Gå til innhold

Hva sparer dere mest penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å spare mer penger og bygge opp bufferen så jeg er ute etter tips. Derfor lurer jeg på hva dere sparer mest på?

Jeg sparer allerede veldig mye på bil og telefon. Jeg får dekket telefon og abonnement gjennom jobben så vi sparer ett abonnement der. Jeg har også bil gjennom jobben så sparer veldig mye der. Skatter selvfølgelig en del av det, men det er jo tillegg på lønna og mye billigere enn å eie bil selv.

Jeg er også flink til å ukeshandle og ikke handle masse unødvendig. Forsikringer, lån osv. har jeg allerede presset ned så langt jeg kan få det 😊

Flere gode tips?

Anonymkode: d7df8...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På å ikke drikke alkohol ;)

Anonymkode: 5885b...3ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

På å ikke drikke alkohol ;)

Anonymkode: 5885b...3ae

Der sparer jeg også mye. Bruker kanskje 1000,- totalt i året på alkohol, og vi hverken røyker eller snuser så har heldigvis ikke de utgiftene 😊

Anonymkode: d7df8...e58

Skrevet

Jeg har egentlig ikke tenkt på det som sparing før jeg skjønte at jeg tydeligvis er litt unormal her, men greit nok. Jeg går svært sjeldent til frisøren, guttene klipper vi selv, jeg kjøper aldri mat/snacks på bensinstasjoner ol., går nesten aldri på cafeer, har alltid med niste på reiser, kjøper aldri blader osv. Dette er ikke for å spare eller være kjip, jeg bare har aldri hatt behovet for slike ting, men jeg har skjønt det slik at jeg tydeligvis har spart mye penger der.

Anonymkode: 5dbd2...092

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...