerne uken etter. Ikke et svar en gang. Hvorfor i alle dager sende noe sånt da? Dette er uken vi hadde kunne møttes. 

Det var vel sendt til feil person eller noe da. Hvorfor i all verden bruker du tid og energi her på å spørre oss som ikke er vedkommende og derfor ikke kan gjøre annet enn å spekulere, i stedet for å spørre riktig person?

Anonymkode: 46358...849

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Dette må du nesten spørre den bekjente om isteden for å lage NOK EN tråd om det her inne. Folk er lei. Skjønner du ikke det?!

Anonymkode: 2ae01...d7d

Hva er folk lei? Tråder? 

Skrevet

Hvorfor har du ikke sendt en ny melding selv?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det var vel sendt til feil person eller noe da. Hvorfor i all verden bruker du tid og energi her på å spørre oss som ikke er vedkommende og derfor ikke kan gjøre annet enn å spekulere, i stedet for å spørre riktig person?

Ser den er sett av personen på messenger. 

Jeg bare skjønner ikke hvorfor sende sånt når det ikke ligger noe i det. Det er spm her. Hvorfor gjør noen sånt? Synes det er dårlig gjort, 

Skrevet

Hvorfor tok ikke DU kontakt i forrige uke for å ta opp om dere kan møtes denne uken?

Dessuten, du kan sende en melding nå og si at det hadde vært koselig å møtes før påske, om hun har tid til det. Kan hun ikke det kan du ønske henne en god påske og så foreslå at dere møtes etter påske OG så sender du en ny koselig melding på slutten av påsken, spør om hun har hatt det fint og om f.eks. torsdag kommende uke kan passe å møtes, ev. om helgen er bedre for henne.

Ei jeg kjenner sendte meg en slik melding nylig, om å ikke møtes den uken, men forrige uke. Jeg skrev tilbake og foreslo en dag den uken. Fikk ikke svar. Men jeg vet at hun har enormt mye som skjer i livet akkurat nå, så jeg tenkte at jeg skulle sende en melding søndagen for å høre hvordan uken hennes ville bli. Så ble jeg selv dårlig, og endte med å ikke sende en melding likevel. Vi er like gode venner likevel, så nå tenker jeg sende henne en melding og ønske henne en god påske, og så si at jeg håper vi får til å møtes igjen etter påske. Ikke noe problem :)

Anonymkode: aae41...4f9

Skrevet

Ignorer de sure svarene du har fått her!

Jeg gjetter at vedkommende hadde en intensjon om å møtes, men så kokte det bort i kålen. Sånn har jeg det innimellom ihvertfall. Jeg ville enten avventet svar, eller ev, sendt en ny melding og sagt noe sånt som at "kanskje det passer for deg i påska? Jeg er ledig skjærtorsdag! Si fra hva som passer for deg!"

Anonymkode: 69d87...75d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor har du ikke sendt en ny melding selv?

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har svart og venter på videre svar om ikke får det bare være. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle jeg det? Jeg har svart og venter på videre svar om ikke får det bare være. 

Fordi jeg tenkte at personen kanskje ikke hadde fått meldingen, ser at du har postet etter min kommentar at du ser den er sett på messenger. Men jeg synes uansett du kunne sendt en melding til, det hadde jo ikke skadet å sende en melding med en spesifikk dag som passet deg denne uken.

Skrevet

Har du alltid vært sånn? 
Eller har denne følelsen av ensomhet, og følelsen av å bli oversett, kommet de siste årene? 

Anonymkode: 5e905...178

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor tok ikke DU kontakt i forrige uke for å ta opp om dere kan møtes denne uken?

Dessuten, du kan sende en melding nå og si at det hadde vært koselig å møtes før påske, om hun har tid til det. Kan hun ikke det kan du ønske henne en god påske og så foreslå at dere møtes etter påske OG så sender du en ny koselig melding på slutten av påsken, spør om hun har hatt det fint og om f.eks. torsdag kommende uke kan passe å møtes, ev. om helgen er bedre for henne.

Ei jeg kjenner sendte meg en slik melding nylig, om å ikke møtes den uken, men forrige uke. Jeg skrev tilbake og foreslo en dag den uken. Fikk ikke svar. Men jeg vet at hun har enormt mye som skjer i livet akkurat nå, så jeg tenkte at jeg skulle sende en melding søndagen for å høre hvordan uken hennes ville bli. Så ble jeg selv dårlig, og endte med å ikke sende en melding likevel. Vi er like gode venner likevel, så nå tenker jeg sende henne en melding og ønske henne en god påske, og så si at jeg håper vi får til å møtes igjen etter påske. Ikke noe problem :)

Anonymkode: aae41...4f9

Jeg tenker gjerne motsatt. Hvorfor skal jeg ta opp igjen kontakt når jeg har svart og sier det passer uken etter. Venter da på svar tilbake. Om hun ikke da svarer blir det ikke noe. Det må vel være to veier? Så nå er denne uken snart slutt og det blir ikke noe da. 

Håper du får svar og finner på noe kjekt med hun du kjenner 😊

Skrevet

Jeg mottok en liknende henvendelse, om vi skulle møtes snart. Dette var i romjula, hvorav jeg besvarte at vi gjerne kunne møtes over en kopp kaffe på nyåret. Han svarte meg aldri på det, men etterpå sendte han meg melding om at han var lykkelig som singel. Syntes det var merkelig, og la det på "kontoen: Mange raringer der ute". Sender selvsagt ikke noen ny henvendelse og spør om han har mottatt meldingen min, slik mange her foreslår til deg, at du skal gjøre. 

Dersom dere har møttes tidligere og du kjenner personen, kan du kanskje sende nytt forslag: Ser du ikke har svart meg på forslaget mitt, men du er velkommen til å komme med nytt forslag. Noe slik?

Anonymkode: 55659...c8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ignorer de sure svarene du har fått her!

Jeg gjetter at vedkommende hadde en intensjon om å møtes, men så kokte det bort i kålen. Sånn har jeg det innimellom ihvertfall. Jeg ville enten avventet svar, eller ev, sendt en ny melding og sagt noe sånt som at "kanskje det passer for deg i påska? Jeg er ledig skjærtorsdag! Si fra hva som passer for deg!"

Prøver!

Når hun leser meld hvorfor ikke svare da? og om det ikke passet hvorfor ikke si at det ikke passer den uken. Jeg synes oppriktig det er stygt å ikke svare folk. Så hos meg blir det motsatt. Frister ikke å sende meld på nytt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har du alltid vært sånn? 
Eller har denne følelsen av ensomhet, og følelsen av å bli oversett, kommet de siste årene? 

Anonymkode: 5e905...178

Har gjerne kommet med årene og situasjonen. Og masse tanker rundt dette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Prøver!

Når hun leser meld hvorfor ikke svare da? og om det ikke passet hvorfor ikke si at det ikke passer den uken. Jeg synes oppriktig det er stygt å ikke svare folk. Så hos meg blir det motsatt. Frister ikke å sende meld på nytt. 

Det kan jo hende hun leste svaret mens hun var opptatt med noe annet, også gikk det i glemmeboka. Husk at det var hennes initiativ, og at det i seg selv er en god ting - hun har både en intensjon om å møte deg, og sier fra at hun vil det. Jeg synes ikke dette er stygt i det hele tatt, men sånne ting som bare skjer innimellom - og synes ikke du bør dømme henne for dette i det hele tatt. Tenk på det med raushet og velvilje!

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Prøver!

Noen er utrolig dårlig på det å svare andre, det ligger sjeldent noe dårlig bak det, men de tenker bare ikke på det.

Skrevet

Jeg ble glad når jeg fikk meld og svarte ganske fort. Nå er det gått 2 uker og dette er bare blitt en stygg ting å gjøre. Nå snakket jeg rett fra levra, men synes det rett å slett stygt. Dersom det ikke var meningen å følge det opp med svar eller mene det burde personer spare seg. Det sårer mer enn det gleder. Kan ikke fordra tomme fraser og ting uten mening. Fikk en brevvenn for en tid tilbake. Veldig koselig, men ble slutt. Så hvorfor begynne? Og en jeg møtte forleden vi skulle gått tur? Ble det. Nei! 

Beklager frustrasjonen. Jeg hadde bedre uten sånt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ble glad når jeg fikk meld og svarte ganske fort. Nå er det gått 2 uker og dette er bare blitt en stygg ting å gjøre. Nå snakket jeg rett fra levra, men synes det rett å slett stygt. Dersom det ikke var meningen å følge det opp med svar eller mene det burde personer spare seg. Det sårer mer enn det gleder. Kan ikke fordra tomme fraser og ting uten mening. Fikk en brevvenn for en tid tilbake. Veldig koselig, men ble slutt. Så hvorfor begynne? Og en jeg møtte forleden vi skulle gått tur? Ble det. Nei! 

Beklager frustrasjonen. Jeg hadde bedre uten sånt. 

Du gir ikke vennene dine mye rom for å trå feil, det skal du ha! Den mest sannsynlige årsaken er at hun har glemt det og 90 % av alle normaltfungerende mennesker vill da sendt en ny melding og skrevet ‘hvordan ble det, skal vi møtes xxx?’ Sjansen for at hun har gjort dette for å være slem er forsvinnende liten. 

Anonymkode: be699...2e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det kan jo hende hun leste svaret mens hun var opptatt med noe annet, også gikk det i glemmeboka. Husk at det var hennes initiativ, og at det i seg selv er en god ting - hun har både en intensjon om å møte deg, og sier fra at hun vil det. Jeg synes ikke dette er stygt i det hele tatt, men sånne ting som bare skjer innimellom - og synes ikke du bør dømme henne for dette i det hele tatt. Tenk på det med raushet og velvilje!

Hvorfor svare hun ikke igjen når tiden går om hun mente det da? Det faller ikke vekk for alltid vel? Kanskje det var det, men ikke nå lengre.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du gir ikke vennene dine mye rom for å trå feil, det skal du ha! Den mest sannsynlige årsaken er at hun har glemt det og 90 % av alle normaltfungerende mennesker vill da sendt en ny melding og skrevet ‘hvordan ble det, skal vi møtes xxx?’ Sjansen for at hun har gjort dette for å være slem er forsvinnende liten. 

Anonymkode: be699...2e6

Hun skal aldri gjort det i det hele tatt er mine tanker. Og spart meg for dette! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Noen er utrolig dårlig på det å svare andre, det ligger sjeldent noe dårlig bak det, men de tenker bare ikke på det.

Da må de slutte å si ting. For det blir dårlig gjort mot andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun skal aldri gjort det i det hele tatt er mine tanker. Og spart meg for dette! 

Jeg kan lett glemme sånt og setter pris på påminnelser. Hadde blitt litt kvalt av at mine venner legger så mye i en mld eller mangel på det. Vi er alle travle og det er ok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og her har du grunnen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...