Gå til innhold

Brevvenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere brevvenn? Og hvor ofte skriver dere? 

Anonymkode: 46b39...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke etter ungdomskolen. 

Anonymkode: cdafc...4d1

Skrevet

Har et par som jeg har hatt siden ungdommen, og det begynner å bli noen år. Men mens det før gjerne ble et brev i uka omtrent, blir det nå en tre - fire i året, inkludert julekort.  

Anonymkode: d6e57...497

Skrevet

Og hva var grunn til at du sluttet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Livet. Å

Anonymkode: 04fca...540

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi det finnes andre og raskere måter å kommunisere på. Fordi tiden er annerledes, travlere, flere enn meg selv å tenke på, noen kontakter bare døde ut av seg selv, uten noen spesiell grunn, man får andre interesser og andre ting å drive med. Mange grunner.  Det er sånn som skjer rett og slett. 

Anonymkode: d6e57...497

Skrevet

Nei, det har jeg ikke ork eller lyst til. Jeg hadde brevvenn som barn. 

Anonymkode: 01f64...aa6

Skrevet

Har dere kuttet kontakt med dem dere hadde som brevvenn? Og grunn? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Har dere kuttet kontakt med dem dere hadde som brevvenn? Og grunn? 

Vi har ikke kontakt, nei. Det er ingen annen grunn enn at det ikke var noen andre naturlige kontaktflater, så det tok slutt. 

Anonymkode: 01f64...aa6

Skrevet

Hadde mange brevvenner i ungdomstiden. type 40. fra hele verden. det dabbet av rundt 18-19 år. Jeg har sporadisk facebook kontakt med en brevvenninne.

Planen min var å reise jorden rundt som 20 åring og oppleve verden og se kulturer fra vanlige folks sysnvinkel, ikke som turist. Men ettersom jeg passerte 16-17 fikk jeg dårligere tid pga skole. jeg skjønte at jeg pga helse aldri kom til å reise sånn over tid,  og jeg fikk til slutt så sinnsykt mye frier og tiggerbrev.  Avsluttet stort sett de fleste  brevvenskap høflig med et brev om hvorfor. I ettertid veldig synd men det ble nå sånn.. skrev med ei jente fra jeg var 7 til 19 år. der bare døde det hen. veldig synd og hun lurer jeg på hvordan det gikk med...

Anonymkode: 33ce6...2bb

Skrevet

Sånn som du har oppført deg her på forumet, skjønner jeg godt at din brevvenn har gitt opp. 

Anonymkode: 04129...955

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sånn som du har oppført deg her på forumet, skjønner jeg godt at din brevvenn har gitt opp. 

HVis det var meg du henviste til så ga vi begge opp tror jeg.  og jeg har ikke lagt ut noe kranglegreier her men du kan jo tro det da! TRor ting av og til bare renner ut i sanden ut at det er noen grunn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

HVis det var meg du henviste til så ga vi begge opp tror jeg.  og jeg har ikke lagt ut noe kranglegreier her men du kan jo tro det da! TRor ting av og til bare renner ut i sanden ut at det er noen grunn.

Med mindre du er hi, så sikter hun ikke til deg.

Anonymkode: b2b1c...7ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke til deg nei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva mener du her? 

Skrevet

Flere?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Flere?

Nei. Nå var det nok. 

Anonymkode: cdafc...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...