Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Skrevet 29. mars 2023 Hva gir man i bryllupsgave? Står blank. Laget en liste kan dere si om de er aktuell? Leksikon, service kjøpt på Fretex jeg tror det er verdt mye, gavekort hos maler da huset de sitt trenger ny maling i dagens standard. Hvilke ville dere gått for? Anonymkode: 2a129...4c0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Skrevet 29. mars 2023 Ikke leksikon. Ingen bruker analoge leksika lenger og de tar uendelig plass. Servise om de ønsker seg akkurat det mønsteret. Gavekort må altså være uten bindinger til at du synes de bor stygt....det sier seg selv. Har su spurt dem hva se ønsker seg? Anonymkode: d70d5...788
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Skrevet 29. mars 2023 Leksikon? Ønsker de seg noe av dette? Anonymkode: 002a8...502
ReneRene Skrevet 29. mars 2023 #4 Skrevet 29. mars 2023 Hvis de har snakket om å male huset, så syns jeg gavekort er en veldig god og orginal ide. Det kommer an på hvor godt du kjenner dem, men da en veldig god venninne giftet seg, så skrev jeg en "bok" om fra da de traff hverandre og litt om hva hun snakket om, første møtet med henne hun giftet seg med, og opplevelser vi hadde hatt sammen hvor de var i fokus. Hadde noen bilder som illustrasjon også. Den gaven syns de var veldig morsom og fin, og en del ting de hadde glemt. Ga de gavekort på Spa siden de liker sånt i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Leksikon? Ønsker de seg noe av dette? Anonymkode: 002a8...502 Jeg tror ikke det nei. Anonymkode: 2a129...4c0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Skrevet 29. mars 2023 ReneRene skrev (4 timer siden): Hvis de har snakket om å male huset, så syns jeg gavekort er en veldig god og orginal ide. Det kommer an på hvor godt du kjenner dem, men da en veldig god venninne giftet seg, så skrev jeg en "bok" om fra da de traff hverandre og litt om hva hun snakket om, første møtet med henne hun giftet seg med, og opplevelser vi hadde hatt sammen hvor de var i fokus. Hadde noen bilder som illustrasjon også. Den gaven syns de var veldig morsom og fin, og en del ting de hadde glemt. Ga de gavekort på Spa siden de liker sånt i tillegg. De trenger oppussing derfor var tanken gavekort på maling et forslag? De har ikke tid til spa. Anonymkode: 2a129...4c0
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ikke leksikon. Ingen bruker analoge leksika lenger og de tar uendelig plass. Servise om de ønsker seg akkurat det mønsteret. Gavekort må altså være uten bindinger til at du synes de bor stygt....det sier seg selv. Har su spurt dem hva se ønsker seg? Anonymkode: d70d5...788 Er det forskjell på servise da? Servise er da servise? Anonymkode: 2a129...4c0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. mars 2023 #8 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Er det forskjell på servise da? Servise er da servise? Anonymkode: 2a129...4c0 Oj… nei. Hvis de konkret har et de ønsker seg så er det en fin gave.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #9 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Er det forskjell på servise da? Servise er da servise? Anonymkode: 2a129...4c0 Der slutta du å fungere. Anonymkode: d70d5...788
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Skrevet 29. mars 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg tror ikke det nei. Anonymkode: 2a129...4c0 Dropp det. Spør hva de ønsker seg. Anonymkode: 74a79...67c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2023 #11 Skrevet 29. mars 2023 Jeg ville begynt med å spørre hva de ønsker seg, kanskje har de ønskeliste et sted som du kan kjøpe etter. Av de tingene du nevner ville jeg gått for gavekort i en butikk hvor de selger maling. Gir du f.eks et gavekort på Fargerike kan de kjøpe det de ønsker for å pusse opp. Leksikon kan du virkelig ikke gi, det er sånt du får gratis når loppemarkedet stenger fordi ingen vil ha det og alle vil kvitte seg med det. Et gammelt brukt servise kan være en super gave, men det kommer veldig an på mottageren. Jeg kjenner folk som har en minimalistisk stil med helt moderne interiør som aldri ville tatt noe sånt i hus, og jeg kjenner folk som elsker sånne gamle ting. Der kjenner du mottageren bedre enn oss. Vi giftet oss for mange år siden, og av tingene som er mest brukt er salatbestikk som brukes flere ganger i uken, et tinnfat som brukes ved alle store middager og et morelltre som står i hagen og produserer et vell av moreller hvert år. Anonymkode: 9fa18...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå