Gå til innhold

Utrykket

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting kommer sjelden alene. Tenker du det stemmer? 

Her kom det 3 ting på rappen som ikke var positivt for å si det sånn 😔

Anonymkode: 07c5c...973

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttrykket er "en ulykke kommer sjelden alene." 

Nei, jeg tenker ikke det egentlig stemmer. 

Anonymkode: f1f1e...e60

Skrevet

Det heter vel egentlig «en ulykke kommer sjelden alene» . Men det var pirkete 😆 Jeg tror på det. Eller jeg tror på flyt. Når mye går bra, er man ovenpå. Man løser ting bedre, er flinkere til å se og benytte muligheter. og motsatt: i dårligere tider håndterer man ting dårligere. Ett stressmoment avløser det neste, man er bakpå. Når man mangler overskudd klarer man ikke deale med at oppvaskmaskinen ryker, en venninne har blitt syk og trenger hjelp osv. Det køer seg gjerne med ting som er vanskelige. Den bittelitt mer svermeriske deler sv meg tror at flyt gir en energi som tiltrekker seg positive ting, mens dårlig flyt gir energi som tiltrekker seg dritt. Men det siste sier jeg ikke høyt 😎

Anonymkode: 1f2b6...d1a

Skrevet

Ulykke var det ja. 

Så tenker det går litt på flaks og uflaks? Og noen får mer negativt enn andre pga dårlig energi? 

Skrevet

Ja, tror på ar en ulykke sjelden kommer alene 

Anonymkode: 5e739...ef4

Skrevet

Nei. Er ikke overtroisk. 

Anonymkode: ce3fa...423

Skrevet

Det er jo bare motsatsen til "Alle gode ting er tre".

Jeg tror det er tilfeldigheter, noen ganger stemmer det, andre ganger ikke.

Anonymkode: 701ec...b88

Skrevet

Jeg tror vi legger merke til små negative ting om vi allerede har fått en stor negative ting vi må håndtere. Sånne ting vi ellers ikke ville gitt så mye oppmerksomhet, men som tolkes som «ikke nok med at det var kjipt da jeg brakk beinet, men så fikk jeg restskatt også!».

Anonymkode: 494be...f0f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ulykke var det ja. 

Så tenker det går litt på flaks og uflaks? Og noen får mer negativt enn andre pga dårlig energi? 

.

Skrevet

Ja, det stemmer. Hvis bi først blir utsatt for en ulykke blir vi ofte mer sårbare.

Om jeg forlover meg stresser jeg ofte mer, dermed er det fort gjort at jeg glemmer mobilen og søler melk på genseren. Sån er det med mye.

Anonymkode: 39c20...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...