Gå til innhold

Sko til konferanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til sko til konferanse. Jeg skal holde foredrag og lede paneldebatt. Antrekket er typisk penere jobbtøy. Det blir mange timer på beina, og høye hæler på kvelden, derfor trenger jeg gode sko til dagen, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.  Ser det er mye loafers nå, men finner ikke noen jeg liker helt. Hva bruker dere som går slik på jobb til daglig, eller er vant til slike arrangement? Hilsen en som stort sett har vært på hjemmekontor de siste tre årene. 

Anonymkode: 4d17b...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er på konferanser pleier jeg gå for behagelige, nøytrale og lite oppsiktsvekkende antrekk.  Loafers er bra, det samme er lave pumps.  

Jeg jobber i spesialisthelsetjenesten så de fleste andre er også kjedelig kledd.  

Jeg velger behagelige klær for å slippe å stresse med antrekket, jeg velger klær jeg vet sitter pent og ikke blir lagt merke til. Jeg legger gjerne litt tid og penger i å finne skikkelige antrekk, men de blir brukt mange ganger.  Jeg velger ofte buksedresser i nøytrale farger, de kan kombineres med "alt".    

På overnattingsturer med jobben prøver jeg å unngå bagasje som må sjekkes inn, så jeg har med færrest mulig plagg.  

Anonymkode: ac378...d7d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De har jeg, de er kjempegode.

Anonymkode: 8ca31...066

Ser både pene og gode ut:)

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De var så stygge at de ble fine. Så ut til å være gode å gå i da. 

Anonymkode: 19b94...d3d

Såpass fine ja. 

Skrevet

Jeg bruker sneakers (feks Veja) til både kjole og dress. Det samme har jeg sett flere ministere og andre i høye stillinger gjøre på konferanser jeg har vært på. 

Skrevet
Mrs Remington skrev (16 minutter siden):

Såpass fine ja. 

Ja men jeg likte dem etter å ha studert dem litt. 

Anonymkode: 19b94...d3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...