Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Har dere sett på? Synes om parene? 😅 Anonymkode: 42a94...aa5
Kathrine. Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Eg ser på. Litt overrasket over forskjellig. F.eks. så synes eg at Jonathan er meir attraktiv enn Mila, mens på serien ser det ut som deres oppfatning er at det er motsatt. Synes det virker som om fleire kun har meldt seg på for å bli kjendis, og ikkje for å prøve på ordentlig. Synes det er rart at noen har blitt paret med Cecilie. Ho virker ekstremt vanskelig å komme innpå, og poenget er vel å lage matcher som kan funke. Virker heller som at paret (parene) er laget for å lage "god tv". Kva synes du?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Jonathan og kaia (ble usikker om det er det hun heter) hadde vært en perfekt match i mine øyne. Hun Mila er så langt unna pen på alle måter spør du meg. Meget usympatisk personlighet . Får panikk av voksene som driver å skal ta bilder sånn av seg selv . Stakkars Jonathan sol er en voksen oppegående mann som ble kobla med det der. Cecilie og Ørjan er kun med for tv tid det er veldig tydelig. Anonymkode: 7d878...fab
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Sverre og Maja er beste matchen, så selv om hun synes han er litt for tøysete noen ganger så kysser og koser de og er gode mot hverandre. Joakim ser ut til å like Kaia, men at det mangler noe, muligens mest på fysiske planet. Det virker som han liker babes bedre, han var jo en av Linnis friere, samt at han har gitt uttrykk for at han liker Mila. Kaia er såååå mye finere enn både Mila og Linni, jeg bare forstår ikke hvorfor han ikke faller mer for Kaia, for synes jo at de ser ut som en god match hvis man ser bort fra Joakims fascinasjon for utspjåkede babes. Jonatan blir ikke likt av Mila, som gjerne liker røffere typer enn ham. Hun liker Ørjan, og kunne godt blitt matchet med ham. Ørjan blir ikke likt av Cecilie så.. Ørjan og Mila kunne blitt sammen, og så kunne Jonathan og Kaia funnet tonen. Joakim og Cecilie må forbli single. Tipper ingen av parene holder sammen ut programmet, kaaaanskje Sverre og Maja fortsetter å treffes etter filmingen en stund, men så blir det ikke mer der heller. Anonymkode: 13051...fa0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Hvilken kanal går det på? Anonymkode: 9b740...085
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 Cecilie er jo bare med for syns skyld, hun bruker det som en plass å reklamere for seg selv og sine sosiale medier, ikke for å finne seg en mann. Hun prøver jo ikke engang. Sverre og Maja har best sjanse tror jeg, men tviler egentlig på at det holder for de virker litt for forskjellige. Hun virker mye eldre/mer moden enn han. Anonymkode: 7e2ea...294
Kathrine. Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvilken kanal går det på? Anonymkode: 9b740...085 Discovery +
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Kathrine. skrev (8 minutter siden): Discovery + Eller TVNorge om du har lineær-tv Anonymkode: 7e2ea...294
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #9 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvilken kanal går det på? Anonymkode: 9b740...085 Tv Norge og på Dicovery+. På sistnevnte får man se flere episoder, tv Norge henger etter, sånn at hver uke blir vi spoilet for det som kun de som har discovery+ ser 🤔😄 Jeg har ikke discovery. Anonymkode: 13051...fa0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #10 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sverre og Maja er beste matchen, så selv om hun synes han er litt for tøysete noen ganger så kysser og koser de og er gode mot hverandre. Joakim ser ut til å like Kaia, men at det mangler noe, muligens mest på fysiske planet. Det virker som han liker babes bedre, han var jo en av Linnis friere, samt at han har gitt uttrykk for at han liker Mila. Kaia er såååå mye finere enn både Mila og Linni, jeg bare forstår ikke hvorfor han ikke faller mer for Kaia, for synes jo at de ser ut som en god match hvis man ser bort fra Joakims fascinasjon for utspjåkede babes. Jonatan blir ikke likt av Mila, som gjerne liker røffere typer enn ham. Hun liker Ørjan, og kunne godt blitt matchet med ham. Ørjan blir ikke likt av Cecilie så.. Ørjan og Mila kunne blitt sammen, og så kunne Jonathan og Kaia funnet tonen. Joakim og Cecilie må forbli single. Tipper ingen av parene holder sammen ut programmet, kaaaanskje Sverre og Maja fortsetter å treffes etter filmingen en stund, men så blir det ikke mer der heller. Anonymkode: 13051...fa0 Mila er kun interessert i seg selv. Hun elsker kun oppmerksomhet, ikke Ørjan Anonymkode: 8353f...e3e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Skrevet 28. mars 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Cecilie er jo bare med for syns skyld, hun bruker det som en plass å reklamere for seg selv og sine sosiale medier, ikke for å finne seg en mann. Hun prøver jo ikke engang. Sverre og Maja har best sjanse tror jeg, men tviler egentlig på at det holder for de virker litt for forskjellige. Hun virker mye eldre/mer moden enn han. Anonymkode: 7e2ea...294 Cecilie ville dra... så hun var ivertfal ærlig Anonymkode: 8353f...e3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå