Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Vel, overskriften er tydelig, så om du ikke takler sutring, i-landsdproblemer eller har tro på psykiske utfordringer, styr unna! Jeg skriver egentlig ikke dette for å få svar, jeg trenger bare et sted å vrenge litt ut. Greien er at jeg har hatt et tungt år, og etter hvert funnet ut en del ting om meg selv via diverse utredninger. To av dem er at jeg visst nok er deprimert, men bare moderat, den andre er at jeg angivelig har en uspesifisert spiseforstyrrelse. Jeg har gått mye opp i vekt, veier over 90 kg nå, og føler meg utrolig feit, stygg og ekkel. Det går greit nok i myke jeans og en stor genser, men jeg avskyr kroppen min. Jeg skal få behandling, men det er ventetid. Nå må jeg i stor dag, skikkelig fest med middag, dans og greier, og ja, jeg må fordi det er broren min og han gleder seg veldig og jeg er glad i ham. Jeg har ikke lyst, ikke i det hele tatt. Jeg trives ikke spesielt godt med vennene han har invitert, og jeg må pynte meg. Jeg har ikke noe pent som passer, og bare tanken på å måtte gå på et kjøpesenter og kjøpe klær slik jeg ser ut nå gjør meg helt kvalm og på gråten, og det føles som bortkastede penger fordi jeg kommer ikke til å se ut uansett. Jeg skulle faktisk ønske jeg ble syk eller noe. Og mannen min gleder seg og har kjøpt dress og greier, så jeg kan ikke bare late som jeg er syk heller. Sånn dagens utrolig barnslige sutring. Takk til deg som eventuelt orket å lese, og beklager for at jeg utsatte deg for dette. Anonymkode: 3eae7...d8b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Klag i vei!! Jeg har lagt på meg 22 kilo siste 2 åra og føler meg elendig!!!! Men! Det er bare meg! Ingen andre syns jeg er fæl! Og det er det ingen andre som kommer til å synes om deg heller!❤️ Anonymkode: 0ea23...79f
ReneRene Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Syns det er mye fint overvektige kan kle seg i, så jeg tror du blir fin uansett. Tenker også at det er bra at du vil stille for broren din og mannen din din skyld, det står det respekt av. Jeg tror også som brukeren over at du ikke er fæl, men at det heller er selvtilliten som svikter her.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Jeg veier over 90 kg selv, og vet akkurat hvor pyton man føler seg. Jeg vet hvordan man skammer seg og ikke har lyst til å møte folk. Men, det er et stort men her. Det er bare du som føler på dette, og det må vi overvektige huske på. Det er ikke sånn at andre mennesker tenker at fy pokker, den feite kua burde holdt seg hjemme. Folk som er glad i deg, som ser på deg som en del av omgangskretsen sin, de tenker ikke på kiloene dine når de ser deg altså. De kan snakke med deg, ha det hyggelig, smile og le. Ingen tenker over at du er overvektig i slike settinger. De ser det selvfølgelig, og kan kanskje til og med kommentere det når de neste dag snakker med partneren sin om gårsdagen, men der og da er det ingen som bryr seg. Om man har lagt på seg, blitt grå i håret, mistet en finger eller hva det måtte være spiller ingen rolle når folk møtes for å ha det hyggelig. Kle deg i noe fint og kos deg, drit i de kiloene en stakket stund. https://www.curvii.no/kjoler https://www.only.com/nb-no/only-carmakoma Anonymkode: 599d9...ab6
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Takk, dere, det hjalp faktisk litt med den påminnelsen 😊 HI Anonymkode: 3eae7...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå