Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg mÄ Êrlig si at det gjÞr ikke jeg. Mas og kav igjen. Fatter ikke damer som tror det blir sÄÄÄ stas. Anonymkode: d8d57...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Ja , det gjÞr jeg Anonymkode: 4d97c...887
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Helt klart Mas og kav? Hvorfor det? Barnebarn er jo livets dessert, du kan elske dem, lÄne dem, bli elsket av dem, og levere de tilbake nÄr du blir sliten  Anonymkode: c1b4b...76f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Gleder meg! Selv om jeg har forholdsvis smĂ„ barn hjemme, sĂ„ er fĂžrste barnebarnet rett rundt hjĂžrnet!â„ïž Anonymkode: 0e588...b29
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 Nei, ikke enda i hvert fall, og i mitt tilfelle kan jeg strengt tatt ende opp med det nĂ„r som helst (eldste blir 21 Ă„r), men hĂ„per det ligger en del Ă„r fram i tid enda. Jeg har fire tette barn og har aldri likt babytid og smĂ„barnstiden, sĂ„ jeg savner heller derfor ikke dette i det hele tatt heller. Likevel tror jeg nok det vil snu nĂ„r det blir reelt en dag. Akkurat som at jeg ikke er sĂ„ glad i babyer og babytid generelt, elsket jeg jo mine egne babyer, sĂ„ jeg kommer sikkert til Ă„ elske Ă„ ha egne barnebarn ogsĂ„. Bare helst ikke fĂžr om noen Ă„r đ Anonymkode: 628f2...1af
*Miss Marple* Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 Ja, det gjĂžr jeg! Men sĂ„ har jeg aldri syntes at det Ă„ ha barn har vĂŠrt mas og kav.Â
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, ikke enda i hvert fall, og i mitt tilfelle kan jeg strengt tatt ende opp med det nĂ„r som helst (eldste blir 21 Ă„r), men hĂ„per det ligger en del Ă„r fram i tid enda. Jeg har fire tette barn og har aldri likt babytid og smĂ„barnstiden, sĂ„ jeg savner heller derfor ikke dette i det hele tatt heller. Likevel tror jeg nok det vil snu nĂ„r det blir reelt en dag. Akkurat som at jeg ikke er sĂ„ glad i babyer og babytid generelt, elsket jeg jo mine egne babyer, sĂ„ jeg kommer sikkert til Ă„ elske Ă„ ha egne barnebarn ogsĂ„. Bare helst ikke fĂžr om noen Ă„r đ Anonymkode: 628f2...1af Samme her. Eldste blir 19 nĂ„. HĂ„per de venter lenge.  Jeg liker egentlig ikke barn sĂ„ veldig godt, men egne er jo noe helt annet, regner med det samme skjer med eventuelt barnebarn. Anonymkode: f98fd...252
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 NĂ„ har jeg allerede barnebarn, men svarer likevel. Jeg gledet meg til, og gleder meg over barnebarna! Bare 3,5 Ă„r mellom min yngste og eldste barnebarnet, sĂ„ det har gĂ„tt i en fin flytđ Det eneste minuset, er at de ikke er mine. Skulle gjerne hatt de her pĂ„ fulltid! Iallefall nĂ„r de er baby/smĂ„barn. Syns andres barn begynner Ă„ bli krevende fra 4-5 Ă„rs alder, mens mine selvfĂžlgelig er/var perfekteđ Regner med barnebarna blir perfekte og, for jeg er nesten like glad i de, som i mine egneâ€ïž Anonymkode: a4f79...c58
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 Ja, jeg gleder meg. HÄper det ikke er veldig mange Är til. Har voksne barn, men ingen har kjÊreste... MEN jeg gruer meg litt ogsÄ, fordi jeg er klimapessimist og redd for hvordan livet deres kommer til Ä bli. Man elsker jo barnebarna utrolig hÞyt og Þnsker ikke at de skal ha et fÊlt liv. Anonymkode: 52b16...6d1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Skrevet 26. mars 2023 Nei, det gjÞr jeg ikke. Anonymkode: f52ae...73a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 NÄ Þnsker ikke mine barn seg barn, og de er 17 og 22 Är, sÄ jeg innstiller meg pÄ at jeg ikke fÄr barnebarn. Men jeg Þnsker meg barnebarn, og hadde blitt veldig glad for Ä fÄ barnebarn. Anonymkode: 67a6f...55a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Skrevet 26. mars 2023 Mer spent pĂ„ om jeg fĂ„r oppleve det i det hele tatt siden min eneste sĂžnn har autisme. Om han finner seg dame og bumper i vei, sĂ„ hĂ„per jeg jo at hun er mer oppegĂ„ende enn ham da, ellers blir det jo en hinsides stor bekymring đłÂ FĂ„r ta det som det kommer, og vil nok uansett glede meg over evt barnebarn đ€ Anonymkode: c239e...d21
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Skrevet 26. mars 2023 Ja! Er sÄ babysyk men har kommet frem til at jeg ikke skal fÄ flere barn. SÄ ser veldig frem til Ä fÄ barnebarn som jeg bare kan lÄne nÄr det passer Ä nÄr jeg har energi til det. Anonymkode: b0ef1...44d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #15 Skrevet 26. mars 2023 Ja, men har smÄbarn selv, sÄ hÄper det ikke skjer fÞr om ca 15 Är, selv om det nok vil skje fÞr det siden min eldste blir 20 i Är. Anonymkode: 51143...498
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #16 Skrevet 26. mars 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): NÄ Þnsker ikke mine barn seg barn, og de er 17 og 22 Är, sÄ jeg innstiller meg pÄ at jeg ikke fÄr barnebarn. Men jeg Þnsker meg barnebarn, og hadde blitt veldig glad for Ä fÄ barnebarn. Anonymkode: 67a6f...55a NÄ er vel statistikken for fÞrste gang kommet over 30 Är for fÞrstegangsfÞdende, sÄ mye kan skje innen den tid. Min eldste pÄ 23 Är sa at han overhodet ikke ville ha barn frem til han ble 19 Är og sammen med ei som Þnsket seg barn i fremtiden, da Þnsket plutselig han ogsÄ det. NÄ var de sammen i bare 2 Är da, men det kan fort komme en ny ung kvinne inn i livet hans som gjÞr at han vil stifte familie. Han har ikke noe Þnske om barn nÄ, men har innsett at han kan fÄ lyst pÄ det en gang i fremtiden  Anonymkode: c1b4b...76f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #17 Skrevet 26. mars 2023 Nei. Men mest fordi barna mine er 13 og 15, sÄ alt fortidligfÞdte Ä tenke pÄ det. Eldste pÄ 23 fÄr aldri barn Anonymkode: f5fa1...36d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #18 Skrevet 26. mars 2023 Nei. Jeg har smĂ„ barn enda, og har ikke kapasitet eller ork Ă„ glede meg til barnebarn enda nĂ„r det er sĂ„ langt frem i fremtiden đ Anonymkode: 3c6e1...3c2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #19 Skrevet 26. mars 2023 Mine barn er smÄ enda, sÄ det er ikke noe jeg har begynt Ä glede meg til. Jeg tenker likevel innimellom pÄ hvilken bestemor jeg Þnsker Ä bli, om jeg er sÄ heldig at jeg fÄr barnebarn.  NÄ skal jeg fÞrst kose meg med mine smÄ, og sÄ skal jeg prÞve Ä balansere rom for egne interesser med oppfÞlging av (forhÄpentligvis) gamle foreldre og barnebarn. Anonymkode: eb4e5...3a9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #20 Skrevet 26. mars 2023 NEI ! HÄper jeg aldri blir bestemor. Anonymkode: 7e25c...6fd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #21 Skrevet 26. mars 2023 Jaa đđđđđeldste er kun 16 men eg planlegger allerde alt eg og barnebarnet skal finne pĂ„ og kva tradisjoner me Skal lage †Anonymkode: 19c32...bd4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #23 Skrevet 26. mars 2023 Ja, blir stas det. Men det er sÄpass lenge til at det er en litt fjern tanke forelÞpig. Jeg ser for meg at jeg kommer til Ä vÊre mye sammen med barnebarn og kose oss, men man mÄ ikke nÞdvendigvis stille opp som barnevakt stÞtt og stadig og fÞle at man har hele smÄbarnstida omigjen. Det er mange mÄter Ä vÊre besteforeldre pÄ og man fÄr finne en form som passer med hva man har tid, helse og overskudd til. Anonymkode: a12d3...8be
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #24 Skrevet 26. mars 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): NEI ! HÄper jeg aldri blir bestemor. Anonymkode: 7e25c...6fd Hvorfor i all verden? Jeg er bestemor til to, og det er jo sÄ stas. Anonymkode: 72582...5c6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2023 #25 Skrevet 26. mars 2023 Ă ja!! Greier nesten ikke vente!! Skulle Ăžnske eldste pĂ„ 22 satte i gang snart men hun har mange Ă„r igjen av utdannelse og vil ha fast jobb og leilighet fĂžr noe skjer som selvfĂžlgelig er lurt. Men da er det sĂ„ lenge til đ đđ Anonymkode: e876c...ab9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ