Gå til innhold

Skal dere ha påskeferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal jobbe mandag og tar fri resten, tror jeg. 

Skal ingen plass hele påsken. De to eldste barna kommer hjem i deler av påsken, og ellers blir det turer i nærmiljø. Vi har aldri reist bort i påsken. 

Hva skal du?

Anonymkode: 18374...2af

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Skal jobbe mandag og tar fri resten, tror jeg. 

Skal ingen plass hele påsken. De to eldste barna kommer hjem i deler av påsken, og ellers blir det turer i nærmiljø. Vi har aldri reist bort i påsken. 

Hva skal du?

Anonymkode: 18374...2af

Jobber man til ons. Kanskje bort tors til lør. Hadde vært godt om det ble bra vær. 

Anonymkode: 53888...ebd

Annonse

Har fri hele påsken. Vi skal være hjemme for vi har nettopp vært i utlandet. Gleder meg til late dager uten andre planer enn lesing, strikking og lange turer med hunden på fjellet. Er været fint skal jeg lese ute i sola og pusle i hagen også. Gleder meg til bare fri. 

Anonymkode: 38031...e00

Håper å kunne ta meg helt fri de røde dagene, men akkurat nå ramler det på så mange oppgaver som må ferdigstilles at jeg muligens må ta de dagene også til hjelp. 

Blir muligens en dagstur til svigers på hytta, ellers hjemme. 

Anonymkode: c4b95...583

Jeg har fri,mannen jobber til 12 på onsdag.     Vi blir hjemme,barna er så store så de skal trene og være mye med venner.      Håper på godvær så vi kan ut på turer,sitte i solveggen og drikke kaffe og lese.      Godt med ingen spikra planer og kan ta ting på sparket😊

Anonymkode: 1ec8d...a81

Annonse

Ja heldigvis! Har fri en hel uke. Kjenner jeg virkelig trenger det for nå må jeg opp 5.30 å er hjemme ca 16.30 pga reisevei. Er så sliten etter jobb at det forfaller virkelig her hjemme,å sovner like tidlig som barnet mitt.

Vi har ikke noen store planer egentlig,men har lovet han å gå på kino. Vi skal også en dag å spille bowling siden det er halvpris i hele april. 

Anonymkode: 81692...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...