Gå til innhold

Lam i påsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser så å si alle lam i påsken? 

Anonymkode: 4e10a...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke noe glad i fårekjøtt...

Anonymkode: fc27d...eb2

Skrevet

Vi spiser lår av sau. Kortreist, slaktet her på gården. Nydelig mat som vi vet har hatt et godt liv👍

Anonymkode: da4ed...c1f

Skrevet

Vi pleier å ha det. Selv om tradisjonen er ganske ny i Norge er den godt innarbeidet og jeg liker den.

Anonymkode: f9470...01a

Skrevet

Det hører med for oss og jeg har vokst opp med det. Lam med gresk salat, tzatsiki , ovnsstekte poteter og oliven. 

Skrevet

Nei aldri. 

Anonymkode: 74c83...b23

Skrevet

Vi spiser lammeskank og pinnekjøtt. 

Skrevet

Vi har alltid langtidsstekt lammestek med ratatouille og masse hvitløk og rosmarin og en knallgod saus. Gleder meg!

Skrevet

Nei, og det er kun noe jeg spiser hvis jeg får det servert hos andre. Jeg er generelt ikke veldig glad i kjøtt foruten koteletter faktisk. Det syns jeg er veldig godt, og det lukter veldig godt også. I motsetning til fårekjøtt. Liker altså ikke lukten, og er ikke glad i smak heller.

Skrevet
ReneRene skrev (18 minutter siden):

Nei, og det er kun noe jeg spiser hvis jeg får det servert hos andre. Jeg er generelt ikke veldig glad i kjøtt foruten koteletter faktisk. Det syns jeg er veldig godt, og det lukter veldig godt også. I motsetning til fårekjøtt. Liker altså ikke lukten, og er ikke glad i smak heller.

Koteletter er ikke et eget dyr. Man kan få koteletter av sau også ;) 

Anonymkode: f3cfc...c4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Koteletter er ikke et eget dyr. Man kan få koteletter av sau også ;) 

Anonymkode: f3cfc...c4d

Ja, sant. Men jeg spiser altså ikke lammekoteletter. Ihvertfall ikke for å si det sånn. Jeg burde kanskje poengtert det .

Skrevet

Nei, spiser ikke maten til bjørnen🐻

Anonymkode: fedc0...666

Skrevet

Ingen, bortsett fra meg, er så begeistra for lam i husholdningen. Men jeg er oppvokst med lam i påsken, og blir vi invitert på middag i påsken, så blir det servert lam. 

Anonymkode: 3bddb...b2b

Skrevet

Nei, aldri. Er ikke vant til lamme- og fårekjøtt i det hele tatt.

Anonymkode: 76249...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...