Gå til innhold

Spørsmål om dagmamma kontrakt

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere ulike dagmammajobber der vi har blitt enige om en fast månedspris,å brukt standard dagmammakontrakt der det blandt annet står at hvis barnet er syk så skal det ikke trekkes fra lønnen. Å at dagmamma har fri på helligdager,det skal heller ikke trekkes fra lønnen.

Nå har jeg blitt kontaktet av en trenger dagmamma fast 3 dager i uken. Haddee dere hatt samme betingelser da? 

Anonymkode: 74af8...272

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig!

Anonymkode: dac18...3a5

Hun som trengte dagmamma var ikke enig,hun vil kun betale for dagene jeg passer. Var bare derfor jeg lurte på å høre med andre om jeg hadde urimlige betingelser.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hun som trengte dagmamma var ikke enig,hun vil kun betale for dagene jeg passer. Var bare derfor jeg lurte på å høre med andre om jeg hadde urimlige betingelser.

Alternativ er å ta en høyere pris når du har barnet…. Nei, mener at en skal ha kontrakt og få betalt om du ikke skulle ha barnet noen dager pga sykdom eller at mor plutselig bare har barnet hjemme!

Anonymkode: 14134...225

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Alternativ er å ta en høyere pris når du har barnet…. Nei, mener at en skal ha kontrakt og få betalt om du ikke skulle ha barnet noen dager pga sykdom eller at mor plutselig bare har barnet hjemme!

Anonymkode: 14134...225

Tviler på at høyere pris når jeg har barnet hadde blitt tatt bedre imot.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tviler på at høyere pris når jeg har barnet hadde blitt tatt bedre imot.

Da sier du at hun får finne en annen som hun kan underbetale.

Anonymkode: 1a56d...7cb

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da sier du at hun får finne en annen som hun kan underbetale.

Anonymkode: 1a56d...7cb

Ja har fått tilbud om en annen dagmamma jobb nå så kommer nok heller til å ta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...