Gå til innhold

Hvor ofte vasker du bilen?

Anbefalte innlegg

Vi vasker normalt ofte. Men naboen kjører rundt i en bil som ikke kan ha blir vasket på et år, jeg synes det ville vøre en skam å se så snuskete ut? Er det meg det er noe galt med? Man vil da ikke være en som ser sånnut? Hvor ofte vasker dere?

Anonymkode: 8f590...9a1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439127-hvor-ofte-vasker-du-bilen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt avhengig av været, men normalen ligger vel mellom 1-3 ganger pr uke. Oftest om vinteren da jeg vil få bort salt. Innvendig støvsuges det stort sett ukentlig og mattene spyles minst like ofte.

Bilvask handler om mye mer enn hvordan bilen ser ut (selv om det er hyggelig å sette seg inn i en ren bil), det går inn under vedlikehold.

Jeg bruker bilen min i jobb, så er nok litt ekstra opptatt av at den ser presentabel ut, men hadde ikke redusert veldig mye på vaskingen om den kun ble brukt privat.

Anonymkode: c6187...6eb

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

jeg synes det ville vøre en skam å se så snuskete ut? Er det meg det er noe galt med? Man vil da ikke være en som ser sånnut?

Snuskete ut?
ikke være en som ser sånn ut? En som kjører en møkkete bil mener du?

Jeg synes du er rar som bryr deg om hva andre gjør. Sist jeg vasket bilen min, så gikk det to dager så var den hvit og grå av salt og søle på sidene, så ikke ut som jeg hadde vasket den på månedsvis, men det hadde jeg altså. Jeg vasker den når det trengs ,t, det kan gå 3 uker eller 3 måneder, jeg kjører ikke så mye.

Anonymkode: 616b8...7e3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...